@Pooh, doei meis sterkte en succes met alles he! @Dithje, trusten meid! Hier trouwens de Born Free fles, die is ook speciaal tegen krampjes.. Ben benieuwd naar die van jou! @Sam, ach tja........... @Petatje, o jee ik durf het niet te zeggen... Maar begrijp je wel hoor, zou me ook rotschrikken @Es, had je moeder haar al gezien eigenlijk? Was die 'geweldige' vriend van haar er nog?? O wat lief zeg van je opa, geweldig! @Poohman, aaaaah wat een schatte-kind, geweldig! Dank je wel
Nancy; Ja me moeder was in het ziekenhuis al geweest haha ja haar man.. geweldige vent gelukkig was die er niet vandaag.. dat plan ik altijd wel goed natuurlijk Hier de S-fles van difrax.. heb er 2.. die zuigen geen lucht en is ook beter tegen krampjes (heb ik me laten vertellen )
@Es, oooo haar man nog wel Haha dat heb je goed gepland inderdaad! Hier ook de Difrax S-fles maar we gebruiken eigenlijk alleen nog de Born-free fles..
Es die gebruikten wij ook bij Jildou! Ook goede ervaringen mee! Nancy: Het zit je nog hoog meid, snap het wel!! Je hebt zo ontzettend je best gedaan!!! Vergeet dat niet hoor! Van veel mensen is er wat te zeggen wat betreft de bv en het stoppen (in het algemeen bedoel ik dan) maar jij bent hier wel de laatste 'schuldige' aan hoor!!! Dikke knuffel lieverd! Je had geen andere keus!!
@sam ik probeer altijd wel de tweede borst te geven maar meestal wil ze niet meer. en nu heeft ze links gegeten,krijgt ze straks rechts. ik ga maandag eens een afspraak maken met de kinderarts. Liever te bezorgd dan dat we iets missen. @pooh-man ach zie wat een mooi meisje! @nancy heb jij nu na de ks nog veel last van je darmen? heb er veel last van en heb het idee dat ze niet op zen plaats zitten
Dithje: Oke. Carlijne heeft officieel Carlijne Lizzy. Carlijne is vonden we gewoon mooi,en Lizzy is van mijn naam. Verder heeft Carlijne dr flesje bijna helemaal op! Ik ga lekker op de bank zitten met Maarten! Tot morgen! Groetjes Lisette& de kids
Petatje, ooooooh Ik d8 alleen maar bv uit 1 borst. Is hier ook wel eens zo hoor!!! Heeft ze blijkbaar genoeg aan 1!!!Wat hier dan nog wel eens wil werken is om tussen door te verschonen en dan de andere als 'toetje' maar wil ook niet altijd! Beter zo dan 2 compleet lege (.)(.) en een hongerig kind!
S-fles; al zuigt ze soms met deze fles ook de speen vol hoor.. dan drinkt ze snel door achter elkaar en moet ik soms echt even de speen terug trekken, dan hoor je het gewoon, en zie je gelijk allemaal bellen.. dus dan heeft ze hem ook volgezogen.. mja ik denk niet dat je dat 100% tegen kan gaan..
Petatje; hier nog steeds heel erg last van mijn darmen na de KS, ik ben ook nog steeds aan de dunne! Nu al bijna 2 weken Ook vaak krampen.. zal ik ook maar aan de Infacol gaan
@Sam, Yep I know, thanks vind het gewoon soms nog weleens moeilijk.. Hou niet van falen @Petatje/Es, nee hier geen last van mijn darmen, wat vervelend meiden @Es, ja in die Born free fles zit bovenin een ventiel, lijkt te werken.. @Petatje, hier net ook huiluurtje maar net geknuffeld en nu is het weer stil
Snap het, maar denk niet dat je dat nu zo mag noemen!!! Toppertje! Hier nu laatste voeding aan het geven, dacht ik zelf !! En dan zo naar bedje!
@es hier heeft het 10 dagen geduurd voor ik weer naar toilet kon gaan. en dan nog was het veel wind en hele kleine beetjes. nu kan ik wel goed naar het toilet gaan maar heb veel last van krampen/winderigheid en vooral heel veel gerommel. Voel ze soms echt hoog in men buik rommelen. en ik hoor ze ook heel vervelend dus. @sam ja beter zo dan dat je twee lege hebt en een hongerig kind. Alleen vervelend dat ze soms (zoals nu) blijft huilen. Als ik men pink geef zou ze hem eraf zuigen,zo ook met haar tutje.Maar als ik dan terug aanleg ligt ze gewoon wat in het rond te happen en begint ze nog harder te huilen. ach ja,hoort er allemaal bij.
Ja herkenbaar Petatje, dat kan die van mij ook ja! En dan ben ik een uur aan t modderen bied t nog een x aan en klaar is t
@nancy geen falen meid! je hebt het geprobeerd en het heeft bloed zweet en tranen gekost en het is niet gelukt. Nu ben je zelf gelukkig en Luuk ook. Denk dat dit toch het belangrijkste is. Soms lukt het nu eenmaal niet (zeg ik die zoveel ervaring heeft ) @sam dacht om 21u30 dat ik ook de laatste voeding was aan het geven maar ze zeurt nog altijd. Klein jankertje dat ze is hopelijk doet Rinze het beter dan Laura
Nancy; Ja die S-flessen hebben aan de onderkant van die gaatjes, dus zou dan lijkt mij hetzelfde effect hebben als die born free flessen.. Ja ik kan het natuurlijk ook mis hebben Ach, ze verzinnen van alles.. tegen krampjes, tegen dit tegen dat.. maar op den duur komt het er toch op neer dat je er gewoon doorheen moet, door de ''krampjes tijd'' Helaas heeft nog niemand iets verzonnen wat de krampen echt voor 100% tegen gaat..