meiden even snel een vraag om de babydoos te mogen ontvangen, moet je ergens melden dat je bent bevallen, ik heb alleen even geen idee waar weten jullie dit??
Trouwens Rinze moet over 3 tot 5 weken al voor een eerste screening van zn heupjes.. Tussen de 6 tot 8 weken moet dat al!! Dus daar ben ik wel blij mee !! Dit trouwens omdat Jildou hd had en 3 maand een spreidbroekje moest!
Vincent zijn nieuwe speeltje is binnen.. de nieuwe plasma tv! We hadden een LCD tv alleen die is 2 weken geleden overleden.. Dus hebben we 2 weken lang in de slaapkamer tv moeten kijken.. ben toch wel blij dat ik nu weer gewoon op de bank ook tv kan kijken! En woooh wat een super scherp beeld!!
Wauw Es, da's nog eens een leuke speeltje Sam, wat fijn dat Rinze al snel gecheckt kan worden! En hopen dat een spreidbroekje niet nodig is dit keer...
Pff ik baal! Het leek er even op dat het begonnen was. Het begon al meteen te rommelen eerder vanmiddag toen ik naar bed ging. Uurtje geleden begonnen met timen, paar flinke weeen gehad rond de 6 minuten, neemt het gewoon weer af! Manlief is al eerder naar huis gekomen om Ymke op te halen, lekker voor niks dus. Ach ja, het leek al te mooi om waar te zijn
Jeemig, wat balen Guppie! Maar misschien zet het wel weer door als je gaat liggen? Dat was bij mij ook zo, dus wie weet Ik hoop maar dat het vandaag jouw dag is meid!
Wat een heerlijk tevreden en mooi meisje Elea! Ze is nu druk bezig met haar beautyslaapje Es! Super dat jullie nu weer op de bank tv kunnen kijken, enne plasma is inderdaad erg mooi. Volgens mij via de wijjongeouders.nl Lucky! Goed dat je het zegt Sam, dat dat tussen 6 en 8 weken moet. Luca moet nl ook omdat ik vroeger een spreidbroekje heb gehad. Grrr wat balen Guppie! Hopelijk zet het alsnog snel door en geeft je lichaam je nu even een pauze...
Eline gefeliciteerd met jullie dochter Kim Re81 gefeliciteerd met jullie zoon Mick Es:wat begint die kleine meid op jou te lijken zeg Dithje:Luca lust wel wat zo te zien aan het gewicht, lekker dat hij het zo goed doet. nancy: ja zo heeft dat kraamfeest dus ook geen zin. Maar jullie zijn zo leuk iedereen wil 2 keer komen Elea:wat grappig die foto!! Fijn dat alles nu geregeld is met het papier wanneer ga je nu met je gezinnetje op vakantie? Petatje: ja heel raar 2 dingen die geven vreugde en verdriet. Lijkt me vreselijk met 20 weken bah! Sterkte. Angel:baby schopt deken weg???ha ha hoe oud is ze??? Kan me er niets bij voorstellen zo kleine meid. Bella:wat heb ik gemist wordt je vrijdag geholpen??? Guppie:spannend....... we wachten af marj:Fijn dat alles goed is. Samp naar de fysio hopen dat je snel van de pijn verlost bent Koekkie: Je relax momentje is nu vast voorbij?fijn dat je het zo lekker heb gehad. mamaT:lekker rustig aan doen meis!! Jammer dat je geen extra zorg heb gekregen. Einneh:buikpijn al minder of niet? Linda;spannend..... j2J:inderdaad vies benauwd rot weer. Maar je heb wel lekker geslapen! Guppie: wat een giller en jij voelt je nu vast een muts? Ik herken het heb ook al een x op het punt gestaan dat ik dacht o het gaat gebeuren en man moet naar huis kind moet weg. bla bla en weeen weg foetsie. Nou hoop dat ik iedereen heb gehad. Even een up date van hier. Mijn moeder heeft dus die ziekte en wordt behandeld de geneeskans is 30 tot 40% maar laten we uitgaan dat we nu een x mazzel hebben liever deze mazzel dan de jackpot. Vind het wel heel naar dat ze die behandelingen moet ondergaan. Volgens mij ben je echt machteloos, maar goed dat gaan we zien. Verderbij VK geweest en ze heeft geprobeerd met te strippen want ze vond het zelf geen doen meer. En nu komt het:: ze kon er niet bij ze heeft lopen vroeten en heb 2 cm maar staat nog te hoog. Dus al die weeen en al dat voorwerk is echt voor jan met de korte achternaam geweest. Ze wil het vrijdag nog een keer proberen en anders dinsdag afsrpaak om te kijken waar en wanneer ik wordt ingeleid. Dochter is bij schoonzus want ze hoefde geen getuige te zijn van dat onderzoek. Gaan we zo weer ophalen. Vraagje heb een maandverband vol bloed nu klopt dat????? Als ik plas en afveeg is alles rood.
