@Mammameisjes, hier is het nog rustig. Kleine beweegt goed vandaag, dus dat is wel lekker. Ananas heb ik nog niet gehaald, maar moet straks toch nog wel naar de winkel schat ik. @Claire, ik hoop voor je dat de bevalling snel spontaan op gang komt!! @Dithje, kan me voorstellen dat de gedachte dat je Luca straks naar het KDV gaat brengen je tranen geeft. Geniet nog maar lekker van de dagen die je nog tegoed hebt en dat zijn er gelukkig nog een aantal. Succes bij de vk, hoop dat het meevalt. @hier, dagje bankhangen, heerlijk koel vandaag, lekker! Ons kleintje gaat naar mijn ouders als ik weer ga werken, maar ik ga pas half februari weer beginnen, heb alles opgenomen wat er te krijgen was.
Wat goed Angel dat je je al iets beter voelt! Sporten, snap je helemaal... Wil ik ook wel weer aan beginnen maar wacht in ieder geval de controle afspraak even af en nu met mijn onderkantje lukt het toch nog niet... Wauwie zeg, je broek alweer aan en dicht! Super hoor meis, echt knap. Ik krijg mijn broeken nog niet aan, te veel spek nog op de heupen en billen. Tja Marj, vind mijzelf ook heel zielig als ik er aan denk. Maar ja, zal toch echt weer aan het werk moeten. Volgens mij is de overtijd tijd extra hoor, dus houdt je ook gewoon je 12 weken over! Ikke is stikjaloers op jullie Sam en J2J! Lekker relaxen vandaag J2J en op naar de ananas!
dithje ja dicht wel maar daar is ook alles mee gezegt haha.. hier ook nog veel spek op de achterkant en heupen en boven benen..maar ja dat komt wel goed we mogen echt niet klagen na net 2wk ... kan me voorstellen dat je ook nog ff wacht tot de na controle hier ook nog ff hoor maar het liefs nu al haha.. kdv hier niet gelukkiig ik ga thuis werken dus niet nodig miss later wel na de psz .. manlief had hier iets in zijn kop heeft zitten dan heeft hij het nog lang niet in zijn kont hahah.... hij wou graag dwergpapegaaitjes ..maar die hokken zijn zo duur dus ik vond het zonde geld om dat nu alla min aan te schaffen (moeten nog een aantal andere dingen) heeft hij van een oude stelling kast een kooi gemaakt echt super hahah..handige harry ..heeft hem al zo goed als klaar nu alleen de vogels nog ...nou manlief ook weer blij hier..
joehoe even teken van leven, lees alles wel, ma ik heb de tijd gewoon ff nie om overal op te reagreen, komt doordat zoë ook de wel befaamde krampjes nu gaat krijgen, ik heb inflacol gekocht iemand ervaringen?? Nu moet ze eten dus moet er al weer vandoor best druk zo
mamachan heel begrijpelijk hoor.. is dat niet op silecone basis??? vind wel raar dat je de normale venkelthee niet meer kan krijgen hoor
Inloopspreekuur van CB geweest! Naomi weegt nu precies 4000 gram!! En laatste keer bij de kraamhulp woog ze 3640.. dus goed gegroeid! Spruw is weg!! Jippieeeeeeeeeeee!!! nog wel even paar dagen door zalven maar dat is standaard!! nog even over de krampen gehad, en gaan stoppen met de cinababy, en gaan Infacol proberen! Gelijk maar even gehaald op de terugweg
gelukkig lijkt t spruw weg te zijn. hier moet ik straks met max naar de ha ivm verdenking van .... je raad t al.... spruw dus wel zo handig als t ff gecheckt wordt he.
