Hey! Sam, heb ik allemaal al achter de rug met tepelhoedjes, spuitjes en sondes. ondanks de cursus heb ik t me laten gebeuren dat er meteen met hulpmiddeltjes werd gegooid terwijl ik gewoon rustig had moeten blijven proberen en kolven. Als mn tepels mee gaan doen door kolven ga ik naar t tepelhoedje over en daarna gewoin aanhappen. Fynn raakt over de zeik van al die noodgrepen dus heb ze tijdelijk verbannen! Dank voor de tip, ws zal ik je nog wel een paar keer willen aanklampen voor informatie! Als dat mag tuurlijk. Dikke knuff, was voor jou vast ook niet makkelijk toen en echt knap dat je toen doorzette, ik merk dat t veel kost zo maar ik weet zeker dat t de moeite waard zal zijn voor mij! Pippo zet em op! Bella veel succes meid! xxx
dames kolven jullie met een huurapparaat (proffesionele dus) of een gewoon koop apparaat? Ik had de vorige keer genoeg voeding, maar moest ook mn tepels sparen. Zou ik er dan 1 moeten huren of kan kopen ook meteen? Voel me al iets beter gelukkig. Een koude douche en frisse airco wind doen me goed . Vind het nog behoorlijk warm vandaag!
@mamavp van harte met de geboorte van jullie zoon @es wat een leuke foto (leuk dat de hond zo op haar let doet de onze ook) @pippo zet hem op @bella suc6 meid ik heb heel ff snel gereageren want de kraamhulp is voor het laatste hier nog maar ff dus ik ben weer weg liefs
Mogguh dames! @Pippo, spannend meis!! eindelijk! En dan was het toch aan het rommelen he.. Zet 'm op!! @MamavPerine, gefeliciteerd met jullie zoon Marc!! Geniet er van! En ook als 2de naam Antonie, leuk! Is hij ook vernoemd? Luuk is vernoemd naar mijn overleden moeder Antonia.. @Sue, nou je doet het hartstikke goed hoor meis en zeker een inimini! Maar dat worden meestal grote beren later En wat een melk joh echt onvoorstelbaar hiero, ik had niks Zet 'm op meid! @J2J, het rommelt toch, ik hoop zo dat het doorzet! En blijf maar lekker in beweging hoor Had je nog ananashart gegeten? @Dithje, ach gos Luca nog steeds van slag... had gehoopt dat het voorbij zou zijn meis, sterkte Hielp de bepanthen nog? @Es, veel plezier vanmiddag, leuk! Wij gaan ook volgende week richting mijn vader Schattig foto met Senna!! hihi @Einneh, spannend meid! Ik duim voor je dat het doorzet @Bellamano, kweet niet of je dit nog leest maar heeeeeel veel succes vandaag!!! Toi toi toi! @Sam, druk nachtje weer zo te horen! Ik vind je een bikkel, wilde ik even zeggen @Hier, bedankt voor de sterkte-wensen (vandaag de sterfdag van mijn moeder, 2 jaar geleden..) blijft echt een rare dag Vanmiddag komt mijn vader en dan gaan we naar het kerkhof, plantje etc neerzetten. En ik ga d'r even voorstellen aan Luuk Dan blijft mijn vader eten, dus lekker met z'n 3tjes. We zouden vanavond nog visite krijgen maar afgebeld, echt geen zin in op zo'n dag.. De nacht was geweldig! Hij kwam om 4.15u en toen om 8.00u en toen weer om 9.00u, dus TOP! Nu is ie weer een beetje aan het miepen, dus ben benieuwd
Ah Nancy, fijn dat de nacht zo goed is gegaan.. Naomi komt om dezelfde tijden als Luuk valt me op.. haha Zal vannacht aan je denken rond die tijd.. dan weet ik dat jij ook op zit de fles te geven haha.. Sterkte vandaag meid! En je moeder is bij jullie, die waakt over jullie en ik weet zeker dat ze je een super moeder vind! *knuff*
Fijn Nancy dat de nacht zo goed is gegaan! Bepanthen heeft wel iets geholpen maar straks nog maar eens smeren... Je hebt groot gelijk meis dat je de visite hebt afgebeld, helemaal op zo'n dag!
ik had de piep,vond het nu veel te krap voor Laura en heb dus nu de mini. Die is best nog ruim maar in de piep paste ze voor geen meter. Dus als je een groot kindje hebt zou ik eerder naar de mini gaan.
Suekes, oke altijd prima !! Zet m op meid, is zwaar zo! Bikkel! Hier heeft het idd ook de nodige moeite gekost, maar ben blij dat ik doorgezet heb en nu ook weer doe. Ach t is ook heerlijk je kind even een troostslok te kunnen geven !! Nancy, hihi dank je wel Het helpt om te weten dat de eerste maand gewoon vooral doorbikkelen is, het wordt steeds makkelijker. En t scheelt dat Kor thuis is, die kan nu ook wat dingen overnemen en komt t iets minder op mij alleen aan
@Es, ja ze gaan trouwen he, dus nu al hetzelfde ritme hahaha @Petatje, ach nee he... nu heb ik spijt dat ik niet de mini heb besteld @Sam, ja maar toch; respect hoor!! en maat 62 al! Alhoewel, Luuk is er ook al bijna.. @Hier, hij slaapt!!
Woehoe Nancy, hij slaapt! Houden zo... Maat 62 Sam en Nancy, wow! Luca past eindelijk fatsoenlijk maat 50.
hier ook 62. Soms nog 56. Maar zelfs sokjes van 0-3 maand zin te klein @MamavanP en familie van harte gefeliciteerd met de geboorte van zoontje Marc Antonie lekker genieten!!! kom straks terug,eerst Laura eten geven.
PFff net gegeten.. Leuk zo'n kletsende dochter !! Schiet alleen voor geen meter op met eten Ze had soep, nou heb maar even geholpen want anders zit ik vanavond met avondeten nog met haar aan de soep ;P HAHA!! Maar goed, ze is zoo leuk !! Ja Rinze is een bigone HAHA!! Heb hele leuke foto's net gemaakt volgens mij, zal straks ff kijken eerst hier even wat doen!
@Dithje, het is dat mijn schoonzusje zwanger is en alle maat 50 daar heen gaat, want anders Luuk heeft nl helemaal maat 50 niet gepast, grote beer @Sam, wat een heerlijke foto's zeg, super! En haha uitgegeten? Gezellige tante die Jildou @Hier, hij slaapt nog steeds! In zijn wipstoel, echt zo schattig
Hihi ja uitgegeten Iedereen weer in de rust. Zal hier ff stofzuigen en opruimen.. Zou de ramen van buiten doen, zijn met kozijnen bezig geweest en wordt geschilderd.. Maar de zon staat er op, wil voor geen meter !! Ennuh bedankt Hier ook geen maatje 50 gepast hoor !!
@sam wat een rijkdom jij zo met je twee kids! en noppies valt heel klein. Had een "winter" setje gekocht voor Laura (een rokje met legging) maatje 68 en dat heeft ze al aan gehad. Het rokje is iets te breed maar eigenlijk past het mooi. zal straks ff foto spammen