juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, nope volgens Bas niet.... :(

@Eline, jeetje meid wat een ellende!!! :$ en dan gisteravond met het kluitje het riet ingestuurd worden :( grrrrr :x Was jouw gevoel toch goed ;)
    Hopen dat het snel gaat gebeuren nu meis, heel heel veel sterkte! :(

@MamaT, thanks voor het doorgeven en hoe gaat het met jou? Veel sterkte in ieder geval..

2. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eline, succes!!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik ga alle bende bij elkaar zoeken om weg te gaan.. we gaan bij me schoonouders eten.
    Ik moet zeggen; ideaal.. want heb totaal geen zin om te koken ;) En me schoonmoeder heeft speciaal voor mij mijn salade klaargemaakt .. das wel lief :)
    Maar allemachtig wat een zooi moet je meenemen zeg als je met die kleine uk weg gaat.. haha! :D Hoop maar dat ik niks vergeet!

4. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Buddynieuws van Eline!!!!

Lig in het zh, baby heeft bijna geen vruchtwater meer en mijn bloeddruk is veels te hoog. Moet blijven tot inleiding. Waarschijnlijk hebben ze pas overmorgen tijd. Met de kleine is alles goed, krijg 2x per dag een ctg. Groetjes aan iedereen.

Heb haar succes en gewenst en hoop dat ze haar misschien toch vandaag kunnen helpen. Overmorgen is toch belachelijk!
    Zodra ik meer weet horen jullie het en ik zal haar morgen in de loop van de dag nog even sms-en hoe het gaat.

Met mij gaat het steeds een stukkie beter. Het dal waar ik in zat ben ik bijna uit. Kom morgen denk ik weer even gezellig kletsen want heb jullie wel erg gemist hoor.

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Spannend Linda en goed nieuws zeg!

Jeetje Pam meis wat rot zeg:(! Heel veel sterkte en hoop dat je snel opknapt!

Liever overdag jengelen dan 's avonds/'s nachts toch Nancy? Kinderopvangtoeslag, dat is een goede zeg! Ik zal daar ook eens e.e.a. voor gaan regelen. Moet eerst nog uitzoeken wanneer ik weer aan het werk moet8).
    BSN hebben wij ook meteen meegekregen bij de aangifte...

Jeetje Eline, zo zie je maar meis dat je altijd je gevoel moet volgen! Heel veel sterkte meis en hopen dat ze gauw plek en tijd hebben voor de inleiding.

Balen Angel dat je nog steeds zo moe bent! Hopen dat de preparaten snel aanslaan meis.

Heel veel plezier Es!

Hier; manlief ligt al de hele middag met Luca op de bank film te kijken, so sweet om te zien... Net even de stad in geweest om pampers te halen, wat een gedoe zeg. Bijna nergens meer te verkrijgen:$:( (maatje 1 dan)... Uiteindelijk 1 pak kunnen scoren bij de DA!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dank je wel voor het doorgeven Lizz en fijn dat je je beter voelt meis! Gezellig dat je weer mee komt kletsen als je je goed genoeg voelt. Wil je Eline een dikke knuffel sturen namens ons?
    Vind het ook belachelijk dat ze waarschijnlijk moet wachten tot donderdag voor inleiding, wat een onzin zeg!!

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy wat raar dan toch?? heeft hij helemaal geen papieren mee gekregen dan?? voel je je alweer iets beter meis?? je had een beetje te veel gedaan las ik ..oooohhhh nancy toch:Dvalt ook niet mee weet er alles van..

dithje dank je meis hoop het ook .. hoe is het met jou nu?? en met jullie knappe vent?? slaapt ie de nachten al beter ??

eline nou vind wel erg lang duren dan tot donderdag wachten want is er spoed kan het ook dus waarom nu niet?? lijkt mij dan .. echt belagelijk he toch!!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ach arme Eline, das ook geen leuk einde van je zwangerschap...