mamas die bevallen zijn.... van harte gefeliciteerd voor de rest niet bijgelezen maar nog wel even een teken van leven tonen voordat we vanavond weg gaan tot zondag, hier gaat alles redelijk. jeroen heeft 2 sollicitatie gesprekken en 1tje heeft al laten weten dat hij per direct zou mogen beginnen. hij gaat komende week een dagje mee draaien. jeroen ging heen voor 1 vacature en kwam daar aan bleken er 2 open te staan die hij alle 2 zou kunnen vullen. dus 2 partime vacatures die omgezet zouden worden naar 1 fulltime baan er positief dus. straks moet ik met max naar de ha omdat ik hem ook verdenk van spruw, hele witte aanslag op zijn tong en achterin zijn mondje die steeds meer wordt. ook drinkt hij niet denderend en klakt of smakt hij ook tijdens de fles en dat had nikita dus ook toen. laat me iig niet afschepen met nystatine als t wel spruw blijkt te zijn, maar we gaan t merken. spullen staan nu gepakt en vanavond rijden naar tilburg. morgen crazy campertje spuiten en dan zaterdag en zondag lekker de kermis op allemaal alvast een heel fijn weekend en tot maandag
jeetje meid. dat is flink balen maar heb jij dan geen oplos hechtingen gehad?? mijn laatste hechting is gister losgekomen en nu dus hechting vrij
Dithje heel veel succes straks! Maar goed dat je even hebt gebeld en mocht langskomen. Cleare voor jou is het einde heel erg in zicht meid. Hopelijk een snelle bevalling. Hier zijn de krampjes inmiddels opgehouden. Nou ik ga er gewoon niet meer vanuit dat het zelf op gang gaat komen. Elke keer weer een teleurstelling pffff wordt er niet goed van.
@Dithje, ben benieuwd hoe het was en wat ze zeiden van je onderkantje @Angel, haha wat een super handige vent heb jij! Top zeg @Claire, meis meis toch wat een gedoe, achterlijk zh :x Hier alles prima hoor, moederschap is zwaar maar het zoooo waard, kan zo genieten van mijn mannetje Echt meid, het is zo leuk en mooi en liefdevol, echt je gaat genieten! Hoe is het trouwens met je baan in Scheveningen afgelopen?? @Mirie, sterkte meis, wat een domper elke keer bleh @Susanne, veel plezier van het weekend! En wat goed van Jeroen zijn baan, TOP! Alleen minder van de eventuele spruw bij Max.... @Es, goed nieuws zeg, goed aangekomen jullie meid zeg! En geweldig filmpje wat een scheet zeg @Mamameisjes, bij jou moet het gewoon goed aflopen, echt wel!!! Sterkte meis @De rest, dikke knuff ben een zeef.. was veel teruglezen! @Hier, Lekker de stad in geweest en de markt op.. Markt was voor het mooie net te druk. Verder maar de stad in geweest. Nieuwe oorbelletjes gekocht, een legging bij Esprit, een truitje, 2 shirtjes voor Luuk, 2 nachtjurkjes en een mooie boxer en dat was het wel weer Half bekend Delft weer tegengekomen en allemaal even enthousiast, geweldig lekker pronken met onze kerel
Heeii Meiden, Even kort. We zijn met zn allen bij familie in Z-H voor 3 daagjes. We komen overmorgen weer thuis! Dus kan zijn dat ik even niet reageer. Alles gaat super! Lees later wel weer alles even terug! Groetjes Lisette& de kids
Nancy; lekker geshopt! Vincent loopt nu ook ergens in Delft die ging naar een game shop ofzo iets. En ja Naomi gaat steeds meer van mij weg krijgen Vooral als je naar baby foto's van mij kijkt.. tis dat de foto's oud zijn en je dat ziet, anders denk je dat het dezelfde kindjes zijn.. haha Ze heeft alleen Vincent zijn mond.. dus Vin blij dat ze toch nog wat van hem heeft.. Hij zei al; anders ga ik straks twijfelen of ze wel van mij is
@Lisette, dan ben je hier in de buurt volgens mij? Veel plezier? @Es, Naar een gameshop of coffeeshop 'the game' haha Hier precies hetzelfde, Luuk lijkt heel erg op mij als baby, gewoon bizar Als ik tijd heb, zal ik 'm eens inscannen.. hahaha die Vincent!
Meiden zeg eens eerlijk, Luuk ligt in zijn bedje maar is maar aan het miepen.. Nu zegt de ene persoon, je mag zo een jonge baby niet laten huilen en de ander zegt weer je moet hem even laten huilen/in slaap laten huilen... Wie o wie heeft het verlossende antwoord??? Nu pakken we hem namelijk bij elke kick op...