juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    nou dames zoals jullie zien ben ik weer terug, de aanhoudende buikpijn blijken spieren te zijn die niet meer voor of achteruit willen. Lekker dan met een aktief beebje in de buik:(
    Verder is de ontstuiting ook nog niet echt opgeschoten, met moeite 2 cm:$ na al die buikpijn verwacht je minstens op 4-5 cm te zitten!
    Maar niks hoor, gewoon nu uitzingen tot maandag!
    al begin ik er nu toch ook wel behoorlijk genoeg van te krijgen nu m'n lichaam me in de steek begint te laten. probeer de moed erin te houden maar dit lukt niet echt van harte zo.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd niet langer dan 4 uur er tussen laten!!!
    Overdag dan..

Dithje ik woog 63 toen ik zwanger was, maar moet ook wat reserve houden met bv ;) Vind 65 al prima ;)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mamavan P waarom leiden ze je al zo vroeg in?? Balen van je buikpijn meid!!

4. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hier toch echt geen problemen mee gehad hoor, ik bood haar gewoon iets meer aan en ze haalde makkelijk het quotum.
    denk niet alleen slaapkoppie maar ook vreetzakkie geproduceert:D
    als je ziet wat ze nu naar binnen werkt.......vanavond rode bieten,
    nou schil maar een bende bij want de pan is zo leeg:D

5. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Sam:nou of je een geitewollensok bent kan ik wel inkomen:)
    Heb zelf een half jaar BV gegeven en vind dat je dan redelijk in die hoek geplaatst wordt.
    En over de natuur zijn gang laten gaan, verschillen we van mening en dat er nog nooit eentje is blijven zitten zeggen mensen ook.
    Terwijl er heel veel baby`s na 41 weken overlijden de baby sterfte is niet voor niets zo hoog in Nederland naar mijn idee omdat het gewoon te duur is.
    Je krijgt ook snel te grote en te zware baby`s die niet eens door het geboortekanaal meer kunnen.
    Je hoeft niet zoals de kraamkliniek op SBS uitzend een ruggeprik lach gas en pethadine te krijgen en dan gaat de hartslag omlaag en dan hup KZ dat is ook overdreven.
    Maar vind dat je in een land als Nederland mag verwachten dat je toch met 40 weken wel hulp zou moeten kunnen krijgen dmv strippen en 41 weken inleiden vind ik ook niet verkeerd.
    Maar ik veroordeel je niet omdat je ander ideen erop na houd!!!

6. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    vanwege het antisollings middel dat ik gebruik + volgens de doktoren zit ik al op 39 wkn ipv 38 wkn dus ergens is foutje gemaakt + lichamelijk gaat het steeds verder achteruit met mij.
    Mag na deze ook niet meer zwangeren medisch gezien, mocht eigenlijk bij deze al niet, maar ben af en toe beetje dom;)

7. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk

misschien scheelt het ook per land? weet ik niet maar dokter heeft er nooit iets van gezegd. En Isa at en groeide maar door!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mamameisje: nou zo hoog is die sterfte nou ook weer niet!! Tuurlijk zijn er uitzonderingen waarbij geholpen moet worden, maar aan de andere kant, ze zijn er niet voor niets nog niet denk ik dan. En als ik hier zie dat vrouwen met nog geen 40 weken het niet meer trekken (tuurlijk zoals ik zei zijn er uitzonderingen) en zoveel inleidingen zie en zware bevallingen dan vraag ik me af, waar zijn we dan mee bezig...

9. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Mama P:balen dat het niet uit zichzelf doorzet.
    Denk wel dat die buikpijn wat uitmaakt hoor.
    De ontsluiting zal heus wel sneller gaan als je eenmaal bezig bent.
    Zenuwachtig dat je eerdaags weer mama bent??? of ben je meer met je lichaam bezig?

10. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hmm beide eigenlijk, want vind het stiekem heel jammer dat het nu definitief de laatste is! en ik word nog ingeleid ook, had het graag t lichaam zelf laten doen.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamavanP ooh ahah.. Ja dan moet het er maar gauw uit ;) !! Wat betreft de voedingen zal idd per land verschillen. Maar wat wel bekend is dat de suikers heel snel kunnen dalen bij die kleintjes en dan komen ze in een soort cirkeltje en worden ze alsmaar slomer en dit kan dan ook tot sterfte leiden.

