@Es, wat een gaaf spiegeltje zeg, wat een onwijs leuk cadeau! @Eline, hopelijk knap je er vanop en 3x voelen vind ik ook weinig Maarja zij zullen het wel weten... @Mamameisjes, als je sex hebt gaan je borsten lekken!? OMG lekker charmant dan straks als we weer van kiet gaan haha
Eline ik word echt pas ingeleid met 42 weken hoor, niks niet eerder als de beeb het goed doet, zelfs niet als ik op mn kop ga staan en het wilhelmus ga boeren ofzo... Wel een beetje frustrerend dat ik daarin zo ongeveer de enige ben. Nancy, oei dat kdv doet pijn ja. Volgens mij hebben we toen bij de januarimama's collectief gejankt, want er was niemand die daar geen moeite mee had! Ben helemaal van slag want onze nieuwe (dure) parasol is gewoon kapot gewaaid! Koop je ook een keer iets moois, ppfff!
@Guppie, Ach ik zie er zo tegenop maar welke mama niet he Mijn mannetje achterlaten, krijg er gewoon een dikke strot van 8) Nou dat is ook kwaliteit dan zeg!! Kan je er nog mee terug, ik vind het niet normaal... En haha ja ik ben al zowat opgedroogd hihihi nee het gekke is dat ik geen melk zou hebben (met kolven kwam haast niks), heb geen stuwing maar ze lekken wel aardig. Gekke tieten van mij
Suekes, ik breek even in. Bij de tweeling ben ik ingeleid. Ze begonnen op maandagochtend en vrijdagmiddag konden ze uiteindelijk pas de vliezen breken. Anna is toen om 22.37 en Sophie om 23.17 geboren. Bij Luca ben ik ook ingeleid. Dinsdagmidag begonnen en donderdagochtend konden ze de vliezen breken (na veel gewroet van de gyn). Om half 9 vliezen gebroken en de kleine man (nou ja klein) was er pas om 19.20 Het kan dus best wel even duren... Ik ging er heel erg van uit dat ik de volgende dag mijn kindje(s) in de armen zou hebben en dit was vooral emotioneel heel zwaar, want het duurde en het duurde maar en er was geen vooruit gang. Dus ik weet wat je doormaakt!
HAHA Alleen als je bv geeft muts. Is niet charming met die compressen in je bh maar ja je moet wat he!! KDV lijkt me inderdaad vreselijk zeg. Kon je geen ouderschap opnemen zodat je iets meer tijd heb? Maar ze schijnen het reuze naar hun zin te hebben heb geen ervaring. Dus meiden vertel eens iets potiefs over KDV Guppie: ja snap je frustatie ben ook bang dat ze volgende week iets anders zeggen hoor. En dan het ziekenhuis zijn ze helemaal van het geitewollesokken niveau volgens mij. Je baby komt pas als ie er klaar voor is bla bla bla me eerste was er met 37 weken en was geen vreemde baby hoor
mamameisjes daar zit ik ook ja verloskundigen aan het spaarne. Heb niet zoveel vertrouwen in ze eigenlijk, jij? Nancy lijkt me ook erg hoor, je mannetje dan weg te moeten brengen. Als ik nu denk aan werk, en mijn meisje bij mijn moeder laten word ik al gek hahah Guppie jeetje dat is ook irritant, gaat het nog wel met jou?
@Eline, en dan breng je d'r nog naar je moeder hihi ons moederhart staat al vol in bloei, eigenlijk mooi he, dat je al zoveel liefde kan koesteren voor dat kleine wezentje *zucht, smelt* @Mamameisjes, ooooooo haha dat scheelt Al lekken ze nu wel en dan vooral in bed... Haha ja leuk he zo een eerste kindje Ik plant ook bijna iedere dag nieuwe foto's op Hyves en de babysite Doe je dat online bij Kruidvat trouwens en krijg je ze dan thuis gestuurd ofzo?
Eline:nou heb op zich wel vertrouwen in ze hoor. Ze zijn wel aardig en hebben me ook wel echt geholpen toen ik rond 23 weken harde buik zat. Ze vroeg maandag aan me (invalster) of ik het nog trok? Zei ja want wil wel tot 39 weken wachten. Maar toen ze met dat apparaat hartslag ging voelen en ze normaal daar tegen aan trapt gaf het nu geen reactie en ze vroeg beweegt het en ik zei al 2 dagen niet. Nou ging met een uur aan een CTG. Misschien scheelt het dat ik al heel lang voorweeen heb en een kleintje heb lopen dat ze je niet helemaal afgemat willen laten bevallen.
Ja ik bestel ze online bij kruidvat en laat ze thuis bezorgen.. je kan ze ook zelf ophalen in een kruidvat filiaal bij je in de buurt, dat scheelt je weer bezorgkosten 8)
Mamameisjes denk dat ik die invalster ook had vorige week, dat was een hele aardige vrouw idd. Ik moet maandag weer, en dan ga ik maar vragen hoe of wat, want als ik pas die week erop weer moet, ben ik al zowat 42 weken
ooow meiden, ik kan het niet bijhouden hoor Dani gedraagt zich als een bby elke x janken om niks als ik met zoe bezig ben.. Wennen is dat denk ik.. Tussen de bedrijven door lees ik soms wel ma t lukt me gewoon nie om te reageren Kikkert: meis succes, 2 de x gel is er ingebracht weet nie of ze dat al heeft gezegd.. Sue: ook Eline : knuffel, hoop dat je nu x mag Voor iedereen die m nodig heb knuffel ik ga weer dani wakker...
Kikkert; Hoop echt dat het doorzet! Nancy; Carlijne zal ook naar het KDV gaan... Hoeveel dagen willen jullie Lukk laten gaan? Ik wil Carlijne 2 dagen doen. Ik werk 2 dagen in de week,en mijnman is dan op die andere dag thuis. Mischien is dat voor jullie ook wel een optie? Hier; Lekker geslapen! Straks even boodschappen doen met Carlijne. Even luchten! En da gelijk Thijmen en Maryl halen. Noa Lynn ligt lekker op bed. En Carlijne is wakker. Groetjes Lisette
@Mamma chan, zal zeker wennen zijn voor het ventje maar leuk is anders Succes ermee meis! @Lisette, Luuk gaat straks 3 dagen pw naar het KDV.. Vond het zelf een beetje veel, wilde graag minder gaan werken maar ik verdien nu nog meer dan mijn man, dus was geen optie... Bas gaat dus 1 dag minder werken en ik ook. Is Noa Lynn al beter?? @Es, ok thanx, ik ga eens kijken! De ouders lopen namelijk te piepen om een foto @Kikkert, zet 'm op meid! Schiet niet op he Hopelijk zet het door! Knuffel!
Had ik net een mooie film opgezet die ongeveer 3 uur duurt (ik denk dan ben ik weer ff 3 uur verder) was ik net een half uur aan het kijken blijft het de hele tijd hangen en overslaan:x.. dus nu maar weer wat anders zoeken om te doen..
Nancy; Oke! Maarten werkt i.p.v. 5 dagen dan 4 dagen. En ik werkte altijd al 3 dagen. Noa Lynn is bijna helemaal beter. Ik ga nu weg even Thijmen en Maryl halen samen met de kids. En dan gaat Maarten even de boodschappen halen! Tot straks!
@Goldy, grrrrrrrrrr lekker is dat, hebbie eindelijk wat gevonden om de tijd te doden, gebeurd dat grrr :x @Lisette, Prima gedaan! Succes met de kids ophalen!