juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sue: haha berta 2.. ik vond dat kolven helemaal niks.. vreselijk vond ik het! ;) dus respect hoor dat je het doet!!

Pippo; Succes, zet hem op!!!

Hier, weer een super nacht gehad :D 23:00u laatste fles, om 23:30 sliep mevrouw lekker in haar puckababy in haar bedje, en om 04:30 kwam ze :) flesje gedronken, en hup gelijk weer slapen tot 08:30 ;) Toen weer flesje gegeven, en nu ligt ze te hikken in de wipstoel :p EN poepjes te laten.. dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren dat ze nog stil is.. ;)

Wij gaan vanmiddag richting Numansdorp.. (naar mijn vader) mijn opa komt ook vanmiddag en die wil graag zijn achterkleindochter ontmoeten :)
    Naomi is vernoemd naar zijn overleden vrouw, en dus zal het een bijzondere ontmoeting worden voor hem!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    MamavanPerine gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

Oeh ik heb een off day zeg. Werd wakker met zoveel pijn aan mn lichaam (behalve weeen dan). Mn bekken rammelt ook maar wat in de ruimte en mn rug doet zeer boehoehoe. Mn darmen zijn zich ook steeds aan het legen, wat lekker krampt. Ymke had het voor het eerst gehad vanmorgen en ging steeds huilen omdat ik niet snel genoeg ging. Arm kindje... :(
    Maarja, ik moet maar weer ergens de kracht vandaag halen om het vol te houden, anders lijken die laatste dagen nog zo lang...

Nancy, 2 dagen slijm dus, pff! Vandaag heb ik ook nog slijm, vind het zoooo goor! Maar ik heb er ook wel schijt aan hoor. Als de vk er niet tegen zou kunnen had ze wel een ander beroep gekozen lijk me haha!

Heb mn loon al binnen, dus ga vast rekeningen betalen, is dat ook maar weer gedaan voor als de beeb toch dit weekend komt!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

Bella heel veel succes en sterkte vandaag meis, kop op!

Super Kikkert dat de bv zo goed gaat! Ai, vandaag laatste dag kraamzorg... Komt goed meis!

Mama van P, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Mark!!

Dat ienieminie herken ik heel goed Sue! Luca was ook zo'n ieniminie... Maatje 48 hebben we voor hem gehaald. Nee toch, een blaasontsteking:(!

Whaaaa Pippo, spannend meis!

Super Einneh dat alles goed was bij de vk! Nu hopen dat haar voorspelling uitkomt;).

Heerlijk Es dat Naomi zo zoet is geweest vannacht! Ahh wat leuk dat je opa en Naomi gaan kennismaken vandaag, heel veel plezier.

Dikke knuffel voor je off day Guppie!

Hoe is het met jou Nancy en met Luuk, zijn jullie de nacht een beetje goed doorgekomen? Sterkte vandaag meis met deze beladen en verdrietige dag, knuffel!

Hier; drama:(! Luca is nog steeds heel erg van slag. Hij heeft volgens mij mega krampjes, doet niets anders dan met z'n beentje trappeleen en is niet rustig te krijgen.

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Mama van Perine: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! geniet er lekker van!

5. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    dank voor de felicitaties!
    alles is hier prima! Marc heeft al 3 van de 4 nachten doorgeslapen tot 6 uur en 1x zelfs tot 7.15!
    bv is goed op gang gekomen dank zij een electronisch nieuw vriendje;) dus dithje (geloof dat jij het was die het jammer vond dat er zo weinig bv-sters waren/zijn) weer 1 erbij! en deze keer hoop ik het goed en lang vol te houden. voor diegene die nog zoekende zijn voor een niet al te dure elek borst pomp: ik heb de
    die van advent/philips en ben daar zeer tevreden over tot nu toe.
    is zelfs te gebruiken bij pijnlijke tepels en kloven! ik kolf nu om de 3 uur en haal er gem 120cc uit goed voor 2x en alles wat teveel is gaat naar het lact.buro.

terug op marc: die ligt nog heerlijk te pitten sinds 6 uur op het grote bed! dadelijk lekker flesje van oma en heelijk in bad.

6. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    zal vanmiddag f spammen

7. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    o ja dames, van de week een en ander gemist! wie stuurt me updatje?

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mama van p.dat was ik.hihi.Maar waarom kolf je alles dan?ik zou t extra in de vriezer bewaren!heb je nog eens wat op voorraad toch?en nu al doorslapen?max 6 uur tussen toch?

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat goed Mama van P dat het zo goed gaat. Wow zeg, Marc zelfs al doorgeslapen, wat een kanjer! Super dat de bv zo goed gaat... Was trouwens Sam die het jammer vond dat er zo weinig bv-mama's zijn;).

Update: Sue is bevallen van zoon Fynn! Eline van dochter Kim en Re van zoon Mick. Bella wordt vandaag ingeleid en Pippo haar vliezen zijn gebroken vannacht.

