juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoe staat het trouwens met het niet-roken Nancy, kan je het nog volhouden? Zag zojuist het pakje sigaretten van manlief en kreeg zowaar de verleiding om er eentje op te steken:$. Niet gedaan gelukkig, wil echt proberen vol te houden!

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ze krijgt hier nutrilon standaard 1 ... de meeste drinkt ze leeg de 3e en de 1 na laatste wil ze nog wel eens 100 driniken dus echt een hongerlapje hier dus haha.... en luca??

leuke foto zeg :D

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @sam knuffel meid! :( hopelijk kan de ha je helpen.
    @dithje als je wil,heb hier een puckabag piep liggen. Ook de witte zoals Es. Laura heeft er 5 keer in geslapen denk ik. alsje wil mag je hem overkopen. pb maar als je wil,anders geeft het niets hoor :)

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca drinkt over het algemeen zijn flessen ook leeg Angel. Vanmiddag een fles niet en dat merken we dan ook meteen, want de keer daarop komt ie dan eerder.
    Heerlijk dat Caitlin het zo goed doet! Zijn de boys blij met hun zusje?

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, gaat prima! :D Zaterdag paar wijntjes op voor het eerst maar geen enorme behoefte gehad (NOG!) goed he :D Valt me wel op dat ik het ineens niet meer vind stinken bij Bas hmmmm dat belooft niet veel goeds ;)8)

6. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Shelly, gefeliciteerd met de geboorte van Caia!

Eline, heel veel succes!

Claire, ook veel succes!

Goldy,welkom thuis en wat een plaatje!

rommelende meiden, ga eens bevallen :D

@ de rest, ik heb wel bijgelezen, maar ik ben doodop, dus er blijft weinig hangen.
    Ik zit nu ook te wachten tot Luna vast slaapt, dan kan ik naar bed.
    Volgende week mag Damian gelukkig bij oma logeren, want het wordt even te veel een huilende Luna en Damian die er van overprikkelt raakt.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oh jee.lekker dat hij daar heen kan.

pff t is weer warm en dan is Rinze bang dat hij verdroogt.hele dag aan de zuip geweest.9 uur laatste voedins uur of 1 weer en daarna elke 2 uur.verder heb ik erg veel pijn.grr.

8. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    hey meiden!

allereerst: Shelley van harte gefeli met je dochter! wat een prachtige naam! ik hoop dat je snelhersteld,wat vervelend dat je zoveel bloed bent verloren! sterkte voor jou en je man!

@meiden: wat ben ik trots op jullie! als ik terug lees hoe jullie t allemaal doen; geweldig! echte supermama's! en wat een mooie beebs....*smelt... als ikjullie verhalen lees, krijg ik weer goede moed, en voor de meiden bij wie t niet wil vlotten; ik weeeeet hoe jullie je voelen!
    ik zelf had nooit verwacht 'over tijd' te zijn, had eerder t gevoel dat hij te vroeg zou komen! dit omdat het al ruim een maand geleden heel erg begon te rommelen....
    maar ja, zo zie je maar; het is vrijwel onmogelijk om te verwachten dat je bevalling gaat lopen zoals je het in je hoofd hebt! Ik voel mee met de 'over-tijd-dames' en met de verdere 'wachtende-dames' !!!

krijgt iedereen genoeg steun van t mannelijk-front?
    hier gelukkig wel, alleen vind ik t wel een beetje eng dat hij nu zover weg werkt, en ik doordeweeks alleen thuis ben...duurt zeker 2,5 uur voordat hij hier kan zijn :(

@hier;
    vanavond ontslagen uit ziekenhuis,waar ik om 19:00 voor de 2e keer ben 'gestript' (op eigen verzoek, omdat er nu toch al vast staat dat ik vrijdag ingeleid ga worden, wegens mn hoge bloeddruk, en dit t enige is waardoor het eerder kan gaan komen, dus ik hoop dat het deze keer wel werkt, zodat de complicatie's voor mij en de kleine zoveel mogelijk beperkt worden qua tijd, ipv afwacht
    en tot vrijdag zonder strippen, ik bedoel; ALLES voor de beeb)
    vandaar ook dit tijdstip;behoorliujk kramp in mn buik van al dat gewoel...
    verleden week had ik ruim 2cm ontsluiting, en deze keer gewoon vergeten te vragen! :(
    nu thuis meet ik ook om de 2 hr mn bloeddruk, en moet als ie weer zo hoog is terug naar zh.
    poeh...wordt nu best nerveus met zo'n 'einddatum'!

