Sam: maar het hoofje is wel al helemaal ingedaald dat lig helemaal naar beneden VK zegt kan niet meer naar beneden. maar die opening staat nog naar achter zegt ze! Dithje:dank je wel, hopen er maar inderdaad het beste van. En fijn dat je puckababy zo goed bevalt. Balen van je hechtingen dat is niet fijn. Guppie: hier ook veel last gehad hoor. Hele nacht bijna niet geslapen veel zeurderige buikpijn en hier wel veel bloedverlies hoor. Ga ook niet morgen nog een keer laten strippen. Je kan amper nog normaal functioneren inderdaad als mama en als het toch niet doorzet Nancy:heel veel sterkte morgen lijkt me geen gemakkelijke dag, Zeker nu niet met die kleine, Je moeder had dat nog moeten mee maken. Dank je, je heb inderdaad hetzelfde mee gemaakt en het is zeker geen pretje al hoop ik op een beter einde. Wel lekker dat je een heerlijke nacht heb gehad Elea:dank je. Hoe is het met je spierpijn van je klim actie?? Pippo:wow niet te stoppen hoor nesteldrang ha ha ha Ben je familie van die moeder en dochter hoe heten ze nu? J2Jank je, hoop het ook dat de behandelingen aan slaan. hoe is het met je stilte?? Hoe is het met je ananas?? Claire:hoop op een snelle bevalling voor je want dit is niet leuk. Sue:sterkte Mirie:spannend
Wow wat een super baby's zeg!! Wat slapen ze allemaal al lekker door zeg! Sam sliep rond 6 weken pas voor het eerst door volgens mij.. Maar hij kwam in het begin ook wel elke 2a 3 uur om te drinken maar hij was ook van de snelle slokken Ben zo benieuwd of de bv nu weer zo goed gaat lukken.. Phoe dames morgen ben ik aan de beurt, ben benieuwd of het lang duurt voordat het aanlsaat.. vind het echt zp spannend.. Maar wie weet begint het vannacht nog spontaan dat hoop ik natuurlijk wel
Kan mij voorstellen Bella dat je zenuwachtig bent voor morgen! Probeer wel je rust te pakken vandaag ook al is het moeilijk ivm de spanningen...
@dithje heb even de puckababy gegoogled en welke heb je dan? de wikkeldeken of het babyslaapzakje? want die zijn beide vanaf 0mnd zag ik.. Goed dat je even langs gaat vanmiddag voor je onderkantje!
Spannend Bella!! Hmmz Dithje fijn dat je vanmiddag terrecht kunt.. Maar denk niet dat het erg is hoor, want na 3 weken moet het toch al heel eind dicht zijn zou je zeggen ? ? Hier vanochtend nog amper wat bloed verloren!! Eindelijk?? mamameisje..ooooh !!
Veder hier: strippen lukte dus niet wel veel bloedverlies. Vanancht ook weer vers bloed erbij en stolsels ertussen. Daarbij ook krampen in me buik dus bijna niet geslapen. Voel me echt brak nu zou wel de hele dag op bed willen liggen Heb net wel VK gebeld kan door het onderzoek komen en anders door de krampen in mijn buik. Maar heb het idee dat die strip actie van giter mij geen goed heeft gedaan helaas. Verder ga vandaag maar met de auto boodschappen doen. Eten vanavond lekker makkelijk. Ideen zijn welkom??wel gezond maar niet te veel tijd moet het kosten.
mamameisjes vervelend zeg dat het (mislukte)strippen je zoveel last bezorgd!! Misschien een pasta(salade)?
ja rust pakken vind ik wel moeilijk heb gisterenavond de keuken gedaan, vanmorgen van onder tot boven gezogen, beneden gestoft en mijn 2e was zit er ook alweer in.. Maar ga nu even op de bank liggen waar sam onder het stofzuigen van mij in dezelfde kamer in slaap is gevallen haha
wat een kanjers zijn jullie luca en luuk zo lief geweest voor de mama,s wel houden ze he heren!! dithje ohh bahh meid toch hoop dat het allemaal meevalt ..veel succes straks meid...en wat fijn he zon goede nachtrust?? nancy yoehoe echt super hoor tot half 7 ook al zon kanjer ... bella spanned hoor duimen draaien... j2j fijn dat alles goed was bij de vk ..laat de uk maar komen he? mamameisjes ohh wat balen meid..hoop toch dat het nu ff zo door gaat zetten..
