was er ook weer ff ... hier vanmiddag de wijkverpleging geweest .. ze heeft caitlin nog ff gewogen en ze is op de kop af 4100gr haha wat een gewicht al in die 2wk haha.. ze vond haar ook al heel wijs en flink voor de leeftijd ze lachte zelfs al met geluid ..ze schrok ervan of het was puur toeval maar ondanks dat wel heel leuk om te zien en te horen ... hoe is het hier verder?? heb niet terug gelezen sorry...
Ja snap het Nancy, dat je er redelijk wanhopig van wordt! Hoop dat hij straks toch besluit te gaan slapen..
Hihihi die man van jou Angel! Wel handig hoor, zo'n handige harry. Super dat het zo goed gaat met Caitlin! Wat heerlijk Es dat Naomi zo goed gegroeid is en de spruw weg is! Wat een scheetje, prachtige foto hoor! Wij verschonen de luier altijd tussentijds dus onder de voeding... Zo blijft Luca goed wakker voor de tweede helft van de fles. Ahhh super Suzanne dat Jeroen goede solli gesprekken heeft gehad! Ai, Max misschien spruw, sterkte! Heel veel fun op de kermis en met het spuiten van de camper! Woehie Nancy lekker geshopt! Ohh zo leuk is dat he, om met je mannetje te pronken! CB heeft tegen ons gezegd dat je een baby max 20 minuten mag laten huilen! Persoonlijk vind ik dat te lang en ligt het echt aan het soort huiltje... 27 sept weer beginnen? Heb jij al bericht daarover gehad dan? Wat een liefie is Luuk toch!! Puckababy; sorry kan hem niet opmeten nu want Luca ligt erin! Balen Sam dat het shoppen zo zwaar valt, maar wel super van Rinze dat hij zo zoet is geweest! Geweldig meis, Rinze in z'n aanschuifbedje... Wat een lieverd! Heftig hoor Eline! Balen joh dat de bv niet goed ging... Lekker genieten van je meisje samen met je mannetje! Heb je een fijne kraam? Ahhhh wat een schatje is Kim, prachtig meisje! Durf het niet te zeggen Mammameisjes! Heb je al een douche geprobeerd? Balen Mamma Chan dat je blaasontsteking hebt... Hopen dat de kuur snel aanslaat! Grrr Claire nog geen resultaten mbt het strippen, sjonge zeg! Hier; wat ben ik blij dat ik de vk hebt gebeld ivm mijn hechtingen. Ze heeft ze er allemaal uit moeten halen ondanks dat het oplosbare hechtingen zijn. Blijkt dat mijn lichaam dit 'soort' niet absorbeerd... Had er dus nog weken mee gelopen als ik niet gebeld had! Meteen maar in mijn dossier gezet dat ze bij een evt volgende keer ander materiaal moeten gebruiken. Verder erg wanhopig op het moment! Luca is al de hele middag en avond aan het krijsen! Weet echt niet meer wat we moeten doen... En ook niet een beetje huilen ofzo maar echt krijsen!
dithje; hee bah luca ook al zo aan het krijsen.. hier begint naomi ook nu.. maar ik voel en hoor haar poepjes laten.. dus zijn krampen! Wel heeft ze om 8 uur haar fles weer helemaal leeggedronken
Och jeetje Dithje! Goed dat je gegaan bent zeg!!! Sterkte met Luca..Vervelend zeg dat huilen! Ook Nancy succes!! Hier begint Rinze wat bewust van z'n handjes te worden, gaat er al naar staren !! De lieverd.. Trouwens ff trots moment Jildou begint al kleuren te kennen !! Ze weet wat rood, blauw, geel en roze is !! Wat een topkind !! En dat is nog geen 2 jaar .. Vandaag kwam ze aan met elastiekjes zegt ze, zelfde.. Waren idd 2 dezelfden !!
Hier laat ik rinze ook niet lang huilen hoor.. Krijsen sowieso niet en gewoon huilen eigenlijk ook niet ,maar ja soms heb je geen keus, als je bijvoorbeeld alleen met 2 kids bent, 1 zit in bad en heeft erin gepoept en 1 ligt in bed te huilen ! Ja dan moet Rinze ook wel eens even wachten !!
Wat vinden jullie ervan om collectief de krampen bij baby's af te schaffen?? He bah Es! Wel super dat ze d'r fles weer leeg heeft! Wat ontzettend goed van Jildou Sam! En wat gaaf dat Rinze zich al bewust wordt van zijn handjes... Een hele trotse mama daar... Hier; ssssttt baby slaapt!
@Dithje, jeetje wat een verhaal van die hechtingen!! Shocking gewoon zeg... Wat goed dat je gegaan bent dan! En nu, heb je minder last al?? Ik had collega;s vd personeelsadministratie op bezoek en die hadden een nieuwe berekening gemaakt ivm mijn overtijd lopen, dus ga van 27 sept uit Luca ook al!? zit het in het weer Sterkte meis, I know the feeling... @Sam, trotsmoment! Wowie lijkt me zo leuk! @Angel, zo hey die gaat goed!! En lachen hihih geweldig zeg @Hier, dit is echt niet normaal hoor... Hij is al aan het huilen van 13u maar eigenlijk al wakker vanaf 8.30u.. Geloof niet dat dit normaal is bas hangt nu met de VK aan de lijn
Dithje, het is een regeldag waarschijnlijk! Zegt de VK in ieder geval en anders is het wel heeeeel toevallig, Luuk en Luca schelen nl maar een half uurtje We moeten hem nu een flesje water geven en kijken wat hij er van drinkt....
godzijdank was het bij naomi maar een huilbui van een kwartier.. ze ligt nu in mijn armen te slapen ben benieuwd wat Luuk van zijn flesje water vind.. hoop dat t helpt.