wil koekie nog eff speciaalbedanken voor de buddy-berichten;
    en je weet t:same here!!

en ook iedereen bedankt voor de lieve berichtjes!

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Shelly, toch! Van harte!

Claire, ze laten je echt lang doorlopen (voor de eerste). Heel veel suc6!

Hier: weer wakker om 5.15, dreef mijn bedje uit (warm). Baal zo van die waterdichte molton (maar is beter dan zeiltje..., kraakt niet). Straks vk en maar eens spullen halen bij thuiszorg. Nu nog even weer mn bedje in!

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #850 Chivay, 21 jul 2010
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010

Buddynieuws van Eline:

Om 4 uur is Kim geboren!
    3190 gram, alles is goed!

En nu gaat ze lekker slapen ;)

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Nancy ;) Ghehe, ach het zou leuk zijn als ze het doen! Hoor het wel! En nee idd zou wel heel toevallig zijn.. Hier een Diak Utrecht verhaal!

En nu duik ik mijn bedje weer in ;) Wilde jullie dat smsje even niet onthouden!

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Eline, van harte meid, met jullie dochtertje :) Geniet ervan he!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Eline gefeliciteerd!!!!

Claire, jij gaat dus nog over de 42 weken heen? Sjee zeg... Nou ja, heb je iig optimaal van je zwangerschap mogen genieten ;)

Hier weer slecht geslapen. Heb nu ook een zere rug erbij gekregen, dus kan nog maar op 1 zij liggen.
    Heb wel wat krampjes, dus zou mooi zijn als het strippen het laatste zetje geeft. Er is nog niemand echt bevallen na strippen toch? Laat mij die persoon dan maar zijn :p :p

14. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Even heel snel en kort: Maandagmiddag is het broertje van Jordy geboren, hij heet Mick en alles gaat goed! Ik ga nu lekker bijslapen, moest het toch even snel laten weten hier! Bedankt voor jullie steun de afgelopen dagen!

15. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Buddynieuws van Eline!!!!

Ze is om 4 uur geboren, haar naam is Kim. 3190 gram. Alles is goed, nu slapen.

Lieve Eline, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Heb haar van ons allemaal gefeliciteerd en de groetjes gedaan!

16. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Nou,heerlijk geslapen sinds een week!!Niks gevoeld dus ik weet het ook niet meer...We blijven afwachten....Ik heb het idee dat ie er nooit meer uitkomt.Heb dit met mijn vorige bevallingen nooit meegemaakt... Verlies wel hel veel slijm.Nou jullie horen weer van me!!

17. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Eline,gefeliciteerd met jullie dochter!

Re81,gefeliciteerd met de geboorte van Mick!

Nu genieten meiden!

Claire, ik ga duimen dat het aan de gang gaat.

Sam, sterkte!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline jahoe, ook jij bevallen :D !! Van harte gefeliciteerd meid! geniet lekker van jullie dochter!!!

Re81 van harte gefeliciteerd met Mick!! Geniet lekker van hem!!

Om 10 over 1 moet ik bij ha zijn!

19. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eline en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kim!! Geniet ervan!

Re81 en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Mick!! Geniet ervan!

Goedemorgen allemaal!

Ga straks even bijlezen, maar zag dat er babynieuws was.

Tot later!

20. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo,

shelly en eline gefeliciteerd!!!
    Claire succes!!

Vanmorgen op controle geweest. Ik word vrijdag ingeleid, moet om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Ik vind het heel spannend maar ben ook wel heel blij/opgelucht.

Heb verder niet terug gelezen..sorry

Deel Deze Pagina