juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @Es wat een liefje is het seg! en zo schattig met de krulletjes :D
    @marj fijn dat je geen pijn meer hebt.
    @mirie *kom op beebje,waar blijf je nou?* knuf voor jou!
    @sam :( nog steeds zoveel pijn in je rug?
    @guppie hopelijk kan de vk inderdaad iets regelen. zo is toch geen doen he meid. Dikke knuffel hoor!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Petatje: Loop gewoon aan het eind nu. Nachten van max 4 uurtjes slaap is te weinig. Incl idd m'n rug daar word ik niet blij van.. Gelukkig net een 1,5 uur geslapen.. Toen was het weer voedingstijd...
    Maar, net bericht gehad van mn ouderschapsverlof. Ik heb tot 18 dec vrij, dan 2 weken kerstvakantie en daarna ga ik weer aan de slag :D :D !! Wat een vooruitzicht ;) !!

Guppie dikke knuffel meid, kan je morgen niet zeggen dat je t minder voelt?

MarJ fijn dat je geen pijn meer hebt. Hier ga ik zo maar ff iets voor de krampjes halen, want Rinze heeft er wel veel last van en misschien kan ik dan s nachts weer wat meer slapen..

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Koekie,: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!!

Vraagje aan de meiden die borstvoeding geven:
    Is jullie kindje ook zo driftig als hij/zij niet gelijk je borst kan pakken. Djesslyn gaat heen en weer schudden met haar hoofd als ze mn tepel niet meteen te pakken heeft. hierdoor kan ik het nog steeds niet alleen en helpt mn man me steeds met haar aanleggen.
    ik ben bang dat als hij straks over 2 weken weer gaat werken we dit probleem nog steeds hebben. en de enige manier waarop het ons het beste lukt is liggend. hoe zit dat bij jullie?
    ik weet in ieder geval dat ik een echte meid heb.(hihi)

Ik ga haar nu verschonen en proberen te voeden, man is nog niet thuis, is naar kraamfeest van schoonzus. hij komt wel zo. maar kga het alvast eens proberen.

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Nou zeg snap er niks van, heel stuk geschreven, staat ie er niet tussen :(

Hoe dan ook:
    Es wat een snoepie is het toch!

J2J, waaaah jij ook alweer 41 weken. Wat is dat toch hier op het forum ;) En op je verjaardag is best leuk toch, mooier cadeau kun je niet krijgen :D

Marj, fijn dat de pijn weg is zeg!

Sam, hoe is het nu meis?

Guppie, jeemig meid, wat naar dat dat strippen zo'n pijn doet. Ik vond het nooit zo extreem pijnlijk, zouden ze zo ruw zijn geweest dan. Volgens mij hoeft het toch niet zo'n zeer te doen hoor. En helemaal balen als het dan ook nog niet lijkt te helpen :x

Lisette: trusten :)

Hier de hele dag in het zwembad geweekt. Ben helemaal rimpelig ;) Nu liggen de meiden op bed, manlief is boodschappen doen en ik ga even mijn haren wassen, want dat lijkt wel stro door al dat chloor :p Moet ook nodig naar de kapper, heb ik al veel te lang uitgesteld, Neem altijd veel te weinig tijd voor mezelf, om dat soort dingen te doen... Misschien dat ik vanavond maar eens probeer te gaan... ;)

Liefs Elea

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Sam, wat fijn van je ouderschapsverlof en lekker dat je even hebt kunnen bijtanken!

Bubsie, hier ook een driftkikker. Gewoon blijven proberen en niet op je man blijven vertrouwen denk ik. Als jij rustig blijft en gewoon opnieuw blijft aanleggen krijgt ze het uiteindelijk vanzelf een keer door.

Liefs Elea

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie: Ik zou het zelfde zeggen als Elea. Hier dus 2 van die kinderen .Jildou was zo eerst en Rinze is nog een slag erger :p HAHA!! Wie zegt er dat zware jongens meestal lui zijn?? Deze wordt wakker, honger en moet drinken ;) !!

