juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

sorry dat ik even niks heb laten weten maar ik heb het deze 2 dagen al erg druk gehad met bezoek en moet ook op tijd rusten dus heb nog even geen tijd gehad! Ik heb nog niet alles terug gelezen maar heel erg bedankt voor de felicitaties!
    Ik had in het smsje het gewicht vekeerd gezet, hij woog 3795 gram in plaats van 3595 gram!
    Wij zijn gistermorgen rond half 11 thuis gekomen. En we hebben ook een super lieve leuke kraamhulp!
    Heb vanacht niet veel kunnen slapen want Jayden had veel last van krampjes dus veel gehuild vanacht. Mijn bevallings verhaal plaats ik even als ik wat meer tijd heb want ik ga nu even lekker douchen!

Groetjes Goldy

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Goldy, rustig aan hoor meid! O jee die stomme krampjes :(

@Es, goed zo super joh! :)

@Sam, dat klinkt niet best! sterkte meis :(

@Lisette, gefeliciteerd met je vriendinnetje!

@Mamma chan, geen idee wat het is bij je kleine meisje :(
    Luuk drinkt nu 120cc op de tijden --> 8.00u, 11.00u, 14.00u, 17.00u, 20.00u en 23.00u. Voor de voeding 's nachts laten we hem zelf komen en de ene keer is dat half 4 maar vanmorgen was het bijv half 6 :D heel verschillend dus...

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Aaaaaaah wat een schatje zeg! Goed gedaan! :)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy geniet lekker en prachtig manneke :D !!

Nancy nou het voelt ook niet best moet ik zeggen!!

6. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Sam; Bedankt voor de felicitatie!:D
    Shit zeg....:(
    Hoop dat het dat niet is.....

De rest; Hoe is het met jullie/buikjes/beebje?:(

Ik ga lekker met Maarten op de bank zitten,en met Carlijne.:)

Groetjes Lisette en de kids!

7. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Goldy; Wat een mooi mannetje is Jayden!

Ga nu echt weg!

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Shelley! Gefeliciteerd met met jullie kleine Caia.
    Wat een mooie, originele naam. Wat naar dat je zo veel bloed bent verloren./ De ontsluiting ging trouwens snel dan zeg :$ Wel fijn dat ze je nog even in de gaten houden. Dikke knuffel.

Goldy, wat een lekker ding zeg. Schattig rompertje ook, hij is idd echt een lekker knuffelbeertje!

Dithje, wat een leuke stoel is dat! Ik ben lichtelijk jaloers ;)

Ik hoop dat je beeb zich nu snel laat zien Eline. Je lichaam geeft nu toch wel echt duidelijk aan dat het genoeg is geweest he. Dikke kus en zet 'm op he meid!

Wat lief van je :) Weet niet waar ik dat aan verdiend had ;), maar vind het echt heel erg lief...

Vandaag zat E.line lekker te schrijven in haar nieuwe prinsessenboek, C.élya zat op het potje ernaast en ik had L.yvia op schoot en ik liep ineens vol bij het zien van die 3 mooie meiden van ons. Wat een rijkdom en wat kun je toch veel van die kleine wezentjes houden he. :)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goh Elea jij ook al :D !!
    Ik zat hier vanavond met Rinze op de arm en Jildou zat Rinze zooo lief te aaien en kusjes te geven.. Toen zat ik ook met tranen in mn ogen.. Geweldig toch :D !!

Nu zit ik ook met tranen in mn ogen, maar dat komt door de pijn... :( Ben ik mooi klaar mee als ik het heb.. PIjnstillers, maar ik mag eigenlijk niets hebben ivm bv.. En dat wil ik niet opgeven!

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Owww top Tnxs.. Dat is echt fijn om te zien ja!
    Wat een mooie foto's... Wie heeft ze gemaakt? Dat wil ik straks ook wel heel graag! Wat een mooi mannetje ook zeg!

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    shelly en sue ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes!

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier een trotse moeder!! Naomi heeft vandaag 1 huilbui gehad (krampjes) en die was na een half uur over. De rest van de dag heeft ze heerlijk geslapen en als ze wakker was was ze gewoon heerlijk rustig.
    Ennn.. Ze heeft vandaag al 4 flessen helemaal leeg gedronken (100cc) Whoeiiiiiii :)
    Straks om 23:00 uur de laatste voor de nacht en dan hopen op weer zo'n nacht als vannacht!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Even een vraagje..