Mamameisjes: Ja dat zegt iedereen, dat ze steeds meer op mij begint te lijken Als je van mij baby's foto's kijkt zie je ook zeker gelijkenis! Dat is erg leuk! Ze heeft alleen vincent zijn mond
Ja maar moet wel weer minderw orden nu Mamameisje.. Hier was het hoofdje ook erg hoog nog, zelfs tijdens de bevalling kon vk amper voelen hoe het hoofdje ervoor stond. Dat was niet een prettige ervaring kan ik je zeggen. van 3 tot half 6 weeën gehad en half 6 had ik nog steeds maar 5cm.. met dat hoofdje nog net zo hoog.. 50 min later mocht ik persen !! Uur later was hij er!! Dus al met al zegt dat niet super veel hoor ! Er is nog hoop
Voor de meiden die fles voeding geven een vraag.. Hoe maken jullie de melk klaar? met afgekoeld kokend water en dan opwarmen in de magnetron? Of doen jullie het gewoon met kraan water en dan opwarmen? En warmen jullie het op in de magnetron of warmen jullie het op in een pannetje? De ene zegt dat dat beter is voor krampen en de andere zegt weer dat.. ben dus even benieuwd..
Jeetje Mammameisjes wat een nieuws over je moeder! Duim voor jullie meis dat de behandelingen aanslaan! Joh, wat vervelend dat ze je niet heeft kunnen strippen! Getsie zeg, maar wel fijn dat je vk zo meelevend is. De puckababy bevalt super Es! We hebben Luca na 2 voedingen erin gelegd en beide keren viel hij al een blok in slaap. Nu hopen dat het vannacht ook zijn werk doet en papa en mama niet de nacht met een huilende Luca op de arm hoeven te lopen. Doe jij Naomi er overdag ook in? Wij gebruiken gewoon lauwwarm kraanwater Es, ook omdat de Omneo voeding met koud water bijna niet klaar te maken is ivm klonteren.
Dithje; Ja Naomi ligt overdag ook meestal wel in de puckababy.. vandaag heb ik haar 2x in bed gelegd zonder de puckababy, en nog geen 10 min later had ze zichzelf alweer wakker geslagen met haar handen en was ze weer helemaal hysterisch. Dus opgepakt, getroost, in de puckababy gedaan en mevrouw sliep vrijwel gelijk en ook gelijk 3 uur achter elkaar
Flesvoeding: koud kraanwater, dan magnetron, dan poeder. Lauwwarm kraanwater was uit den boze, ivm bacterieen!
Melk opwarmen: Ik heb altijd geleerd melk aan te maken met (afgekoeld) gekookt water. En eerlijk gezegd doe ik dat nog steeds voor de jongste als hij nog een een flesje groeimeld (ook nutriolon) drinkt. Tevens voor de pap gebruik ik gekookt water. In het begin vaak opwarmen in een pan warm water omdat je minder last van krampjes zou hebben maar toen dat goed ging overgegaan op de magnetron. Veel sneller natuurlijk.
Toch raar dat de kraamverzorgster jullie heeft geleerd kraanwater te gebruiken dat niet gekookt is. Er zitten bacterieen in. Mengen pas als het water opgewarmt is omdat het dan niet klondert