Ik heb eindelijk de foto's van de camera gehaald van o.a. de keizersnede en ik schrik gewoon van mijn hoofd Zo erg was ik van de kaart door de verdoving (Ging niet helemaal lekker, Marsim zal het wel herkennen..) Bekijk bijlage 86066
Voor de geinteresseerden, hier staat de fotoserie van de keizersnede --> Keizersnede Luuk Antonie Capel Fotoseries En nee, ik beloof zonder al te veel bloed etc
Nancy: Je ligt er precies hetzelfde bij als ik Vind het nog steeds een raar idee als ik mezelf zo zie liggen.. Heb jij dat niet? Bekijk bijlage 86075
Heb wel bijgelezen maar even geen fut om te reageren, sorry! Jammer dat er nog geen babynieuws is... Zijn even gaan winkelen vandaag. Nou jeetje zeg, ben helemaal kapot! Ga Luca even zijn flesje geven en dan zelf even slapen!
Whaah dames, hier 2 uur geslapen, incl rinze en Jildou ! Heerlijk !! Moet nu alleen met de honden uit, maar het regent..grrr... Kreeg net een brief van die loterij, waar we deze maand nog aan mee moesten doen, nou maar goed ook, hebben 100 euro gewonnen Wij weer blij !!
@Dithje, wezen winkelen, gezellig meid! Ja nu op de blaren zitten, ik ken het Rust maar lekker uit meis @Sam, 100 euro! haha geweldig, heb je die afzetters toch nog wat geld afhandig weten te maken En lekker dat je 2 uur hebt kunnen pitten, HOERA!
Nancy; Ik heb de foto´s even bekeken. En we hebben een verichtje achtergelaten bij het laatste verhaal wat is geschreven!
nancy lijkt me ook gek die fotos weer te zien, vind wel mooi om te zien, leuk dat je ze hebt geplaatst sam haha toch nog 100 euro gewonnen, dat is mooi Net weer terug van mijn oma, pijn in mijn onderrug opeens Voel me echt gebroken en lamlendig vandaag
Woehoe Sam, wat heerlijk dat jullie 2 uur hebben geslapen! Whihihi 100 euro gewonnen! Kijk, dat zijn nog eens leuke meevallers! Mooie en bijzondere foto's trouwens Nancy! Dikke knuffel Eline! Hier; denk dat mijn slaapje erbij in schiet8). Luca is te druk met z'n vierde! luier volpoepen... Manlief is boodschappen doen dus die kan het niet van mij overnemen...
Eline: gewoon bellen dat je weeen in je rug heb. Ik heb dat al een paar x echt gehad en je vliegt tegen de muur misschien dat ze dan volgende week ingrijpen. 40 weken zou toch ook max moeten zijn met die gekkigheid. Ze hebben op de markt zaterdag 3 ananassen voor 5 euro en dan kan en klaar maar is vers je staat erbij. Gewoon hollandse kraam hoor ze verkopen ook salades heb dat een paar maanden geleden een keer genomen en vloog toen savonds tegen de muur aan van de pijn in me buik maar dat is toen gelukkig afgezakt maar morgen mag het doorzetten. Denk niet dat het helpt maar voor die 5 euro... nancy:inderdaad rare foto`s mis toch de foto dat hij bij jou op je buik ligt allemaal zo klinisch. Maar dat hebben jullie nu ruimschoots ingehaald toch met knuffelen... Hebben jij en Es er nu nog een rot gevoel over of slijt het nu wel?? Dithje:ja een bevalling is niet niks maar een baby verzorgen ook niet hoor, rustig aan. Sam:2 uur slapen ik noem jullie familie Rust voortaan Hier:uurtje geslapen en buik rommelt zoals ongesteld maar zet niet door. Ga nu een fles bitter halen weer
AMSTERDAM - Volgende week wacht ons mogelijk nieuw zwaar noodweer. Vanaf maandag schieten de temperaturen als een raket omhoog. Dinsdag tot en met donderdag is het voor de vierde opeenvolgende keer ruim 30 graden, in het oosten mogelijk 33 graden. Wat is dit nu weer???????????? kan hier niet meer tegen wist afgelopen x echt niet waar ik het moest zoeken. De tranen schieten spontaan in mijn ogen en me enkels zwellen weer genadeloos op.
Mamameisje: nou dat hoeft niet hoor, dit was een unicum !! Maar heb er van genoten !! Wat betreft niet langer laten lopen.. Sorry maar met Jildou was ik 9 dagen overtijd. Tuurlijk waren niet alle dagen altijd even makkelijk maar heb het er echt niet moeilijk mee gehad. Het enige wat ik hoopte is dat ik niet ingeleid hoefde te worden. Het is niet verkeerd de natuur z'n gang te laten gaan hoor!! Soms heb ik het idee dat ik jullie doe denken alsof ik zo'n geiten-wollensok figuur ben met mn bv en de natuur z'n gang laten gaan. Is niet echt het geval hoor, maar verschil hierover wel een beetje van mening.. Tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen maar echt er is nog nooit een baby blijven zitten !! En ja, na 2 weken overtijd dan mag er wel eens wat gebeuren.. Maar de meeste kindjes komen toch tussen de 39 en 41 weken..
Naomi had last van krampjes en ik heb nu uitgevonden hoe mevrouw dan het lekkerste ligt! Is het geen super schattige foto!! Bekijk bijlage 86104
@Sam, haha geitenwollensok Nee sorry, daar had ik bij jou nog geen moment bij stilgestaan, echt niet meen ik! @Mamameisjes, O ik knuffel me gek! Zo een heerlijk ventje.. Dat beeld moet even slijten, tis gewoon heel raar allemaal als ik er op terug kijk, maar komt wel.. Moest net ook weer even slikken om alle foto's terug te zien hoor @Dithje, o balen! Hopelijk vanavond vroeg naar bed en wat heerlijk dat Luca zo lekker aan het poepen is! @Eline, is volgens mij voor het eerst dat jij je zo voelt he!? Ik vond jou altijd een van de fitste van ons... Sterkte meis @Lisette, bedankt voor jullie berichtje!