mamameisjes, dat bloed kan erbij horen hoor. Heb zelf nergens last van. Es, ik deed het in de krampjestijd altijd met spawater, vond ik makkelijker dan water koken en af laten koelen. Iig niet met gewoon kraanwater. Na een maand of 3 deed ik dat wel. Hier af en toe nog een kramp. Ben wel heel gevoelig, want kan mn dochter niet meer op schoot hebben. Elk elleboogje in mn buik doet me teveel pijn. Wie weet, misschien zet het door vannacht. Heb er ergens wel vrede mee dat ik volgende week pas aan de beurt zou zijn. Ik weet ook niet of ik nog 2 keer gestript wil worden als het alleen maar voorweeen geeft, dat vind ik een beetje te veel belasting voor mijn gezin...
Ja ik heb het van de kraamhulp ook geleerd met afgekoeld kokend water.. en dat doe ik nog steeds. Ik doe elke dag een waterkoker vol koken en daar doe ik de hele dag van pakken..
Wat een verschillen dan zeg mbt water en flesvoeding! Onze kraamhulp zei gewoon lauwwarm water uit de kraan is ok... Vreemd hoor!
Gelukkig maar, want ik dacht echt dat ik gek werd! Ze zeiden tegen mij dat het beleid mbt aanmaken van flesvoeding veranderd was en het nu dus mag met lauwwarm kraanwater. Evenals je flessen in principe niet meer hoeft uit te koken, alleen voor 1e gebruik. Maar uitkoken doen we wel om de dag ongeveer...
Zo de visite is weg, nu morgen weer even bezoekloos en dan vrijdagavond weer visite... Mijn vader blijft dan ook eten maar is logisch want dan is mijn moeder alweer 2 jaar overleden. En dan brengen we altijd met zijn 3tjes door, even verse bloemen zetten op de begraafplaats en gewoon samen zijn. Jeetje wat gaat dat toch hard zeg, lijkt wel gisteren dat ze er nog was
Hier is echt precies hetzelfde verteld, echt waar En hier geef ik de flessen inderdaad ook dagelijks een sopje en om de dag uitkoken in de magnetronsterilisator... Maar dit 'beleid' is pas sindskort en kan zijn dat de reeds mama's hier dus niet beter weten
Houd het even kort. Ben aan begin van de avond in het zkh geweest voor een CTG, had de kleine vanmorgen 1x gevoeld en daarna niet meer dat zat me niet lekker, dus vk gebeld. Zij is gelijk gekomen en het hartje klonk goed gelukkig. Toch voor de zekerheid doorverwezen en half uurtje aangesloten geweest. Dat was allemaal prima en weer naar huis. Morgenvroeg sowieso controle bij vk. Stilte voor de storm noemde de verpleegkundige het.....zou ze gelijk hebben....
ik hoop het voor je j2j.. Hihi hier heeft Rinze de boel om 10 uur nog ff flink verbouwd voordat om half 1 de vliezenb braken
Ik hoop ook dat de storm bij jullie losbreekt meiden! Hier stop ik de flessen in de vaatwasser, d.w.z. als ik ze eens een keer gebruikt heb (bijna nooit vanwege de bv ). Het uitkoken heb ik wel voor iedere voeding gedaan toen L.yvia nog zo klein was, toen was ze nog zo kwetsbaar. Wij gebruikten altijd flessenwater. Scheelt uitkoken Liefs Elea
Fijn dat alles goed was meid!! Schrikken dan he En stilte voor de storm zou kunnen, hier ook maandag en dinsdag aan de ctg gelegen ivm weinig leven voelen en donderdag bevallen. Dus wie weet!
hmm typisch dat nieuwe beleid rond flessenvoeding! Mocht ik nu weer fv moeten geven, dan doe ik het gewoon weer zo. En ook elke dag uitkoken hoor. De borstkolf moet je toch ook elke dag uitkoken (nou ja niet de kolf zelf...) Hier: de kramen zijn nu echt heel onregelmatig, maar af en toe wel een pijnlijke. Manlief denkt dat het echt gaat doorzetten. Ik heb wel enorme honger, voor het eerst sinds weken. Heb zin in hambugers en patat enzo, maar dat gaat niet meer lukken nu Ga zo maar gewoon naar bed en dan zien we wel... Als jullie morgenochtend niks van me horen mag je je conclusies trekken
Oke Sam, wie weet dus later vanavond hoppa . Ergens stiekem hoop ik erop, aan de andere kant wil ik niet te veel hopen, want dan valt het tegen. Voelde me vandaag wel vaag, vanmiddag geslapen maar kon niet echt wakker worden, eten half/half, niet vooruit te branden.
Hier staat achter op het pak van Nutrilon ook dat je afgekoeld kokend water moet gebruiken.. Eerst het water opwarmen in de magnetron en dan pas de melk erbij. Hier Naomi om 8 uur de fles gegeven, na de fles heeft ze even een kwartier heerlijk bij me gelegen zonder herrie, en daarna begon ze ook te brullen en nu heb ik dr maar even bij Vincent gedumpt Kan ik ff roken buiten.. Vincent gaat straks om 10 uur douchen met Naomi, dan om 11 uur haar fles voor de nacht en dan slapen! (tenminste dat hoop ik haha)
@Nancy, was idd schrikken, kreeg het nog warmer dan ik het al had. Lag de eerste 10 minuten ook echt niet relaxed op dat bed. @Mammameisjes, wil je sterkte wensen! Wat naar van de uitslag van je moeder, ik hoop echt van harte dat de behandelingen snal aan zullen slaan en je moeder opknapt! @Guppie, succes en ik hoop voor je dat het doorzet, morgen babynieuws
Nancy: Is Luuk ook niet te troosten met een speentje? Want Naomi krijg ik vaak nog wel rustig met een speen.. al moet ik hem dan wel 40 per minuut terug in haar mond stoppen
mamameisjes, Wat verschrikkelijk rot dat je moeder ziek is... Gelukkig zijn de behandelingen steeds beter nu, maar het blijft gewoon eng verdrietig. Ik hoop dat de therapieën goed aanslaan. *Dikke knuffel voor jou* Naar dat bloedverlies. Ik zou als het zo veel blijft toch even bellen hoor. J2J, haha ja hoor doe jij maar even 'Hoppa' vanavond Liefs Elea