juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, thanx voor de tip, ik ga het morgen proberen met de ananas, wie weet!

Voor straks allemaal welterusten, ik ga nog even op de bank hangen. Morgen om 9.20 naar vk, daarna meld ik me weer.

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik ga ook aflsuiten!

@rommelende dames, hopelijk zet het door en is er morgen veel babynieuws!

@Mama's, hopelijk een rustige nacht!

Welterusten iedereen! -X-

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames slaap lekker of ga eens bevallen voor degenen die nog moeten :p !! Ik ga afsluiten..

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ach wat een beladen dag voor jullie vrijdag Nancy:(! Kan mij voorstellen dat jullie die dag samen willen doorbrengen...
    Ben blij dat wij hetzelfde verhaal te horen hebben gekregen hoor mbt uitkoken, water en fv... Stelt me toch weer een beetje gerust!
    Een dikke boeh voor de krampen:(! Hoe is het nu met Luuk?

Jeetje wat schrikken dan J2J! Fijn dat alles goed was meis en succes alvast morgen bij de vk... Ik duim voor je hoor dat het stilte voor de storm is;).

Spannend Guppie!

Echt Pippo, jij bent volgens mij onvermoeibaar;):$. En dat hoogzwanger, petje af!

Wat sneu Elea dat L.yvia zoveel spuugt de laatste tijd! Hopen dat het een soort van fase is die snel voorbij gaat...

Sjonge zeg Claire wat is dat nou weer voor iets raars?! Duim voor je meis dat de bevalling snel op gang komt en inleiden helemaal niet nodig is.

Trusten dames!

Hier; zwager en schoonzus zijn net weg. Was erg gezellig en ze hebben allebei even met Luca kunnen tutten... Vorige keer kon dat niet omdat hij toen nog zo'n last van z'n hoofdje had na de bevalling. De camera heeft natuurlijk weer overuren gedraaid want alles moet natuurlijk vast gelegd worden:D;):p!

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja want mijn jongste in net 1,5 jaar oud.

In het begin was het 2 flessen per dag gebruiken die je 1 maal per dag uitkookt en tussendoor gewoon schoonmaakt. En altijd (echt altijd) gekookt kraanwater. Als ik op stap ging nam ik vaak ook spa blauw mee.

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Ik stap hier weer even in op zp, geen tijd om terug te lezen, maar daar weten alle pas bevallen meiden vast alles van. Tis 3cht hectisch en veel wat op je afkomt zeg, ben erg emo en op zich gaat t goed met Fynn, maar we hebben wat opstartproblemen met bv. Gaat erg veel tijd inzitten want bijvoeding en krampjes en Fynn doet erg prematuur aan.

Genoeg over mij, wie zijn er bevallen in de tussentijd?
    Morgen maak ik tijd om Fynn te komen showen, ben zooo verliefd! Dikke xx en hoop op jullie begrip. Heb jullie gemist en ga weer lekker meedoen!

Xx Sue

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Nog iemand bevallen ;)!?

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar was ik ook nieuwsgierig naar :D

Ik in iedergeval niet ;)

Fijne dag allemaal. Ik hoop dat jullie een goede nachtrust hebben gehad. Was heerlijk fris dat scheelt toch een hoop he.

Ik duik nog even in bed. De boys worden nu door hun papa naar het kdv gebracht. dus mama heeft weer een lekker dagje voor haar zelf :p

Tot laterrrrrrrrrrrrrrr

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Nou, hier niet bevallen. Lekker DOORgeslapen, was om half 7 wakker. Ook nog geen teken van as bevalling.
    Geniet van de koelte buiten!

10. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marj: In iedergeval een goede nachtrust gehad voordat het echte werk gaat beginnen. Heerlijk toch? Geniet ze vandaag.

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedemorgen!!

Heb gisterenavond beetje meegelezen en net een beetje terug gelezen..
    Zijn er nog mensen bevallen??

Sam: Wat zijn de Huisarts?
    Elea: die spierballen komen wel weer toch?!
    Pippo wow wat goed zeg!! ongeloofelijk hoeveel jij gisteren hebt gedaan..
    Dithje leuk dat het zo gezellig was!
    Claire: Vind ik ook een beetje raar hoor!! Ik hoop ook dat je vliezen spontaan breken zal voor je duimen..
    sue dikke knuffel!! Wat bedoel je met Fynn doet erg prematuur aan? ik heb daar totaal geen verstand van sorry..:)
    Logisch hoor dat je emo bent enzo dat hoort er helemaal bij toch?!