Het gaat er verdacht veel op lijken dat ik straks als laatste ga bevallen hier, terwijl ik toch half juli uitgerekend was.

Dithje, strijken met dit weer? Je bent niet goed wijs joh :D

Kikkert, wat een lieve foto's!

Ik ga nog maar weer een mini marathon gilmore girls kijken tot mn favoriete mannetje en meisje weer thuis zijn. Heb al bijna 4 seizoenen gekeken in mn verlof *schaam*

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buddynieuws van Claire

Claire is gisteren opgenomen met te hoge bloeddruk en wordt vanmiddag voor de 2de keer gestript en mocht dat niet helpen dan zal ze na 2 dagen ingeleid worden.

Ze heeft het echt gehad dus hopen dat het stippen vandaag helpt en het goed op gang komt. Vorige week had ze had 2 cm onsluiting bij de eerste strippoging en afgelopen weekend haar slijmprop verloren.

Dus allemaal even duimen voor Claire!

x

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, haha ik weet het, dat hadden we zaterdag ook met die verjaardag, heb je het idee dat ALLES mee moet :p Maar heeft ook wel weer wat vind ik dan ;)
    Eetse en veel plezier! Lief van je schoonmoeder inderdaad

@Lizz, fijn dat het iets beter gaat maar kom nog maar even bij hoor.. is niet niks :(

@Dithje, Snoezig is dat he! :D Doet Bas ook heel vaak op de bank en dan smelt ik :D
    En geen luiers :( Zijn ze allemaal zo aan het kakken joh :p

@Angel, ja hier even een terugslag en een dippie maar komt goed! ;) Jij ook sterkte en rustig aan he!

@BSN, nou jullie hadden gelijk hoor! :$ Na stevig aandringen is ie gaan kijken op de papieren en JA HOOR staat er gewoon op :x:$
    bedankt dus meiden!!

@Guppie, hier bijna seizoen 1 & 2 al gekeken van voetbalvrouwen, mooi tijdverdrijf :D
    En houd er de moed in, misschien morgen wel? ;):p (eventjes de goden verzoeken :D)

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Koekkie bedankt voor het doorgeven!

Clairtje meis, zet 'm op! Heel veel succes en we duimen voor je!!!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Met mij gaat het goed Angel! De nachten gaan redelijk hier... Luca komt 2x, vaak rond 2.00 uur en dan rond 06.00 uur weer. Het is gewoon een klein hongerwolfje;)!

Whihihi ja Guppie, strijken... Wat je zegt meis, eigenlijk te warm maar zal toch een keer moeten want de volgende vracht komt er alweer aan;). Heerlijk Gilmore Girls!!

Heel veel succes en sterkte Claire, mijn duimen draaien hoor meis!!

Thanks Koekkie voor het doorgeven! Hoe is het met jou?

Fijn dat we hebben kunnen helpen Nancy;)!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Succes Clair!!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Eline, heb jij dat zeg! Dikke knuffel en zet m op!! Hopelijk komt t gewoon nu zelf op gang!!

Claire jij ook succes meid!! Zet m op!!

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Hey allemaal....
    Ik ben van de 'buren' in augustus...
    Maar ben in een ander topic ook de buddy van Eline...

**

Buddynieuws Eline...

Ze gaan haar nu toch al inleiden!!

**

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oooh super!! spannend zeg!

17. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eline, gelukkig gaan ze je nu al inleiden, vond overmorgen ook nog erg lang wachten wetende dat de bloeddruk veel te hoog is en je kleintje in heel weinig vruchtwater zit. Heel veel succes!!

@Claire, jij ook heel veel succes!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pffff wie is er hier niet ingeleid??? T is echt niet best eigenlijk!!!

19. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, je hebt gelijk, veel inleiden en ook veel ks. Als je niet erg vindt, ga ik er nog even vanuit dat het hier spontaan op gang komt ;).

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik hoop het voor je!! Cijfers weer wat rechttrekken!!

Deel Deze Pagina