juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja klopt Noppies valt idd niet groot! ik had het shirt bij een 56 shirt gehouden en scheelde eigenlijk niets. Dus dacht dan moet het ook maar aan ;) !! Het voordeel van rokjes is dat ze er heel lang in passen :D !! Jildou had een spreidbroek en had toen meestal rokjes met leggings aan. Ze heeft een aantal rokjes gewoon wel 1 aar gepast :p HAHA!! Eerst moesten ze wat groter/ wijder zijn en later zaten ze mooi ;) !!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nu we het toch over kleding hebben; Luuk past nu over het algemeen alleen nog maat 56 maar ik heb heel weinig in die maat viel mij ineens op ;) Nu krijgen we wel een hoop maar het kraamfeest is pas 22 augustus.. Wat voor maat zal ie dan hebben? (das dus over een maand en dan is ie ongeveer 7 weken...)

3. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, nee (nog) geen ervaring met rooibosthee, weet wel dat het mag. Kijk maar eens op www.omaweetraad.com, da's een heel handige site met praktische tips op allerlei gebied.

@Nancy, nee nog geen ananashart op, wilde gisteren halen maar puf om naar de winkel te gaan was er niet, errug he. Vandaag ben ik ook al zo'n bankhanger. De kleine is druk doende in mijn buik, zalig! Liever dit dan te rustig. Vanavond/morgenvroeg gaan we echt boodschappen doen, dan neem ik ananas alsnog mee (indien nodig ;)).

@Sam, leuke foto's. Maat 62, dat schiet al heel aardig op. Ik heb hier 50/56 klaarliggen voor ons kleintje, maar hoe langer het nu nog duurt hoe groter de kans wordt dat dat straks maar heel eventjes/of niet past. Hij/zij werd geschat op 7/7,5 pond bij 40 weken, maar mijn gevoel zegt dat het tegen de 8 pond aan gaat nu (kan er natuurlijk helemaal naast zitten qua gevoel ;)). Was zelf ook ruim 8 pond en 54 cm, dus wat dat betreft...

@Kikkert, geniet nog even van je kraamhulp!

@Suekes, goed van je dat je de bv nog een kans geeft, succes!!

@hier, nog altijd rustig. Morgen vertrekken de eerste vakantiegangers in de familie dus zij zien hun nieuwe neefje/nichtje pas over een aantal weken.....het is niet anders. Ons kleintje zit all inclusive veels te goed.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA J2J het is niet anders, maar duurt vast niet lang meer ;) !! Knuffel voor jou!!

Nancy ik zou 68 vragen, dan zit je altijd goed. Is zonde dat hij het niet eens aan kan!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nou de kraamweek van mij zit er nu officeel op :( :( want ik heb de kraamhulp om half 1 naar huis laten gaan (alles was toch klaar) heb toch wel even in tranen gezeten, niet omdat zij weg is maar gewoon dat je iets afsluit. chayenna heb ik net gevoed en die ligt alweer heerlijk te slapen tis echt een slaap kontje (heeft ze van d'r papa). ik ga nu ff nog wat zaakjes regelen en dan kom ik vanaaf nog wel eens ff kijken

liefs

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kikkert, geeft niks, laat je traantjes maar even lopen. Lekker dat Chayenna zo goed slaapt. Doe rustig aan, knuffel!

@Sam, idd duurt vast niet lang meer. Lekker rustig kraambed straks ;), ook wel lekker, kunnen we als gezinnetje even wennen aan elkaar. Manlief is vanaf morgen 5 weken vrij, heb dus een extra kraamhulp :D

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    J2J heerlijk meid :D !!

Prachtig Petatje :D !!

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hier nog best warm buiten, mmm...
    Werd vanmorgen al wakker met bandenpijn (aldoor rechts, waar dus meeste baby ligt), nog steeds last van. Baby ligt daar nu ook, rechts is keihard, linkerkant zacht. Lig nu op bed, expres op links, hopen dat het daar heen zakt. Doet zo'n pijn,va
    schaambeen tot en met ribben. Dacht geen bandenpijn meer te hebben in de laatste weken, eerder voorweeën oid (heb bij andere 2 nooit voor- of naweeën gehad, ook niet gemerkt dat ik slijmprop verloor).
    O ja, vandaag 39 wkn! Ben vanochtend nog wel bij drukker geweest (vorige week pas kaartje besteld, oeps), kreeg gisteren proefdrukken via mail (echt super, gewoon met kaartje) en was nog nhet
    tevreden + nog wat foutjes qua namen (ik heette ineens Marjon ipv Marjan bijv). Krijg vanmiddag herziene versie!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pippo is bevallen om 14.10 uur van zoon Kyento!

Pippo en man en kids van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

13. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pippo, man en kids, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Kyento!! Geniet ervan!

14. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marj, gefeliciteerd met je 39 weken! Hoop dat de pijn snel minder wordt. Fijn dat de geboortekaartjes geregeld zijn.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj; dat scheelt me typen, wou t zelfde zeggen als J2J tegen je zegt! Knuffel voor de laatste loodjes!!

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Pippo: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Geniet er lekker van!

17. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    met isa niet gekolft en toen de melktoevoer eerst zeer langzaam op gang, wel vocht geen voeding en na een week spontaan gestopt! wilde nu geen risiko nemen. En alles kolven niet echt kolf een max van 120cc verdeel dat over 2x en wil meneer meer kan ie direkt aan de tap;)
    indardaad max 6 uur, die 7 was de nacht van zo op ma, dus direkt naar de geboorte en als je later mijn verhaal leest snap je ook wrom ie zo moe was.

18. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    wat denk je van keizer Markus antonius?:D
    nee is vernoemt naar z'n 2 opa's

19. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    ja denk ik ook, een jullie ook gefeliciteerd!

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pipo: van harte!

Deel Deze Pagina