@sam8; thnx meid, wat een gave naam zeg Rinze! mn complimenten! lekker ventje ook! fijn, die duimen kan ik gebruiken! @J2J; ik heb geen verloskundige, omdat ik voor medische indicatie in t zh moet bevallen, dus heb me helaas volledig aan hun protocol te houden, in discussie gaan is nie gelukt; je wordt gewoon afgekapt! maar ja; kan nix anders doen dan hopen dat t 'natuurlijk' komt. want voel me nie zo lekker met bijna 3wkn overtijd als ik ingeleid wordt....hoe is het bij jou nu? @nancy; ja voel me er ook niet echt goed bij dit zh heeft al een btj mn vertrouwen geschaad met dat hele 'jeugd-zorg-fiasco' en dan nu dit weer..... mooi mannetje is Luuk zeg! al helemaal gewend aan t moederschap? is t wat je ervan verwachte? @dithje; thnx! dus was gezellig met schoonfam? ga je de foto's nog plaatsen in je album die gemaakt zijn? ben zo gek op beeb-kiekjes!! @suekes; we hadden dezelfde due-date, maar daar ben ik ruim overheen! kan me voorstellen dat er veel op je afkomt, en dat t heftig is, zeker met bv erbij. lijkt me leuk de kleine man te zien op foto! @bellamano; spannend dat je morgen wordt ingeleid! al nerveus? @marj; ik hoop ook op een spontane aktie hier beneden! tja, raar zh, ondanks discussie mn datum niet kunnen terug halen naar vrijdag....zjucht.... @mirie85; duim voor je dat t strippen helpt! succes! @elea; hey meis, ja maak optimaal gebruik; maar ben t al 5 weken zooo zat haha, t lijkt wel straf! voor jou is het idd even geleden! hoe is de temperatuur nu daar? is t wel te doen? gelukkig koelt t hier nu een btj af! over dat bellen zat ik ook al te denken, ik kijk wel tot wanneer ik t trek! wat lief van je man! geweldig toch!! @guppie81; ja krijg morgen ctg, wordt er weer naar mn bloeddruk gekeken.... poe...ben t ook echt zat!! voor jou ook spannend, zijn er al concrete plannen? hoop dat t doorzet t rommelen! @angel; je hebt helemaal gelijk! ik weet nog nie wat ik ga doen...hoop nog steeds dat ik nu spontaan weeën krijg en 'normaal' beval....ik ga ns heel goed nadenken... en jouw mooie dochter caitlin is al ruim 2 wkn!! ongelooflijk! wat een plaatje! wat vinden de mannen van hun zusje? en is t cb al geweest? en en en?
Claire dank je wel !! Hihi krijg er spontaan een smile van op mn gezicht!! Pff meid ik heb met je te doen. Ik duim zooooo dat de kleine zelf komt.. al is die kans natuurlijk wel groot denk ik?
ppfff heb ik dat.. Slaapt Naomi eindelijk (ze was al vanaf 9 uur wakker na de fles) maar moet ze om half 1 weer dr flesje en moet ik haar straks wakker maken, zal je net zien!! *zucht* Hopen dat ze na dr flesje van half 1 wel gewoon gelijk gaat slapen..
hey lievered claire ... kan me voorstellen dat je spontaan weeén wilt krijgen als je het nog trekt en de kleine ook dan zou ik ook nog ff wachten ...maar als het niet gaat zou ik wel bellen hoor!! ja ze is alweer 2wk gaat zo hard ze is echt heel zoet huilt niet alleen maar als de fles niet optijd klaar is hahaah....de jongens vinden het helemaal top ze zijn echt trots en lief voor der ...
Wij hebben deze Bella: Inbakeren met PUCKABABY - THE ORIGINAL PIEP White / Silver Super Sam dat het bloedverlies afneemt! Tja, zou je zeggen ja... Na 3 weken zou het toch aardig dicht moeten zijn??? Joh Mammameisjes wat vervelend van die krampen en stolsels! Euhm, een pasta?? Echt heerlijk zo'n goede nachtrust Angel, daar knapt een mens echt van op! Hoe is het nu met je bi meis? Geweldig filmpje Es! Echt Claire kan mij zo goed voorstellen dat je er doorheen zit. Sjonge zeg, bijna 3 weken overtijd straks en een ziekenhuis welke zo met je omgaat. Vind het belachelijk! Dikke knuffel! Hier; net even het kdv gebeld voor de definitieve plaatsing van Luca, moet nu al huilen bij het idee dat ik hem daar half september achter moet laten... Ga zometeen even de kinderopvangtoeslag aanvragen, dan is dat ook maar gedaan...
dithje ja he ..gun het zovele hier ook ... ja het gaat iets beter maar nog niet dat ik kan zeggen yes toppie.. maar goed dat komt wel hoop ik wil binnen kort wel beginnen met sporten dus hoop dat het dan ook beter wordt als ik rustig opbouw.. wil nu echt weer mijn oude figuur terug haahah... maar mag nog niet klagen want kan mijn broek al wel dicht krijgen alleen komen de love handels erboven uit dus doe het toch nog maar niet hahaha...
Dithje: half sept al kdv! Arme jij... Hier op zn vroegst 12 nov., en kdv is al bekend voor ons natuurlijk. Baby komt bij grote zus op de groep (daar heeft Robbe ok al gezeten, heel fijn qua leiding!) Weet iemand trouwens hoe het zit als je 4 wkn tevoren verlof hebt genomen en je baby komt later. Hou je dan 12 wkn daarna? Bij 6 wkn is dat wel zo, maar dat is omdat je min 10 wkn erna hebbt.