Hier ben ik een beetje in dubio of ik infacol ga gebruiken, maar eigenlijk ben ik daar wat tegen in combi met bv.

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Wat is Infacol Sam?

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de felicitaties.hier onze meid een paar uur oud vandaag , 53 cm en 4220 gram. een toppertje.
    x ja gaby = koekkie :D

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een plaatje Koekkie! Mooi gedaan hoor :)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whoei wat een grote mooie meid :D :D !!
    lekker van genieten zou ik zeggen..

Tegen darmpkrampjes moet dat zijn, maar lees er in combi met bv verschillende verhalen over.. Dus denk dat we het maar niet doen.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #1411 Es09, 24 jul 2010
    Laatst bewerkt: 24 jul 2010
    pffffffff eindelijk mevrouw slaapt!!! was vanaf 11 uur vanmorgen al wakker en aan het brullen :( klote darm krampen! Ik voelde haar constant poepjes laten, arme kind..
    Nu is ze in dromenland, en eigenlijk moet ze 5 uur weer de fles, maar als ze dan nog slaapt laat ik haar lekker een uurtje langer liggen.. dan vanavond de laatste fles ook maar een uurtje later als het moet.. Ze zal nu wel echt moe zijn en als ik haar dan straks wakker moet maken vind ik dan zo sneu..

12. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Koekkie; Wat is ze mooi!
    Sam; Lekker vooruitzicht!

Hier; Net lekker geslapen,en even met Maryl en Carlijne naar de bakker geweest enz.
    Lekker even een stukje gelopen.
    Thijmen is met buurjongetje Mink aan het spelen,en Noa Lynn en Maryl zijn lekker binnen aan het kleuren.

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @sam kan begrijpen dat je aan het eind loopt. Wel mooie vooruitzichten. :D

@bubsie heeft ze nu soms nog. Heb niet echt tips. ik kan nu wel alleen aanleggen,heb altijd 1 hand vrij om haar eventueel te helpen.
    Wat je wel kan doen is eerst je borst al wat masseren naar de tepel toe zodat er al wat melk aan de tepel is. Succes in ieder geval,kan soms frustrerend zijn als ze niet direct wil happen he. ;)

@elea zal je straks ff terug pb'en :) lijkt me heerlijk zo heel de dag aan het zwembad. Hoe doe je dat dan met L.yvia? en hoe gaat het met je katertje? :D

@ooh koekie wat een popje is het. En ook al zo'n grote. Zo mooi en zo heerlijk aan het slapen in haar wiegje. Hoe gaat het met jou? was de bevalling niet te zwaar?

@Lisette fijn dat je ff hebt kunnen slapen.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    :( Balen meid. Ik houd je in elk geval in de gaten. Het kan in elk geval niet heel lang meer duren.

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Even over vandaag... de bevalling. Niets engs, gewoon een superbevalling.

Gisteren was het al een beetje aan het rommelen maar ik voelde al dat het niet ging gebeuren en had mijn hoop gezet op vandaag.

Om even over half 4 keek ik op de klok omdat ik toch wat begon te voelen en tja 2 uur later had ik al mijn dochter op mijn borst. Eenmaal onder douche ging het steeds heftiger en ik haalde net mijn slaapkmer. Al met al heel snel gegaan. We hebben het ziekenhuis dan ook niet gehaald. En dat wilde we perse maar het ging zo snel en toen ik net met de VK had gesproken en we elkaar bij het ziekenhuis zouden ontmoeten brak mijn water en de kleine had erin gepoept.

De VK zei dat ze naar mij toe kwam want ik voelde al het begin van een perswee. Ze moest van best een afstandje komen. Wegpuffen / ademen van persweeen slaat dus nergens op want dat is gewoon niet te doen.

Ze kwam binnen lopen en ze zag mij liggen trok haar handschoenen aan en daar piepte al even het hoofdje naar buiten.