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, hier had de kraamzorg + VK gezegd dat we Luuk echt wakker moesten maken voor zijn voedingen.. Dat doen we dan maar. Alleen zijn fles van 14.00u vanmiddag heeft hij zo goed als laten staan want hij lag alleen maar te pitten en was echt niet wakker te krijgen ;) Z'n fles van 17u heeft ie wel helemaal op

@MamavPerine, nou sjonge jonge schiet lekker op!! :( Nog niks wijzer dus... En inderdaad; waarom word je zo vroeg al ingeleid?

@Hier, Valt ons op dat Luuk vaak begint te miepen de laatste avonden als wij zitten te eten, niet rustig eten moet ik zeggen, maar hoort erbij... Bas is nu wandelen met 'm en ging nog even langs zijn ouders want zijn oom en tante zijn ook daar. weinig zin in dus deze mama heeft even gepast ;)
    Offerte van het KDV stond in mijn mail en net de berekening gedaan op de website van de belastingdienst en je krijgt echt veel terug zeg :$ (hadden we natuurlijk ook al eerder gedaan maar was fictief, nu voor het echie ;)) Valt me echt alles mee ;)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kan het me voorstellen Mamavan P!!
    Probeer iig nog even te genieten!!!
    Zo zal even boekje met Jildou lezen ;) !!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    AHA :$
    Nee dan moet ie er maar snel uit je beebje ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lekker Nancy..
    Hihi hoe vaak ik hier tijdens het eten wel niet met een kind aan de borst heb gezeten en nu weer zit.. Die kinderen ruiken het ;) !! Jildou heeft ook tijdje haar huiluurtje tijdens het eten gehad.. ook erg gezellig ;) !!

16. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    iemand trouwens vanmiddag toevallig stukje zembla gezien?
    ging over de schoonmaak in ziekenhuizen. Verborgen camere registreerde weer heel andere dingen dan de hoge heren beweerden:D zh in beeld waren trouwens een zh in delft en in harderwijk. nu ik bepaalde dingen weet zou ik er niet willen liggen!

17. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Sam: er is toch altijd een mogelijkheid dat je lichaam je in de steek laat de laatste ronde?
    Dat je lichaam en je baby er klaar voor is maar dat het ontsluiten ontbreekt?
    Ik geef eerlijk toe met 23 weken en harde buiken en steeds weeen die wel weer afzakte maar goed ze waren er wel.
    Is echt geen pretje en dan rustig aan doen tot 34 weken want voor die tijd is een bevalling niet gunstig want prematuur is nu eenmaal prematuur.
    En nu ben ik die tijd voorbij en mag het vanmij komen.
    Ik heb er zin om te wandelen en weer een leuke mama te zijn voor beide kids.
    Vind het niet leuk soms met buikpijn op de bank te liggen terwijl mijn meisje rond loopt en zich verveelt.
    En na al die weken thuis vind ik het ook wel weer fijn om eens te gaan werken:)

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Buddy nieuws*******

Kikkert dr sms::

ik heb regelmnatige wee en, snel op mekaar en kort, ik heb nu 2 cm en de bmm is nog niet geheel verstreken, nu wachten we tot 19.30 en als er dan vooruitgang in zit blijven we in het ziekenuis, anders gaan we naar huis...

Einde buddynieuws*******

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    SPannend Kikkert!!

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Zo net gegeten dani had overgegeven, die wil gewoon niks maar dan ook alleen maar lkkere dingen eten:(
    iemand ervaring mee???

Dus die is onder de douche geweest, goddank helpt den me goed:D dus dat scheelt..
    Zoe drinkt nu:: tussen de 50cc en 70cc
    zit nog op 7 x

Dit is ons schema, nja schema ik heb nog gen schema ik volg haar gewoon, ik weet nie goed meer hoe ik het moet doen:$ iemand tipss???

4.30
    8.30
    11.30
    14.30
    17.30
    20.30
    00.30

iemand tips????

Deel Deze Pagina