juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ;)

susses meid en laat je niet afwimpelen..;)

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes Sam!

Super Marj dat je weer bent goedgekeurd!

Ahhh Angel wat jammer dat je zusje nog niet geweest is! Maar wat je zegt meis, wel begrijpelijk. Gaat dan ook niet meer lukken waarschijnlijk toch dat ze nog komt voordat ze ingeleid wordt?
    Huh, je broer zou komen en is niet op komen dagen? Of heeft hij wel afgebeld? Sjonge zeg!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahahaha Es, geweldig:p!

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje nee broer lief heeft niet eens afgebeld want tja een telefoon wat is dat?? mijn zusje komt niet meer want vind het zelf ook een beejte te risico vol hoor...is een uur rijden dus stel dat de vliezen breken onderweg of de weeén weer opzetten ..wordt straks die kleine meid op de snelweg geboren nee laat maar ff wachten..

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Zo we zijn weer terug en voel me IETS beter... Volgende week geen visite meer, dat is Bas zijn laatste vakantieweek en die is voor ONS! :x Behalve maandag dan maar dat stond al... ;)

@Elea, wat een superfoto van L.yvia whahahaha geweldig zeg! :p

@Es, leuke foto's weer en geweldig shirtje! hihihi echt wel :p

@Angel, ik ken het hoor... als ze niet komen is het ook niet goed maar als ze wel komen ook ;) Maar lekker van je broer, beetje aso :(;) En van je moeder en zus begrijpelijk en spannend wat betreft het inleiden van je zus! :$

@Sam, sterkte!!

@Bellamano, druktemakertje dus! Hopelijk voelt ie wat aan :p

@Mamma chan, jeeeeee mooi gewicht!!

@Marj, mooi weer goedgekeurd!

@Guppie, goed zo gestript! Nu hopen dat het zijn werk gaat doen, toi toi toi :)

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht

Update Eline!
    Ze Smst:

Hee, alles gaat goed, mogen zo naar huis.
    Borstvoeding gaat al goed. Heb erge pijn, grote knip en die hechtingen. Lief meisje. X

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Eline, mogen jullie al naar huis, wat heerlijk! En klinkt auwie ja :( Thuis goed bijkomen en daarna genieten van je meisje! :)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach knuffel Eline!! Maar meid, elke dag voel je je weer wat beter hoor!!! Het komt goed!!!

Kraamvisite: Hier is het lekker rustig moet ik zeggen :D !! Er zijn vast nog mensen die langs willen komen, maar over het algemeen hebben we het rustig :D !! Ik vind het prima ;) !! Heb zo'n 70 kaartjes gekregen en dolgelukkig dat ze niet allemaal langs komen :p !! HAHA..

Nou net bij ha geweest.. Mijn heiligbeen zit vast! Moet vooral niet op de pijn wachten, pcm nemen en ff naar de fysio.. Dus er is hoop ;) !!

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sorry dat ik het zeg Angel, maar dat is toch echt belachelijk van je broer:x! Snap heel goed dat je boos maar ook verdrietig bent... Wat een praktijken zeg. Van je zusje is het goed te begrijpen, die moet nu even aan zichzelf en de baby denken. Dikke knuffel!

Heel goed Nancy, quality time voor de fam!

Super Eline dat jullie naar huis mogen! Lekker genieten van elkaar en rustig aan doen meis. Auwie die knip en hechtingen meis, I know:(!

Bedankt voor het doorgeven Chivay!

Auwie Sam, je heiligbeen vast:(. Hopen dat de fysio snel verlichting gaat brengen! Pcm mag dus wel icm bv?

Hier; de puckababy is in tha house en meneertje ligt er al prinsheerlijk in te slapen, kijk maar...;)
    Bekijk bijlage 87173

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel jij vroeg waar Rinze onder sliep, heeft alleen lakentje over beentjes als hij blote benen heeft verder alleen romper met lange mouwen of zn shirt en kote broek nog gewoon..

