juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje aah arme jullie!! Komt goed meid, ga maar lekker slapen ;) !! Neej ik moet er maar niet te veel aan denken!!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    T lijkt wel of Naomi er altijd geweest is.. zo reageert Senna :)
    Alleen als Naomi gaat huilen gaat ze in haar mand liggen. dat vind ze maar niks, haha.
    Als Naomi in bed ligt te kreunen of piepen gaat ze naar haar bedje zitten.. dat kan hier natuurlijk want wij hebben alles gelijkvloers.. ;)
    En als ik dan niet kom, komt Senna me halen.. zo van; vrouwtje je moet komen de baby is wakker :p
    Als ik de fles geef ligt Senna aan me voeten.. en legt ze soms dr koppie op me schoot.. dat is heel lief..

Kijk! ;) Hier ging ze even kijken bij Naomi.. die in haar slaap geluidjes aan het maken was..

Bekijk bijlage 87076

3. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Shellyberlijn van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter:D

Dames hier rommelt het zo erg maar het zet gewoon niet door. Ik wordt er echt gek van. Hopelijk mag ik snel bevallen. Want hier wordt ik niet vrolijk van:x

Liefs

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah Es wat lief :D :D !!

Dames tot morgen, ik ga ook poging doen tot slapen ;) !! Slaap lekker!! En rommelaars, sterkte!!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: De puckababy bevalt super!! Mevrouw ligt er nu weer heerlijk in te maffen!!
    En hij is van katoen, dus lekker luchtig, niet dik.. Ideaal voor nu met de hitte.. En als het kouder wordt leg je natuurlijk gewoon het dekentje erover heen.. Nu heeft ze dat niet nodig en is de puckababy genoeg :D

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, oh jeetje ischias, da's niet te hopen, succes morgen bij de ha!

@Goldy, ook al zo'n lief manneke! Geweldig zijn rompertje, wat zal hij geknuffeld worden!

@Es, fijn dat Naomi alle haar flesjes zo goed leeg drinkt!! Handig zo'n excel overzicht.

@Elea/Nancy, kan me helemaal voorstellen dat je af en toe vol schiet als je naar je kindje(s) kijkt, er is niks mooiers in de wereld als de liefde voor je eigen kinderen. Ik kan nu al vol schieten bij het idee dat ik straks ons kleintje in mijn armen heb, lijkt me een prachtig mooi moment.

7. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Es, wat lief van jullie hond!

@Mirie, ik hoop voor je dat het snel doorzet, succes!!

@Dithje, och gossie arme Luca, zijn gezichtje open gekrabd. Nu lekker slapen in de inbakerdoek. Jij zometeen ook lekker gaan slapen he!

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Slaap lekker Sam!

Balen Mirie dat het bij voorwerk blijft! Duim voor je dat de baby zich snel aankondigd!

Thanks Es, denk dat wij er ook maar 1 moeten gaan halen morgen. Als ik zie hoe rustig Luca nu ligt te slapen... We hebben kadobonnen liggen van de babydump dus dat komt dan helemaal goed en volgens mij is de Puckababy nu in de aanbieding.

Hoe is het met jou J2J, houdt je het nog een beetje vol?

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Ja ik raad hem echt aan! :) Ik heb hem ook besteld bij de babydump! Idd in de aanbieding! :D
    Als ik Naomi zo zie liggen ben ik bijna jaloers ;)
    En idd wat ik zei.. hij is van 100% katoen, dus helemaal niet warm.. en hij is ook super makkelijk aandoen..

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb je de Puckababy Piep dan Es? En hoe werkt het precies met aandoen? Echt knopen etc of met klittenband of iets dergelijks? Hoezo veel vragen;);)...

11. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    J2J ik hoop het ook voor jou;)

Dank je dithje!

Las iets over veel inleidingen en ks. Volgens mij gaat bijna elke vrouw ervanuit dat zij normaal gaat bevallen. Maar aangezien Nederland de hoogste sterfte cijfers heeft heb ik toch echt liever dat ze er bij mij op tijd bij zijn. Ks of inleiden het maakt mij echt niets uit.

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik heb de puckababy piep..

Hier heb je de website.. staat veel op! :)
    Puckababy -

Je legt je kindje erin zeg maar.. dan doe je klitteband om je baby de buik.. en dan zit er aan de zijkant een rits die je dicht moet doen.. ;)
    Die rits zit tot boven aan.. alleen zit er een flap omheen zodat de rits niet vervelend zit bij je baby.. dus van de rits kunnen ze geen last hebben :D

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dank je voor de link naar de website Es! Ga eens even lezen daar...

14. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Dames een hele fijne nachtrust toegewenst!
    De baby doet mij nu gewoon pijn zo druk daarbinnen.

Tot snel! Liefs

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Chivay, oeps ik hoop dat dat overal zo is eigenlijk! :$ Wil je niet blij maken met een dooie mus namelijk :( Zou je daarover kunnen bellen denk je of aan je VK vragen? Ik ben in het RdGG geholpen in Delft... Jij straks vast niet :( Zou wel heeeeel toevallig zijn ;)

@Huisdieren en de nieuwe baby, Schattig Es! :)
    Hier doet het de kat weinig eigenlijk ;) Alleen zat Bas Luuk gisteren de fles te geven en toen walste madam zo over hem heen :$ Mafketel ;)

@Sam, trusten en beste met je rug!! Hopelijk heeft Kor nog zin ;)

@Dithje, aaaaaaah gos! :( En ik zou gewoon gaan slapen hoor meid, hier ook elke avond/nacht een ingebakerd kind ;)
    En Luuk komt zelden eerder voor de fles eerlijk gezegd, dus nog geen ervaring mee 8)

@J2J, hopelijk kan je snel je kindje in je armen sluiten!

@Mirie, sterkte meis :(

16. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, ja ik houd het nog vol hoor. Op deze warme dagen lig ik in het zwembad voor afkoeling en verder houd ik me rustig. Ben mijn buik nog niet zat en geniet nog steeds van de bewegingen die de kleine maakt. Uiteraard ben ik wel heeeeel nieuwsgierig naar ons kleintje, dus mocht hij/zij besluiten tevoorschijn te komen, vind ik dat natuurlijk een nog beter plan :).

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: De kat hier vind het ook niet boeiend hoor.. die merkt amper dat er een baby in huis is. haha!

Ik ga ook afsluiten.. Naomi de fles geven en lekker slapen!!

Welterusten!!!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een voorbeeldig kind is Luuk toch Nancy, niet eerder voor z'n fles komen... Top joh! Hmmm wacht nu op de fles van 23.30 uur en daarna ga ik slapen. Blijf het wel griezelig vinden hoor, helemaal omdat ik geen 'echte' inbakerdoek heb en hem nu in een hydrofiele luier heb liggen. Of ben ik nu een zeur?

Super J2J dat je nog zo geniet! Echt respect hoor meis dat je zo positief bent/blijft, helemaal met dit warme weer. Hoop dat de bevalling zich snel aandient!

Trusten Es!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, haha katten-eigen dus :p Trusten alvast!

@Dithje, haha is dat zo? nee joh, meneertje heeft ook zeker zijn kuren hoor ;) hihi
    Je bent zeker geen zeur! hier hetzelfde hoor :) Vanavond wassie zo stil dat ik al 3x ben gaan kijken bij 'm, dus zeeeer herkenbaar ;)

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whihihi, gelukkig maar Nancy;)!

Deel Deze Pagina