Schattig Es:)!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; gebruik je wat voor de krampjes? ik kreeg van het CB de tip om Infacol te gaan gebruiken ipv Cinababy! En ik heb bij Naomi het idee dat het al helpt! Zijn nu 2 dagen bezig.. :) Cinababy heeft hier totaal niet geholpen helaas..

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gebruiken al vanaf de eerste week Infacol Es en werkt(e) idd super tot gisteren:(... Ga er maar vanuit dat hij even van slag is en hoop dat het morgen een stuk beter gaat.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo laptop staat aan ;) !! Typt wat makkelijker ;) !!

Sue: Hier had ik met Jildou ook nog vlakke tepels, heb je geen tepelhoedje nog geprobeerd?? Scheelt veel werk ;) !! En op een gegeven moment kan je weer overgaan tot zelf aanhappen!

Dithje: Ach arme Luca!! Dikke knuffel en sterkte!!

Es: Wat een leuke foto :D !!

Guppie: Meid ik hoop dat het bij jou ook gauw begint, denk niet dat het nog lang duurt!!

Einneh, spannend, dat klinkt idd ook alsof het niet lang meer gaat duren!! :D

Nou hier ook weer wat bijzonders.. Half 4 gevoed. Rinze was daarna erg onrustig en moeilijk in slaap te krijgen.. Verschillende keren gevoed tussen 5 en 8.. Toen is hij 8 uur eindelijk in slaap gevallen en slaapt nu nog!!! Hij wel weer ;) !!
    Verder gaat het hier wat beter dan gister met me ;) M'n offday is weer wat over geloof ik :p !!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hoop het ook Dithje..

Hier; net voor het eerst zelf het ledikantje opgemaakt.. bloed zweet en tranen haha
    Heb het even andersom opgemaakt, want mevrouw ligt graag met haar hoofd naar het licht, dus draait ze elke keer op haar linkerkant, en nu met het bedje anders opgemaakt kan ze naar de rechterkant draaien.. hoop ik :)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Slim van je Es!
    Hier had Rinze een sterke voorkeurshouding, met slapen moet ik er nog wel wat rekening mee houden dat ik m ook op z'n rechterkant leg, maar meneer draait heel makkelijk zn hoofd ;) !! Goh komt toch bekend voor :p !! Maar sinds deze week draait hij als hij wakker is wel makkelijker naar z'n moeilijke kant! Hij heeft nu de muur naast het aankleedkussen ook eens bekeken ;) !! HAHA!!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook een sterkte voorkeurshouding hoor Sam! Ik moet er echt rekening mee houden, overdag loop ik ook elke keer naar haar bedje om haar hoofdje zachtjes te draaien, dan blijft ze wel een poosje liggen maar op den duur draait ze toch weer naar haar voorkeur ;)

Ik vind het trouwens nog steeds moeilijk om te bepalen hoe laag ik dat bedje moet opmaken.. ppfff..
    Muts dat ik ben ook, haha.. ;)

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat heerlijk Sam, hulde voor Rinze! Fijn ook dat je off day verleden tijd is... Hoe is het met je rug en onderkantje dan meis?

Handig Es om het bedje aan de andere kant op te maken!

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

MamavanP, man, Perine en Isabella, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Marc!! Geniet ervan!

@Pippo, succes zet 'm op! Spannend!

@Bellamano, jij nogmaals succes vandaag!!

@Guppie, ai ai, hoop dat het in de loop van de dag beter met je gaat.

@Suekes, hoop dat je onderkantje snel wat beter aanvoelt.

@Dithje, arme Luca, die krampjes toch. Misschien een ideetje om te proberen. De flesvoeding aanmaken met rooibosthee ipv water.

@Nancy, sterkte vandaag! Ik hoop dat de nacht goed is geweest en Luuk lekker heeft doorgeslapen.

@Es, veel plezier vanmiddag bij je opa.

@hier, ik dacht gisterenavond om 23.45 uur dat het ging beginnen. Had mega steken onderin en die bleven komen en gaan tot in de nacht. De kleine was ontzettend beweeglijk en ik dacht zeker die gaat eruit komen. Maar nee, het zakte weer weg en nu nergens last meer van. Gelukkig nog wel steeds een beweeglijk kindje, ik denk dat hij/zij bezig is aan de laatste poetsbeurt van het huisje :D.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm jammer J2J!!

Met m'n rug gaat het redelijk! Is uit te houden maar houd het rustig zeg maar. Onderkantje ook weer wat beter. Denk dat het irritatie van maandverband was! Heb ik wel vaker vooral met dit weer...

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Rooibosthee J2J? Heb je daar ervaring mee??
    Sjonge zeg, loos alarm dus gisteravond en vannacht! Balen zeg...

Deel Deze Pagina