J2J, wie weet zet het vlugger door dan je denkt! Guppie, hopelijk zet het door! Alvast veel succes Hier alles gestofzuigd va boven tot beneden...dan gegeten...dan een fietstochtje gedaan met onze nieuwe fietskar waar de beide kids konden inzitten...dus flink gefietst ! Dan afwasje gedaan en nu net gedaan met te dweilen...alleen beneden volledig gedweild (gang, living, keuken, badkamer en toiulet) ! Ben goed zot denk ik dan! Straks wel even een badje nemen want man o man ik zweet me te pletter !
@Es, ja die wordt steevast uitgespuugd inderdaad, maar de volhouder wint Hij ligt nu in bed (ja ja voor het eerst in bed op zijn eigen kamertje en niet in zijn wieg bij ons, dat wordt wennen, vooral voor mama.... ) En hij is vooralsnog stil, op hoop van zegen Arme trul, net gaven we hem de fles en dat kwam in een hele golf uit zijn neusje, zoooo zielig, kon wel janken @Mamameisjes, ach dus toch... &^%$-ziekte bah bah bah please blijf moed houden, dat heb je zo nodig... Al begrijp ik het hoor, als je die ziekte hoort verdwijnt de grond onder je voeten. Nogmaals heel heel veel sterkte en helaas ken ik je gevoel en alles daar omheen, dus als je je ei kwijt wil of iets, Pb me dan... take care @Guppie, oei oei spannend! Rommelt flink bij jou, nu nog doorzetten!! Toi toi toi!
L.yvia ligt eindelijk te slapen. Ze spuugt de laatste dagen opeens heel veel. Echt hele golven komen er uit Ze drinkt een beetje te snel misschien? Ik weet het niet zo goed eigenlijk... En daarna wil ze gelijk weer eten. Zo van 'zo dat ben ik kwijt, plaats voor meer ' Manlief is nog even gaan zwemmen. Toch wel handig zo'n zwembad bij huis Ik heb vanmorgen een poging gedaan om weer te klimmen. Maar pfffff dat ging dus echt voor geen meter Heb echt totaal geen kracht meer. Mijn spierballen zijn volledig verdwenen Gelukkig weet ik nog van de vorige keren dat ik ook volledig nutteloos was op het begin, maar dat het weer helemaal (nouja zo goed als ) goed komt! Liefs Elea
Nancy; snap dat het ff moeilijk is om hem in zijn eigen kamertje te leggen.. maar t komt goed.. is altijd even moeilijk de eerste keren.. Vincent gaat nu douchen met Naomi. Dan de fles geven en lekker naar bed.. en deze mama gaat dan ook gelijk slapen! Welterusten en tot morgen!!
@Elea, respect met je klimmen Elea! Ik voel me ook nog steeds een dweil (maarja tis pas 3 weken geleden..) Maar goed van je hoor, TOP! En zielig ja die trullen, dan breekt je hart, ze kijken dan ook zo zielig he... @Es, Yep moet er even doorheen haha erg ben ik he Trusten en hopelijk een goeie nacht!!
Uh dames, ik bedoelde met "hoppa", dat mijn vliezen dan maar rap mogen breken.....ff geen polonaise aan mijn lijf hoor, ik moet me in rust kunnen voorbereiden op wat evt. komen gaat . @Nancy, hoop dat Luuk vanavond lekker slaapt in zijn eigen bedje en dat hij zijn flesje goed binnen houdt. @Elea, hoop dat L.yvia haar volgende flesje ook weer goed binnen houdt. @Pippo, zo hey over schoonmaak tornado gesproken! Goed bezig geweest!!
Hier ook 1 die zo nu en dan een lekkere golf teruggeeft en daarna vrolijk verder drinkt Of er regelmatig in smoort en dan ook vrolijk verder wil drinken en dan ook nog boos worden dat ik m ff loshaal !! Goh, lijkt op z'n zusje!
@Sam, haha klein vreetzakkie @J2J, hahaha nee dat had ik op het laatst ook en nu ook nog even hoor, geen HOPPA dus haha
J2J dat had ik wel begrepen hoor !! Nancy: Ja als hij nou een prematuurtje was oké, maar goed... met bijna 8,5 pond vind ik dat wat overdreven !! Zo heb ik vanavond om 7 uur ook een half uur kunnen rekken, maar vervoglens kwam hij om half 9 alweer.. pff was net klaar !!
@Nancy, kan ik me voorstellen als je zo kort geleden pas bevallen bent. Komt later wel weer . Ik probeer wel wat andere dingen van het lijstje. Heb een glas bitter lemon en een schaaltje aardbeien, eens kijken wat dat oplevert
@Sam, haha nou heerlijk toch (voor hem althans, voor jou wat minder, is een halve dagtaak joh ) @J2J, ik blijf het zeggen maar ik at woensdagavond een ananashart en die nacht braken mijn vliezen... toeval
@eline: gefeli meid!! yayyy!!! @linda; spannend vliezen gebroken zeg! hoop dat t een mooie bevalling wordt! @foto's:wat een stel mooie beebs! kan nie wachten! @hier; vanmiddag opgebeld door zh, en omdat ze t zo druk hebben, wordt ik maandag pas ingeleid! vind dat echt raar met mijn bloeddruk en zo.... ben wel een beetje pissig over... hopelijk levert t strippen toch nog iets op, en breken mn vliezen ook spontaan!
@Nancy, dat vraag je je dan af, zou het het laatste zetje hebben gegeven? Ik heb nu geen ananas liggen, maar ben zo in staat om er morgen eentje te halen als ik bij vk klaar ben. Ik ben dol op fruit, dus wat dat betreft....maar het hart is vast niet zo makkelijk kauwen of wel, lijkt me zo hard?
@Claire, da's ook lekker! Omdat ze het druk hebben , dat kan wel zijn, maar jij wordt toch ook niet voor niets ingeleid? Kan je vk niet wat extra druk uitoefenen zodat je alsnog kan?
@Claire, heb je al een PB gestuurd maar jeetje wat loop je dan lang door!! Vind het inderdaad een beetje erg raar hoor Sterkte meis! @J2J, in reepjes snijden en zorg dat je ook nog gewoon ananas meesnijdt, dan is het nog enigszins te pruimen