@Eline en man: gefeliciteerd met jullie meisje Kim. Lekker bijkomen en genieten nu!! @RE81 en man: van harte met de geboorte van zoontje en broertje Mick. geniet geniet geniet! @sam inderdaad raar dat veel bevallingen zo gecompliceerd zijn. Denk dat de "natuurlijke" bevalling zonder medische complicaties op 1 hand te tellen zijn hopelijk kan de HA je goed helpen want zo rond lopen is geen doen meis. Dikke knuf! @bella spannend,vrijdag is de dag! @nancy hier ook een slechte nacht. Kan niet altijd feest zijn he succes met de kraamvisite vond er ook niets leuk aan en sommige mensen begrijpen het echt niet :x *knuf* @dithje fijn dat Luca zo flink is aangekomen. Ik ben gisteren met (en zonder) Laura op de weegschaal gaan staan. Ergens rond de 4.8 kg ze groeit dus goed. Iets te goed denk ik @hier vreugde en verdriet heel dicht bij elkaar. Een vriendin van ons is vorige vrijdag bevallen van een meisje. Om 22u55 belde ze haar man dat ze weëen had om de 5 minuten. haar man is thuis gekomen om 23u10 en om 23u15 hebben ze de ambulance gebeld. Hoofdje was al zichtbaar. 23u25 was Inez er al. thuis bevallen zonder hulp,denk dat Omar achteraf een flinke whiskey heeft gedronken. Een andere vriendin is vorige week ook te vroeg bevallen van een zoontje*. Helaas afscheid moeten nemen. Ze was 20 weken.
Eline, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER KIM! Re81, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON MICK! Petatje, jeetje meid...gecondoleerd voor je vriendin... zeker in zo'n moeilijke tijd...pffff.... Sam, een druk nachtje zo te lezen...Rinze weet op tijd wel te drinken ! En fijn dat je vandaag al bij de huisarts terecht kan... J2J, ook nog aan het genieten? Claire, zet hem op meid!
haha sorry zo bedoelde ik het ook niet maar wou alleen ff zeggen dat je dan moet oppassen anders ben je verder van huis en dat gun ik niemand zoals ik toen liep...houd er nu ook rekening mee omdat ik nu na de bevalling er ook nog eens meer last van heb plus de bi ..anders loop ik weer krom hhaaha... ohh ik gun je zo graag mijn nachten ...heb je rinze onder de deken dan??? hier cait alleen pyama met sokjes want het is voor de deken echt te warm want die shopt ze ook weg vind ze maar niks haha....
petatje jehhh meid wat naar om te lezen bahhh sterkte voor je vriendin en knuff voor jou valt voor jou ook niet mee
dithje jeetje die luca groeit goed!! Sam: sorry heb ik gemist.. Heb je ergens pijn? Es wow leuk!! Nancy: kan me voorstellen dat je ervan baalt.. Wij wilden eerst ook een feest gaan houden maar wij dachten dat wat jullie nu gebeurd ons ook zou gaan gebeuren dus toch maar gewoon kraambezoek Petatje: jeetje wat heftig meid sterkte! Elea wat een super foto!!! Verder weet ik het al niet meer sorry.. Hier net boodschappen gedaan, ging erg moeizaam.. Baby is op het moment aan het gymen.. AUW! misschien is het protest of juist blijdschap voor vrijdag
Zo ben ook eindelijk eens gestript! Ze heeft me goed pijn gedaan, dus wie weet helpt het. Heb 1 cm ontsluiting, dus kan iig snel ingeleid worden . Ook zei ze dat ze het hoofdje al goed kon voelen, dus beeb ligt echt heel erg laag. Ook afgesproken dat als er niets gaat gebeuren dat ik volgende week woensdag ingeleid wordt, dus mn laatste weekje is toch wel definitief aangebroken nu! Nancy balen van die visite zeg! Wij wilden ook eerst een kraamfeest doen, maar ik ken ook veel mensen die ook gewoon langs willen komen. Heb nu een schema gemaakt van wie in welke week mag komen, moet manlief zich daar maar aan houden! Ik ga even mn bedje induiken, op hoop van zege!
