Dames ik zou zeggen, neem pcm tegen de naweeën. Heeft mij wel geholpen, want ook hier waren ze behoorlijk aanwezig!
sam: dat helpt inderdaad wel iets pcm Maar jij bent bv deskundige heb nu een bh aan want anders schuren me tepels maar het begint zo te knellen denk dat de sturing in aantocht is dus zonder bh is geen optie maar is er nog iets anders tegen te doen?? Heb het gevoel dat ik ingesnoerd ben nu. Heb nu 80e krijg zo 85e groter hebben ze niet
Mammameisjes, man en Celeste, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Estelle!! Geniet ervan! @Koekkie, wat een flitsende bevalling, super! Mooi meisje!! Lekker genieten van je gezinnetje!
Mamameisje, haha bv-deskundige.. Heb je voedingsbeha's? Ja beetje moeilijk aangezien ik normaal een 75b heb en nu op een 75c zit, heb ik er weinig last van. Maar waarom is zonder geen optie, je hoeft verder neit op pad toch?? want dat zat bij mij het lekkerst de eerste dagen toen ik nog niet erg lekte naast het voeden !!
@Mammameisje en familie gefeliciteerd met de geboorte van zusje en dochtertje Estelle. geniet! @koekkie jezus wat een turbo bevalling! hopelijk heb je snel minder last van de naweëen. *knuf*
mamameisje van harte gefeliciteerd. Petatje bedankt voor je knuff heb ik echt nodig Hier is de baby super rustig. Heel af en toe een schopje of beweging. Turbo bevalling: mag ik er ook 1 en dan het liefst thuis.
Mamameisjes Gefeliciteerd met jullie Estelle. Is toch nog ineens vlot gegaan dan! Koekkie, wauw heb jij d'r even gelanceerd zeg Geniet van jullie schatje en hopelijk worden die naweeën snel minder, want daar word je dan weer niet blij van natuurlijk. Petatje, ik wacht je pb geduldig af Mirie: stilte voor de storm? Mamameisjes je hebt van die verlengstukjes voor je bh. Dan heb je net wat meer ruimte! Te koop bij Livera, Hünkemöller, Wehkamp en H&M. Je kunt ze ook zelf maken, door een oude bh te verknippen: Bij een oude BH de sluiting afknippen en die aan elkaar vast naaien Liefs Elea
Heerlijk Nancy dat Luuk zo'n goede nacht heeft gehad! Hoe is het nu met hem, nog steeds lief en rustig? Lief Es! Fijn Marj dat je geen pijn meer hebt! Whihihi, heel slim van je Guppie! En je hebt gelijk hoor meis dat je niet meer gestript wilt worden... Levert tot nu toe helemaal niets op behalve auwie! Heerlijk vooruitzicht Sam! Fijn dat je vanmiddag geslapen hebt, ben je er iets van opgeknapt? Knuffel! Wat een scheetje Koekkie!! Joh meis wat een super snelle bevalling... Goed gedaan zeg!! Mammameisjes van harte gefeliciteerd met je dochter Estelle! Hier; vanmiddag kraamvisite gehad, was erg gezellig. Leuke kado's gekregen, een verwenpakket voor papa, mama en Luca! Leuk dat ze ook aan paps hebben gedacht, gebeurt niet vaak. Uiteraard, het was immers alweer een hele dag geleden, schoonouders ook weer over de vloer... Gaan nu ff een patatje bestellen, heb geen zin in koken...
@Mammameisjes, je bent bevallen!!!? Gooooudd!! Helemaal geweldig! Gefeliciteerd meid met jullie wondertje, heerlijk genieten!! @Koekkie, superbevalling, heerlijk om ook weer eens een goed verhaal te horen!! @de rest, dikke knuff! @Hier, 2de kraamvisite van vandaag is net weg, zijn wel wat lang gebleven maar had ik zelf ook in de hand, want vond het veelste gezellig Waren 2 oud-collega's en we hadden zoveel bij te kletsen, echt gezellig. Kreeg heerlijk bodylotion en badschuim voor moeder en kind, geurt heeeeeeerlijk. Bas gaat vanavond waarschijnlijk even met de jongens weg, hij wilde niet maar hij MOET haha Ik red me wel en hij maakt het niet laat
O en Petatje had gelijk, de Puckababy komt net binnen en hij is dus te klein, de rits gaat niet dicht!! 0-3 maanden, is toch niet normaal Kijken of ik 'kan ruilen
mamameisjes gefeliciteerd! Zijn Mirie, Ennineh en ik nu de enigen die nog moeten? Nancy jammer van je puckababy. Ymke had de mini ook al met 2 weken aan, en die dan weer tot 3 maanden. De piep is voor prematuur beebjes (sorry dat ik daar nu pas mee kom....)
BOEHOE ruilen gaat niet wel retourneren, schiet lekker op Heh balen dit zeg sjonge @Guppie, ja en Marj en J2J volgens mij nog....
Jij mag ook J2J!! En Einneh ook Wie van jullie gebruikt hier rechthoekige spuugdoekjes? Zo ja welke hebben jullie?
Nancy; Balen van de puckababy. Mirie,Guppe,J2J en Einneh; Ik hoop dat jullie snel mogen bevallen van gezonde en mooie kindjes! Hier; Carlijne heeft dr flesje leeg gedronken net! Verder gaat Noa-Lynn zo naar bed.
Argh wat balen Nancy van de puckababy! Super joh dat het zo gezellig was... Whihi, dus Bas verplicht de deur uit vanavond?! Hij gaat het vast gezelli hebben...