hey das vreemd.... tis vandaag toch zaterdag? dan zou ik 39 weken zwanger moeten zijn alleen geeft mijn banner anders aan..... hmmzzz tzal wel! zo hier al een was aan de lijn en weer 1 in de machine. Wichard ging vanmorgen erg vroeg weg dus ik was ook vroeg wakker..... en kon niet meer slapen.... iedereen een beetje goed geslapen vannacht?
Hele zware nacht voor jou dus Sam! Laat die tranen maar even de vrije loop meis, moet er toch uit die frustratie en verdrietigheid. Dikke knuffel! Tempen ook al geprobeerd maar noppes, nada8)... Nou ja, kan me in ieder gaval vast instellen op een poepbroek vandaag.
Het is zeker zaterdag Einneh! Wat vreemd en raar van je banner... In ieder geval gefeliciteerd met je 39 weken!
Haha ja Dithje, is altijd zo sneu he.. Rinze was ook zo aan het krijsen en spugen vannacht na voeding.. Ja hij had ook veel te veel gezopen!! Maar vind het zo zielig om te zien, hij kan er ook niets aan doen, alleen heb ik liever overdag zo'n huilerij !! Einneh: Die banner kan vandaag nog wel op 39w springen, iig gefeliciteerd met de 39 w !!
Ga proberen Luca in zijn wiegje te leggen, op hoop van zegen dat hij niet wakker wordt. Dan ga ik even douchen en ontbijten. Tot straks!
Dankjewel Es, Dan ga ik nu even de rest bijlezen Uhhh... of toch niet, mijn kleine 'puckababy' word weer wakker geloof ik
Goedemorgen!! Hier wel weer een goede nacht gehad. Naomi kwam om 04:30, heeft 120cc gedronken Ze had na 100cc nog honger dus had 30cc bijgemaakt en daarvan heeft ze nog 20cc gedronken.. Allemachtig! haha Na het flesje heeft ze even 10 min liggen miepen/jammeren.. en toen viel ze weer in slaap en dat tot 08:30 vanmorgen Het flesje van 08:30u vanmorgen heeft ze niet veel van gedronken, maar dat vind ik niet gek na vannacht En nu ligt ze weer heerlijk te slapen.. Kan ik mooi ontbijten en douchen!
Buddy bericht van gaby. Vanochtend om 5:26 zijn we de trotse ouders geworden van onze dochter Noëlle. De bevalling ging snel maar goed. We hebben het ziekenhuis niet gehaald dus we zijn lekker thuis met z'n allen. Xxx gaby en marcos
Koekkie: Van harte met Noëlle! Pippo: joepie jij ook een beebje erbij! Gefliciteerd! MamavanP: Wat heb je ook een wolk van een zoon gekregen! Superlekker ding zeg! Pooh, wat een lekker grietje is Juliëtte zeg. Balen dat de bv niet zo wil lukken. Het klinkt toch als spruw hoor... Bij mijn oudste zag je ook niets in haar mondje en mijn tepels waren alleen een beetje blauwig/rozig. Dus daar zag je ook niet veel aan. Maar ze bleef maar loslaten en klakken met haar tong, en idd de medicijnen sloegen aan en ze dronk weer gewoon goed. Dus misschien toch voor de zekerheid spruw medicatie gebruiken. Baat het niet dan schaadt het ook niet he. Petatje, wat sneu dat je poppie zo onrustig is. Hier ook helaas, dus kan met je meepraten Zolang ik haar vast houdt is er niets aan de hand trouwens, maarja dat kan ook niet de héle dag he... Einnuh, ook alweer 39 weken! Goed joh, felicitaties zijn wel op zijn plaats dan he Sam en Dithje, pas wel op met tempen om een poepbroek te stimuleren he (doe je vast wel hoor, maar indien je dit nog niet wist), want daar kun je ten eerste de anus/endeldarm mee beschadigen en ten tweede kan de darm daar 'lui' van worden en dan gaat het poepen helemaal niet meer Maar wel sneu zeg, als dat poepen zo lastig gaat... Hier was dat ook zo door de groeiformule die ik bij de bv moest geven, maar nu ik daarmee gestopt ben gaat het poepen (gelukkig) weer wat gemakkelijker. Hier: Gisteravond een gezellige avond gehad bij vrienden. Beetje te gezellig, want de alcohol kwam op tafel en nu heb ik dus een kater Kan ook echt niets meer hebben hoor, want drink eigenlijk nooit meer. Dus dan slaat het extra hard in he. Liefs Elea
Elea, ik gebruikte het tempen vanochtend om te tempen, Rinze schijt alles bij elkaar, geen problemen mee !! Vond m alleen wat warm aanvoelen vandaar dat ik tempte!!
Super Es! Whihihi Elea, nu op de blaren zitten en met je mond aan de waterfles?! Ach, moet kunnen toch... Als het maar gezelli was!
@Koekkie en man! van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Noelle!! geniet geniet geniet! @dithje ach arm kereltje. Hopelijk komt er snel de verlossende poepbroek. *knuff* @sam ooh jeetje wat een K*Tnacht seg meid. kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt. *knuf* @Einneh hey bezig bijtje en feli met je 39 weken @Elea goede nacht gehad meis? @Es fijn dat Naomi zo flink heeft geslapen en vooral gedronken @Elea ooh fijn zo'n gezellig avondje. Ja hier ook. Vorige keer 2 glaasjes wijn verspreid over heel de avond en was me toch wat giechelig hoor kan er echt niet meer tegen. En dan te denken dat toen ik uit ging ik een hele fles kon drinken @hier Laura is uiteindelijk ergens tussen 00u en 01u in slaap gevallen. Heb haar rond 1u30 in haar wiegje gelegd en ze heeft verder geslapen tot 6u. Daarna was ze er weer om 09u45. Heb dus vrij goed geslapen.
Goedemorgen allemaal, Koekkie, man en kids, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Noëlle!! Geniet ervan! @Dithje, arme Luca, hopelijk snel de verlossende poepbroek. @Sam, och gossie die Rinze, hopelijk gaat het vandaag weer goed! @Mirie, gefeliciteerd met je 40 weken. Hier vandaag op 41 weken aangekomen, we waggelen nog gewoon rond. @Es, fijn dat Naomi het vannacht weer goed heeft gedaan. @Elea, ohjee een kater, rustig aan! @Petatje, wat een plaatje is Laura!! @Einneh, mooi wiegje, laat de kleine maar komen . @hier, vannacht redelijk geslapen en nu dus op 41 weken. Zometeen boodschappen doen. De kleine en ik gaan nu bijna tegelijk jarig zijn, zal elkaar een paar dagen schelen en met een beetje geluk/pech (net hoe je het bekijkt) zijn we op dezelfde dag jarig. Dan heb ik in ieder geval het allermooiste cadeau dat ik me kan wensen.
Koekkie&de fam; Gefeliciteerd met de geboorte van Noëlle! Geniet lekker van jullie dochter en zusje! MamavPerine; Jullie ook nog gefeliciteerd met de geboorte van Marc! Es; Super dat Naomi 120cc opdrink! Hier; Carlijne werd vanacht wakker,en ze wou niet meer slapen,dus heb dr beneden een flesje gegeven en toen is ze weer gaan slapen. Vandaag lekker rustig aan doen. Na 3 drukke dagen mag dat zeker! Morgen gaan we op kraamvisite bij mijn vriendinnetje en Rosanne&Yasmijn. Groetjes Lisette& de kids