Een hele opluchting nu Nancy! Het trekt niet meer zo en scheelt al aanzienlijk... Hoop eigenlijk dat het morgen nog beter gaat omdat het nu nog erg gevoelig is door het verwijderen van de hechtingen. Heerlijk joh 27 sept! Ik heb gisteren een berekening gemaakt op site van min szw en kom uit op 16 sept, terwijl ik zelf een week later dacht. Thanks meis voor het doorgeven! Was zelf ook al aan het googlen op regeldag, maar word er niet echt wijzer van. Zijn we dan klaar mee zeg... Hele dikke knuffel meis! Nope Pippo! Hoe is het met jou?
@Dithje, jeeeeeeeeeeh hopelijk verbetering top zeg!! Bij mij zitten er ook nog 2 weken vakantie aan he Jij ook sterkte he! Bas is 'm nu het flesje water aan het geven, voor zover ik hoor nog geen gehuil @Es, ssssssssst houwen zo dus!
Dithje, lief dat je vraagt hoe het met me is... Vorige nacht van 01u tot 07u elke 15min een wee. Vanaf 07u dan pas elk uur meer. Van 04u beetje bloed verloren en vocht tja, das als ik rechtsta, ga zitten...vanmiddag van 13u terug om de 15min een wee...en nog steeds zo...dus hoop dat het deze nacht gaat doorzetten dan...voel wel dezelfde weeën aan als bij dochterlief toen ik binnen ging...
Naomi maar in de kinderwagen gelegd, dat was voor mij wat dichter bij lopen als haar bedje Ze moet toch om 11 uur weer haar flesje, dus kan ze daarna lekker naar bed Tot nu toe hoor ik wel gekreun af en toe, maar de ogen zijn nog steeds dicht
Ahhh Nancy dan klopt het wel qua datum weer werken. Boehoehoeh, moet er helemaal niet aan denken nog! Ben heel blij met jullie meis... Heeft een stuk onzekerheid bij mij weggenomen ivm de regeldag, info van jouw vk! Nogmaals thanks en een knuf! Whaaaa Pippo wat spannend meis! Ik hoop heel erg dat het vannacht door gaat zetten, duim voor je!!
@Pippo, meid wat spannend!! Hoop zo dat het doorzet! @Dithje, hou op schei uit, maar daar gaan we nu nog niet aan denken.. voorlopig nog 7 weken te gaan En niks te danken natuurlijk, daar hebben wel elkaar hier voor.. En geloof het of niet, hij heeft 10cc water gedronken en het is STIL! Sinds 13u vanmiddag is het eindelijk meer dan 5 minuutjes stil, wat een raar 'geluid' @Es, groot gelijk, doen we hier ook vaak in de kinderwagen of de box! En sssssst lekker laten kreunen als het maar geen krijsen wordt
Hey meiden, even in etappes, wat moeilijk om tijd te maken! Over prematuur aandoen, hij is echt veelste klein! Op dag 1 was hij al 7% van zijn gewicht verloren. Ik snap nu heel goed waarom het bij mij niet vanzelf op gang kwam, de bevalling, hij was eigenlijk nog niet af.. Nu is hij 40 gram aangekomen en we zijn op dag 4, dus dat is goed nieuws! Verder houdt hij zichzelf niet zo goed warm en zijn we de hele tijd aan het sukkelen met meer kleertjes en minder kleertjes. En OMG wat kun je je onzeker voelen zeg! De vk en gyn in het zkh hadden bijna het ok team in huis gehaald om Fynn met een ks te halen, mijn lijf werkte echt niet mee. Zoals jullie konden lezen had ik op een gegeven moment volledige ontsluiting, dus ik mocht gaan persen als de drang om te persen kwam. Die kwam dus niet, ik heb echt nog heel lang moeten wachten en vervolgens nog rugweeen moeten opvangen. Ik kon eindelijk gaan persen en was zo vastberaden dat ik in 46 minuten Fynn de wereld in torpedeerde, geen wonder, zijn hoofdje is echt helemaal niet groot! Ik heb echt enorme kraamtranen om het feit dat ik de boel met inleiden zo heb lopen forceren. Als er een volgende keer komt dan loop ik nog liever door tot 43 weken dan dat ik het ooit nog zo doe. Claire ik heb respect voor je, idd vandaag 42 weken!!! Bellamano, sorry voor mijn verhaal, heeft natuurlijk helemaal geen waarde voor hoe het bij jou gaat lopen! Mijn bm was gewoon echt nog niet rijp omdat het mannetje nog wel even had mogen blijven zitten, bovendien heb jij al een kindje gekregen, dus de weg is al vrij! Succes morgen ik ga heel hard aan je denken, toitoitoi! Ik kan alleen maar zeggen neem voor de zekerheid een hele tas geduld mee! En dan nu de foto en dan terug naar de visite! Ik ben morgen terug. Sorry voor mn karige antwoorden! xxx Bekijk bijlage 87664