Koekkie oowh ben zo jaloers wil ook weer mijn bedje in;)

Hier erg moe dus.. Er komt voor een vrouw een paar huizen verderop wel 2x per week midden in de nacht een ambulance.. wat een herrie maakt dat zeg en ze zijn zeker wel een uur bezig:( voordat ik dan weer slaap.. En Sam was er vanmorgen weer om 5.00 uur!!:$
    Zooo ik moest trouwens plassen vannacht, toen werd ik weer te laat wakker ik heb er nu nog pijn van haha, ga nu maar voor elke druppel;)

Sorry als ik iemand vergeet maar heb dus niet zo netjes meegelezen

12. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Trouwens, hoe is het met mvp? Heb haar al een poos gemist.
    Claire, ik hoop dat je vandaag nog bevalt! Ze laten je wel lang lopen meid!

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    o ja dames die ingeleid zijn.. Ze zeggen dat het even kan duren.. Hebben jullie nog tips voor dingen die echt mee moeten naar het ziekenhuis?

14. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Nog iemand bevallen??

Hier: ben gister gestript en voel vandaag wat krampjes. Dus ik duim dat het doorzet. Het is vandaag een mooie dag om te bevallen;)

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    marj: mvp jawat ik weet is dat haar vliezen waren gebroken maar heb daarna niet meer gelezen.. Ik ben wel niet heel zorgvuldig geweest met lezen..

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    mirie: spannend zeker mooie dag! betere temp ook:) zal duimen meid

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Goedemorgen!

Helaas voor jullie geen beebjes erbij ;)

Claire, jemig meid wat balen zeg. In principe zou je denken, wat maken die paar daagjes nou uit, maar weet nog van mijn 2e hoe het is op het einde. Dus als je zo ver over tijd loopt is iedere dag helemaal een slijtageslag. Je maakt wel optimaal 'gebruik' van je zwangerschap zo hè :D Dat dan weer wel ;) Dat doe je beter dan ik :p Ik zou ook nog eens bellen hoor, beetje paniek zaaien ofzo. Misschien dat dat helpt :( Want zo ver over tijd laten lopen is toch niet te doen joh... Dikke knuffel voor jou (wel een compliment dat je beebje zo lekker zit daarbinnen bij jou, haha). Gaat helemaal goedkomen!

Sam, hoe is het met je rug/bil?

Dithje, hihi leuk alles vastleggen op de gevoelige plaat!

J2J, Ik had de 'hoppa' wel begrepen hoor, alleen het klonk zo grappig, dus kon het niet laten er even een grapje over te maken :D
    Is de storm al losgebroken?

Sue, balen dat de bv nog wat moeizaam gaat. Ik hoop dat Fynn het snel doorheeft. Wat bedoel je met dat hij prematuur aandoet? Heeft hij een slecht ontwikkelde zuig-/slikreflex?

Hier: Vanmorgen wakker geworden met een manlief die opeens een ode van liefde naar me uitsprak. :) Waar dat nou opeens vandaan kwam :( ;) haha, maar was wel weer heel gezellig wakker worden met zo'n lieve man die je verteld hoe gelukkig je hem maakt :D we want more, we want more :p Hij begon van de week ook ineens over een 4e :$ (dacht 't niet he). Zijn de hormonen zeker :D Whahahaaaa!

Liefs Elea

18. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben over 3 dagen uitgerekend. Nog niet overtijd dus, zit hier aardig te rommelen. Ben bij mijn vorige bevallen via een (spoed)keizersnede, en hoop dit keer normaal te kunnen bevallen.

Iemand ervaring met bevallen na een keizersnede?
    Jullie allemaal succes, het kan nu nooit meer lang duren voor we onze kleine wondertjes in onze armen mogen hebben.

grtz!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ben ook niet bevallen hoor!
    Het rommelt nog wel wat, af en toe nog pijnlijke harde buiken. Verloor zojuist een ook een flink deel van de slijmprop, of helemaal, dat weet ik niet. Vies hoor, dat slijm bah!
    Denk dat de beeb er nog niet helemaal klaar voor is...

claire, wat bespottelijk van het zkh! Ga je nog wel voor een ctg ofzo? Vind het echt niet kunnen als je al 42 weken bent!

Nancy, Ymke spuugde ook zoveel. Ik deed wel johannesbroodpitmeel door de fles, dat hielp goed!

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hi Beingmommy, Join the club :D

Ik ben ook gewoon bevallen na een keizersnede. 2 Keer zelfs ;) Het kan dus gewoon wel, zelfs al vinden ze het hier maar heel gek. Hier krijg je automatisch een keizersnede als de eerste een keizersnede is ;) Beetje zonde, want ik vond het heel fijn juist om nog gewoon te kunnen bevallen. Je herstelt ook veel sneller, mits je geen complicaties hebt natuurlijk, maar dat risico is bij een ks nog groter. Je moet het wel zien als je eerste bevalling, dus het kan wat langer duren, maar dat mag de pret niet drukken ;) :p

Succes en zet 'm op meid.

Deel Deze Pagina