juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik heb de swaddle me Claire: beviel bij Jildou wel goed moet ik zeggen. Heb hem vannacht bij Rinze gebruikt, maar had niet het idee dat hij daar langer van sliep ;) !! Hij maakt zichzelf ook zelden wakker met z'n armpjes, wat Jildou dan wel veel deed..

MamaChan: Beterschap met de blaasontsteking! Hmm vk niet over anticonceptie begonnen? Daar heeft mn vk het de laatste keer al met me over gehad (toen was Rinze 9 dagen oud) .. Maar hier alleen maar condooms. We zien het wel ;) !!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Claire, lekker dagdromen hoor want het is echt genieten, je voelt je de koning te rijk, zo mooi :D
    En bas (Bart is van Sue ;)) vindt het geweldig, al moest ie in het begin heel erg wennen en wassie een beetje onuitstaanbaar, maar we gaan steeds beter :)
    Ik heb maar 1 opwektip die bij mij geholpen LIJKT te hebben; woensdagavond ananashart gegeten en 's nachts braken mijn vliezen :D
    Fijn dat je de baan nog hebt! En logisch op pauze nog even :D Mocht ik een tattoo van Luuk zijn naam willen, dan wip ik zeker even langs :)

@Swaddle me, ik heb 'm inderdaad (thanx Es ;)) maar Luuk begint er al te groot voor te worden.. maar volgens mij hebbie er maten in. Hij bevalt wel maar toch overstag gegaan voor de Puckababy door hier :)

@Mamma chan, balen van je blaasontsteking... Beterschap :(
    En dan laat Den zichzelf lekker helpen haha waarom jij :(
    En gelukkig dat alles steeds beter gaat!

@Sam, haha echt een dagtaak meis! ;):$

3. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @sam: thanx! heb zo'n moeite met kiezen....maar deze vind ik qua prijs iets aantrekkelijker (wil er toch 2) en hij is wat strakker.
    heb jij met je dochter vanaf dag 1 ingebakerd? of later begonnen? weet niet hoe dat zit eigenlijk?

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Clair; mag ik ook reageren op je vraag naar Sam :) :p
    Hier ligt Naomi ingebakerd op advies van de kraamhulp.. Naomi hield zichzelf echt constant wakker door het maaien met armen en benen..
    Ze werd daardoor helemaal hysterisch.. en de kraamhulp heeft haar toen een keer ingebakerd in een handdoek, en toen was ze helemaal rustig en sliep ze zo 3 uur achter elkaar..
    Toen die week constant ingebakerd in de handdoek, maar dat vond ik maar niks dus de puckababy aangeschaft! :)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej Jildou sliep in het zkh erg onrustig en maakte zichzelf vaak wakker. Vandaar toen gaan inbakeren. Maar ik vind t nadeel dat als ze er eenmaal aan gewend zijn, je het ook weer af moet 'leren'. En in kdv's werken ze er vaak niet mee!

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik wil een foto op linnen laten maken van Naomi, maar kan niet kiezen uit welke foto.. :) haha dat is erg, heb er ook al veels te veel gemaakt.. en dan is ze amper 3 weken oud :p

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Begin maar vast met een boek Es :D

9. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    misschien lekker wat fruit? misschien komt t door alle veranderingen, en je lichaam is natuurlijk nog nie in balans...
    haha...ik ben echt een bouwvakker, zo'n zin in roti!!!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hier hetzelfde! :D

En over het vele foto's maken hihi hier nog 1 8) daarnet weer eentje gespammed hiero haha 8)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lekkerding!! Ik zal straks ook ff foto van rinze in aanschuifbedje spammen...

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ahhh Nancy! Wat een scheet is het ook! Zullen we Luuk en Naomi vast uithuwelijken.. wonen toch dichtbij, leeftijdsverschil is ook maar 2 dagen :p

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    hahahaha is goed :p
    Alhoewel, Luuk is echt alweer vanaf dat we thuis zijn aan het janken janken en nog eens janken ;) Dat is nu toch alweer gauw 6 uur achter elkaar, geweldig :(

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ah, Nancy, balen! :( Anders stukje gaan lopen door de wijk met de kinderwagen? werkte hier gisteren ook fantastisch! vooral de wegen die lekker hobbelig zijn pakken ;) En als hij dan slaapt bij thuiskomst gewoon in de wagen laten liggen..

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Thanx Es, Bas gaat zo met 'm...
    We zaten eens te rekenen maar hij is echt al vanaf dat we thuis zijn wakker.. Dat is al 6 a 7 uur aan 1 stuk, is toch niet normaal :(:(:(

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rinze in zn aanschuifbedje ;) !!

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Superschattig! En handig die wieg zeg :$ Top :)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Soms heb je zulke dagen Nancy.. En morgen hele dag slapen zeker ;) !!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ideaal ;) !!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Je bent me voor; wilde net gaan plaatsen "vind je het gek dat ie de hele nacht slaapt" ;)

Hmmmm maar we zijn redelijk wanhopig nu ;), en werkelijk geen trommelvliezen meer over, wat kan die gillen zeg, das echt niet gezond :$:$:$

Deel Deze Pagina