Dithje ja dat hoop ik ook!! pcm mag wel idd maar dat wist ik wel ;) Maar ik ben niet zon pillenslikker maar als ik op de pijn wacht dan gaat t verkrampen.. dat moet niet ;)
    Weten jullie iets van fysioth. af? Ik ben met Jildou destijds eens bij iemsnd geweest, kan ik die bellen? Dat was een ceasar-thearpeute geloof ik..

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gewoon bellen Sam en dan hoor je vanzelf wel of je er terecht kunt of niet!

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @Elea thumbs up voor jou L.yvia meid! je bent een scheetje!
    @Es haha zo is het maar! lekker tutje is het! :D
    @dithje ooh kijk hoe heerlijk hij slaapt. Heeft die gehuild omdat die erin moest?

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, zal hier ook even aan mijn meldplicht voldoen. De beeb zit nog lekker in de buik. Het is ook erg rustig (wel genoeg beweging) qua tekens dus stilte voor de storm.
    Wordt gek gebeld, berichten op hyves en facebook. Haha moet lachen om het medeleven. En manlief die bij elke kreun of geluid die ik maak vraagt of het begonnen is.
    Ze komt wanneer ze komt.
    Ik ga even lekker languit een tijdschriftje lezen. Lekker zo'n dag, de boys naar de KDV en ik geen afspraken. Alleen maar relaxen staat op het programma. Kan mij niet herrineren dat ik zo'n relaxdag heb gehad sinds ik kinderen heb.

Keep you girls posted!
    x

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat een poppie :D !!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Geen gehuil Petatje! Sterker nog, hij huilde en we hebben hem erin gelegd en binnen 2 minuten sliep meneer:D;).

Wat ben jij heerlijk relaxed Koekkie! Lekker van genieten meis... Whihihi je wordt dus bestookt door de nieuwsgierige mensen? Ach ja, vaak vinden zij het nog spannender;).

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Koekkie lekker relaxen!!

Pff dit is balen, kan 6 aug pas terrecht, want ze is volgende week met vakantie :( ! Nou ja het is niet anders..

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He wat balen Sam!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bevallen: dames & partners van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje!!!!

goeie middag,

vanochtend is ons moppie gewogen en ze weegt nu 3800gram (was 4040gram bij de geboorte) ook zijn ze voor de gehoortest geweest en die was prima en ook de hielprik heeft ze gehad ze heeft maar heel ff gehuilt en daarna weer lekker verder geslapen. ook heeft ze vanacht 6uurtjes geslapen :D . ze is echt een zoet kindje want ze word af en toe wakker voor te drinken en voor de rest hoor je haar niet. met de stuwing gaat het hier nog niet veel beter voel me er ook wat beroerd door maar ik mag nu 1 a 2 keer per dag de borsten "leeg" kolven al is leeg een heel groot woord want zo zijn ze "leeg" en binnen 5min zitten ze weer helemaal vol en zijn ze mega gespannen maar een voordeel het gaat ook weer over ;) . ik ben weer weg dylan is wakker en chayenna ook....

mss tot vanavond

liefs

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: heerlijk ligt hij te slapen in zijn puckababy!

Ik heb een pest humeur.. Vincent en de hond kunnen het huis niet netjes houden en ik loop al de hele dag achter hun reet aan! :x
    Naomi heeft ook een pest humeur en is al een paar uur aan het jammeren en brullen.
    Net een rondje park gelopen met de kinderwagen was ze stil en ging ze slapen, nu weer thuis wordt ze wakker en gelijk brullen.. ppff

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi ladies,

Hoe is het met iedereen? Hier gaat het nog niet helemaal goed. Ik heb helaas geen mantelzorg, dus ik moet alles alleen zien te rooien. De kleine doet het verder netjes, maar ik heb nog geen tijd gehad om even te rusten. Door het verblijf in het ziekenhuis heb ik maar heel weinig kraamzorg gehad. Met twee kinderen is het dan best wel zwaar. Maar goed.. ik red me wel. Ik probeer zo nu en dan toch even langs te komen, want ik mis jullie wel.

liefs,
    mamaT

Deel Deze Pagina