Bij de volgende wee is ze letterlijk gelanceerd! En kreeg ik haar op mijn borst.
    Maar 1 scheurtje dus dat viel mee voor die kracht.

Ze was helemaal gaaf (voordeel snelle bevalling denk ik, leek wel een ks kindje) en deed het gelijk goed. Ze 'drinkt' goed aan de borst en slaap tussendoor heerlijk.

Ze heeft wel wat slijm dus we noemen haar miss piggy ;) met dat gesnurkt. Dat zo'n klein popje zoveel herrie kan maken.

We hebben een leuke kraamzorg die 7 dagen bij ons blijft. Vandaag gelijk 6 tot half 5 zorg gehad. Heerlijk.

Mijn familie is allemaal al op bezoek geweest. Gezellig allemaal in de slaapkamer. Leuk cadeautjes gehad en nu aan het nagenieten op de naweeen na want man die zijn heftig. dat is het nadeel van zo'n snelle bevaling en volgens de vk dat het al mijn derde kindje is.

Maar hoe dan ook. Voel mij top. Laat mij heerlijk verzorgen. Lekker dat het in het weekend is geboren dus manlief is 4 dagen thuis om te helpen met de jongens... de trotse broers :D

Maar ok ik ga lekker uitloggen en kijken naar mijn mooie meisje die hier naast mij ligt.

Dikke knuf voor degenen die nog moeten. Ik hoop dat jullie net zo'n positief gevoel van jullie bevaling overhouden als ik. Wel nodig om de balans op deze topic weer een beetje recht te trekken.

Claire... ben jij nu eens de volgende? We zouden toch op dezelfde dag bevallen. Het kan nog steeds hoor.

x

16. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Hier mijn verhaal:
    Estelle is geboren gister morgen:)
    Zusje van Celeste!!!

na de strip poging kreeg ik snachts rond 3 uur weeen om het kwartier dat heeft 24 uur geduurd en daarna een uur om de 7 min dan 5 min en toen verloskundige gebeld want die had me daarom verzocht snel te zijn....
    Dus die kwam en mocht meteen naar het ziekenhuis had rond de 5 ontsluiting maar was nog niet echt zaak van wat doet dit zeer.
    Maar half 6 naar ziekenhuis kwart voor 6 vliezen gebroken auw auw auw want ze moest echt wroeten stond nog steeds hoog ofzo??
    Toen zakte de grond onder me voeten weg wat een heftige ontsluitingsweeen ging echt stuk.
    Maar goede nieuws heeft is het heeft maar een uur geduurd want kwart voor 7 is ze geboren super mooi en goede score gekregen.
    Waren gister rond een uur of 11 thuis en wat was dat fijn om lekker thuis te zijn als gezin.
    We genieten volop me BV komt aardig op gang doet wel zeer, maar goed ze drinkt volop dus dat komt wel goed.

Iedereen die nog moet bevallen succes en zet hem op:)

17. tmnkooijmans

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Estelle!
    Geniet maar lekker!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow Koekkie :D !!! Dat is pas snel!! Ik vond dat van ons al snel, maar weer eens wat anders dan een inleiding :D !! Toppie en geniet lekker!! Het gaat alweer zo snel!!

Mamameisje: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ook een vlotte bevalling dan zeg!! Jij ook lekker genieten!!

19. tmnkooijmans

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!
    Geniet maar lekker!:)

20. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Koekkie: gefeliciteerd met je meisje!!
    beetje hetzelfde he lekker stormachtig!!!
    En inderdaad pff naweeen af en toe lig je te trillen in je bed.
    Bij mij is het nu wel aan het afnemen hoor na 24 uur gingen de scherpe kantjes ervan af zeg maar.

PS mijn kraamzorg is ook super doet echt van alles en weet zoveel over BV en gewoon fijn.
    ZIt hier nu op de bank kleine meid ligt in de box en de rest is boodschappen doen:)

Kom snel spammen maar dan moet ik me camera aansluiten en dat doe ik eerdaags.
    Iedereen fijne avond

Deel Deze Pagina