nancy wat een nacht zeg pff dikke knufff .. en lekker klagen hoor mamachan slaap lekker... de rest een knufff.. mijn zusje belde net nog ze wordt de 27e ingeleid echt spannend ze is dan 37wk ..ze heeft namelijk vanacht weer in het zk gelegen met weeén ..met de kleine gaat alles goed dus vandaag dat dat ze haar gaan inleiden omdat ze ook al 4cm ontsluiting heeft ..en de turbo bevalling in de fam liggen willen ze geen risico nemen dat ze thuis gelanzeerd wordt ...als er wat is moet ze zich gelijk melden in het zk .... hier heb ik al 3dagen last van mijn kraam tranen om het kleinste huil ik al pfff wordt er zelf moe van maar kan het ook niet tegen houden helaas ...
guppie! wat fijn zeg dat ej nu weet waar je aan toe bent! Fijn ook dat ze je gestript heeft hopelijk doet dat al wat Slaaplekker meis
Zooooooo Nancy dat is druk meis! Misschien toch maar wat afbellen als je er geen zin in hebt. Je moet het wel kunnen handelen en trekken he meis?! Misschien wat afspraken verplaatsen zodat jullie iets meer ademruimte hebben? Dikke knuffel! Whaaaaa Elea wat een schatje en ontzettend wijze foto *smelt smelt*!! Jeetje Petatje wat een dubbel nieuws inderdaad. Gefeliciteerd met je vriendin en tegelijkertijd ook gecondoleerd met je andere vriendin! Krijg er kippenvel van, wat een verdriet. Uiteraard blijdschap Bella! Baby is blij dat hij/zij vrijdag eindelijk papa, mama en Sam te zien krijgt! Woehoe Guppie gestript! Nu maar hopen dat het inleiden niet nodig is en de bevalling snel op gang komt. Wat spannend Angel voor je zusje! Dus sowieso volgende week weer een baby op deze wereld. Hmmm die kraamtranen toch! Gewoon laten vloeien meis, want tegenhouden kan je toch niet. Dikke knuffel!
ik ga ook even liggen, daarna sam ophalen en naar een vriendin en haar kids.. Tot vanavond of morgen.. knuffel
Bella, ik heb ontzettend last van mn onderrug/ bil.. Weet niet waar ik het zoeken moet zo nu en dan..Dus vandaar zo naar de ha.. Nu ongeveer !! Angel neej bedankt hoor !! En sterkte met de kraamtranen, ik kan er ook wat van Guppie fijn dat je gestript bent en nog mooier iig een einddatum.. Sorry ik moet er nu vandoor!! Tot straks!
Eline en Re81, geVEELiciteerd! Ik ben weer voor een week goedgekeurd door de vk. Baby is nog niet ingedaald, ligt nog steeds erg hoog. Kontje rechts tegen ribben. Ze werd nu als "zeker geen kleintje" beoordeeld. Ga nu even dutten, ben de hele ochtend op pad geweest voor laatste dingetjes (zoals ondersteek). Geen klossen, bed is 68 cm, moet 70 zijn maar vk vindt dit goed.
bella spannend meid vrijdag wordt je ingeleid zie ik net staan?? eindelijk he? dithje ja bahh maar ja hoort erbij he helaas .. echt spannend van mijn zusje ..ze is alleen nog niet hier geweest maar ja begreipelijk...wat goed zeg luca al zo goed aangekomen ..hier komt morgen de wijk ben benieuwd... guppei oh wat goed dat ze hebben kunnen strippen meid ..spannend nu... er moet hier nog aardig wat kraambezoek komen de meesten komen nu pas terug van vakantie ...maar mijn broer nee hoor hij zou afgelopen weekend komen niet dus en nu zondag nou ben benieuwd anders kan hij mooi weg blijven hoor... :x kijk van mijn moeder en mijn zusje snap ik het want mams heeft geen auto en als ze hier is met de auto van cin en ze moet na het het zk ..dan kan ze dus niet en dat wil ik niet op mijn geweten hebben...maar alsnog komen de tranen terwijl ik liever heb dat ze nog niet komen wat een ego toch weer van mij bahhhh...bahhhh bahhhhh....