Hoe tellen jullie de nacht fles van bv 05:00 uur mee? Tellen jullie die als fles 1 of als fles 7 van die dag?
    Snappen jullie wat ik bedoel?

Naomi krijgt om 23:00 uur vanavond haar fles, en dan komt ze meestal om 05:00 uur 's nachts en tellen jullie die fles dan als de eerste van die dag of als de laatste?
    Want Naomi heeft vandaag (met vannacht meegeteld) 5 flessen op en wordt die van 2300 uur de 6e.. en dan vannacht om 05:00 uur de 7e..

moeilijk uitleggen wat ik nou bedoel, maar hoop dat jullie het snappen..

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Shellyberlijn, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER CAIA! ;)

Claire en Eline, zet hem op! Veel succes!

Sam, veel beterschap met je rug meid! En ook hier hoop ik op een natuurlijke bevalling heel binnenkort ;)!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Chivay, thanks! :D Iemand van het ok-personeel heeft met ons fototoestel als een dolle staan klikken, wij waren er superblij mee :p En ze maken trouwens ook nog een foto van je kindje met hun eigen fototoestel en printen die direct uit en plakken die op je bed. Dit omdat je daarna pas later je kindje weer ziet en je zo alvast een beetje van je kindje kan genieten :)

@Sam, de massages van Kor helpen ook niet? :(

@Elea/Sam, ik heb dat ook vaak als ik naar mijn mannetje kijk, maar dacht dat het kraamtranen waren ;) Moederliefde gaat DIEP, zo diep... geweldig he :D

@Es, HOERA!! Heerlijk he :)
    Ik reken vanaf de eerste ochtendfles dus zo:
    8.00u - fles 1
    11.00u - fles 2
    14.00u - fles 3
    17.00u - fles 4
    20.00u - fles 5
    23.00u - fles 6
    5.00u - fles 7

Bedoelde je het zo?

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy.. Die heeft t vandaag druk gehad, hopelijk zometeen nog even ;) !!

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja Nancy, zo bedoel ik het, Thanks! ;) Jij telt dus de nacht fles als laatste fles :)
    Vincent heeft een exel bestand gemaakt zodat k alles kan bijhouden wanneer ze drinkt en hoeveel.. ;) ideaal!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es hoe reageert Senna op naomi?

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Spannend Chivay de geplande keizersnede!

Luca krijgt circa 7x de fles Mamma Chan en drinkt nu 120 cc per keer. Krijgt hij nog niet altijd op maar wel 5 van de 7 keer...
    Waar zit Zoe nu op?

Bah Sam die rug van jou houdt niet over he? Eerst maar eens naar de huisarts meis en dan kijken naar evt gevolgen qua pijnstilling icm borstvoeding. Zou niet op de zaken vooruit lopen joh, want dan maak je jezelf gek. Hele dikke knuffel!

Gefeliciteerd met je vriendin Lisette! Gezellig 2 meiden en leuke namen!

Super Goldy dat jullie thuis zijn en de kraamhulp zo lief is! Ai, die arme Jayden krampjes:(. Hoop dat het vannacht beter gaat meis! Lekker genieten van je kraamtijd en tot snel! Ahhhhh wat een scheetje:D!

Hoe houden jullie die tijden zo strak aan Nancy? Merk namelijk heel duidelijk dat Luca ook wel eens eerder komt en dan kunnen wij hem echt niet rustig houden en bijv heel lang rekken tot de fles...

Geweldig toch Elea dat je zo intens kunt genieten van je meiden!

Super Es dat Naomi zich zo goed heeft gehouden vandaag! Hoe bevalt de puckababy trouwens (is toch de puckababy?)?

Hier; manlief en ik dachten slim te zijn en na de fles van 20 uur naar bed te gaan om even flink wat uurtjes te slapen. Luca dacht daar anders over want die zette het op een krijsen:(, zo erg dat hij zijn eigen gezichtje heeft open gekrabd. Heb hem eruit gehaald en ingebakerd en wat denk je, hij sliep binnen 2 min:$! Durf nu alleen niet te gaan slapen omdat ik hem in de gaten wil houden, aangezien we hem nog niet eerder hebben ingebakerd.

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Nancy... Ahhh ok... :) Hoop hier ook op zo'n goede Ok-fotograaf.. want ze zijn echt heel mooi!
    Enne... Wat tof van t zh die foto bij je bed... ook al weer iets waarop ik hoop nu :)...

Deel Deze Pagina