Dit is een foto van dag 1! Morgen zet ik de foto's hier even op de laptop en volgt er een mooiere foto, deze zijn van n mobiel. xx en fijne avond meiden! knuffel!
Ah Sue, wat een mooi kereltje! En fijn dat hij in 1 dag 40 gram is aangekomen Hopelijk gaat ie zichzelf snel op temp houden! Naomi had er ook erg last van hoor de eerste week! Was ook elke keer aan het aan en uitkleden en maar temperaturen! Komt vanzelf goed meid.. Hou je taai..! en laat de kraamtranen maar stromen!! Ik heb ze soms nog steeds hoor!! Nancy; fijn dat Luuk stil is meid.. stttt!! 10cc water doet dus wonderen..
@Es, je had het over Canvas vanmiddag maar kreeg toevallig een mail met aanbieding van WIJ fotoservice, misschien goedkoper?? http://www.webprint.nl/wijfotoservice/ Moest aan je denken vandaar @Suekes, wat een mooi manneke meid! En hoe klein is ie dan meis en hoe zwaar? En je liep toch overtijd, wat gek he... Maar respect voor jou, echt waar, ik vind je een kanjer!! Wat een slijtageslag moet dat zijn geweest zeg.... En die onzekerheid zeeeeeeeer herkenbaar, hier na 3 weken nog steeds Sterkte wijfie en je komt er wel, echt waar, je bent een supermama @Hier, en weeeeeeeer gekrijs
ahhh neeeeeeee nancy! whiskey aan zijn speentje doen? oke flauwe grap.. wou dat k je kon helpen met tips of wat dan ook.. maar op een gegeven moment weet je het gewoon echt niet meer.. Oh thanks voor de link, maar heb er al 1 besteld bij herinneringenoplinnen 8)
@Es, haha nee hoor niks flauw, hou het maar luchtig hoor, anders word ik leip geloof ik Je weet het gewoon op een gegeven moment niet meer... En de VK zei net ook: "op zo een dag heb je gewoon echt niks aan je kind, want dan is ie echt helemaal van slag" nou en dat is het ook echt Zo jij bent snel! Welke foto is het nou geworden??
Whaaaa Nancy wat goed zeg! Niet te hard juichen en van de daken schreeuwen, maar deze 5 min pakken ze jullie niet meer af! Gelukkig is Luca ook stil sinds een half uurtje... Ben wel benieuwd hoe het vannacht gaat. Jeetje Sue wat een verhaal meis! En joh, Fynn zo klein... Hoe zwaar is hij nu? Kraamtranen lekker laten vloeien meis, is een hele impact zo'n bevalling! Wat een ontzettend mooi en teder mannetje meis! Kraamtranen; hier ook nog steeds hoor. Vanavond nog flink staan janken omdat Luca zo aan het krijsen is en ik me echt machteloos voelde omdat je niet weet wat hij heeft... Nou Nancy, vergeet mijn bovenstaande berichtje maar... Die Luuk, arme schat en zijn ouders ook. Misschien nog maar wat water of anders toch maar voeding?
Nancy; ja en dan zal je zien.. issie morgen weer voorbeeldig! Gelukkig ben je deze dagen dan ook snel weer vergeten! (denk positief!) het is deze foto geworden.. Bekijk bijlage 87669
Even een vraagje: heb hele droge schilferige tepels sinds 2 dagen, is dit herkenbaar voor iemand en kan ik er 'iets' opsmeren? En zo ja wat???
heb je geen borstencreme van zwitsal? anders misschien iets anders van zwitsal voor droge huid? Ik heb voor Naomi ook een creme van zwitsal voor haar droge huid.. die had ook schilfers en t helpt super..
Dames het komt goed hoor!! Jullie zullen wel vaker zulke dagen krijgen.. Niets aan te doen, frustrerend zeker!! DIkke knuffel!! Hier al de hele avond onrustig.. Dit is dus de 2e keer dat we echt ff weggaan smiddags en dan denk je dat ze er neits van meekrijgen omdat ze slapen, nou ik geloof daar niet zo in.. Rinze is vervolgens wel weer erg onrustig net als de vorieg keer. Pff.. maar ja, Jildou was precies zo! Sue heftig meid! Wat een klein manneke!!! Geniet lekker en doe rustig aan!!!
Heb geen borstencreme Es! En ook niets voor droge huid, want Luca heeft geen droge huid en mama nu wel...
@Dithje, het krijsen ging over in jammeren en nu is het weer stil! Zal mij benieuwen Je kan daar Bepanthen voor gebruiken maar dat zal je vast niet in huis hebben... Is speciaal voor babybilletjes en tepel(kloven) @Es, aaaaaaaaah superfoto, helemaal gaaf!! @Sam, ja wij zijn nog onzekere amateurmama's Zullen kinderen echt onrustig worden van er op uit gaan? want wij zijn dus ook naar de markt enzo geweest vanmorgen....
Frusti inderdaad Sam! Hmmm balen joh dat Rinze zo onrustig is... Zou het echt komen doordat jullie weg zijn geweest? Knuffel meis! Jaaaa Nancy hij is weer stil! Hopen dat het nu langer duurt dan 5 min! Bepanthen heb ik in huis, woehoe... Ga ik straks smeren, thanks!
Nancy.. Nou hier was het bij Jildou niet anders hoor !! Wat goed idee van jou, idd Dithje ik zou dan bepanthen proberen... Wat betreft het onrustig zijn, ja Jildou had dat heel erg, als we even weggeweest waren en nog steeds wel eens als t ergens druk was ofzo dat we een onrustige avond/ nacht gingen hebben.. Die reageerde daar heel erg op. Wij denken ook dat dat te maken had met haar zkh-avontuur.. Daar moesten natuurlijk veel mensen aan haar zitten etc..
Ik wilde me nog even melden. Het blijft wel onrustig hier, maar ik verwacht nog geen echt werk hoor. Morgen 2e strippoging! Vraagje trouwens aan meiden die de slijmprop in delen verloren; hoelang kan dat door gaan? Ik vind het echt heel ranzig namelijk, vooral omdat ze morgen weer gaan strippen. Hoop dat ie er dan wel uit is... Suekes, ik schrik echt een beetje van je verhaal, je zou toch denken dat je kindje met 40 weken voldragen is! Rot dat je je zo schuldig voelt, maar het zkh stond er ook achter toch? Is er geen echo meer van te voren gemaakt? Nancy, dat noemen ze prikkels he. Ben een beetje allergisch voor dat woord, maar er zijn echt kindjes die heel overstuur worden van vaak buiten de deur zijn. Ik kon met Ymke in die tijd de hele wereld overreizen, maar als ik het hier zo lees was zij een heel makkelijke baby. Hoor vaker dat het andersom is hoor en dat kindjes zelfs al teveel prikkels krijgen van teveel bezoek en bij andere mensen op bezoek gaan. Kijk eens of er een patroon inzit, of hij vaker zoveel huilt als jullie eropuit zijn geweest en is hij rustiger als je veel thuis bent geweest? Nou ik ga zo weer lekker slapen!
@Bellamano, heel veel succes morgen, zet 'm op! @Dithje en Nancy, hoop dat jullie mannetjes lekker gaan slapen en het vannacht goed doen. @Sam, wat lief Rinze in zijn aanschuifbedje, groot manneke is het al! Knap van Jildou dat ze al zo goed gaat met herkennen van kleuren, daar mag je trots op zijn! @Suekes, geniet van jullie mooie manneke!! @Eline, wat een mooi meisje is Kim! Geniet ervan! @Pippo, hoop dat het doorzet! @Es, leuke foto voor op canvas.