juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @ Guppy: ik wil ook nog graag bevallen! Zie het niet zitten om de rest van mijn leven met zo'n buik en conditie te leven.

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; balen dat je niet kan ruilen voor de mini.. nja dan maar retour sturen en opnieuw bestellen ;)
    En gelijk heb je hoor dat je Bas wegstuurt, Vincent is vorige week ook even weggeweest met de mannen.. even tijd voor zich zelf.. vond ik ook helemaal niet erg.. :D Ik weet dat als er wat is ik heb kan bellen en dan komt ie gelijk naar huis.

Hier vandaag een rot dag gehad! Naomi heeft amper geslapen vanmiddag en was alleen maar aan het brullen en jammeren en piepen.. Wilde alleen maar bij mij liggen.. Als ik haar weglegde zette ze het op een krijsen.
    Na haar flesje van half 6 vanavond is ze wel gaan slapen, en nu ligt ze in haar bedje.. ik hoop dat ze slaapt tot half 9, dan kan ik zelf ook even bijtanken en wat dingen doen voor mezelf, want als je zo de hele dag met je kind loopt heb je ook geen tijd voor dingen voor jezelf te doen..

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, wat bedoel je precies met rechthoekig? Ik heb de spuugdoekjes van de Wibra, die badstoffen met een streepje aan de zijkanten.. Deze bedoel ik:

Bekijk bijlage 88112

@Dithje, haha ja dat denk ik ook! Nee joh hij kreeg een sms of ie mee wilde en hij zei gelijk nee. Dus ik waarom dan :( Hij wilde bij mij en Luuk blijven.. Nou ga maar lekker hoor, dat heeft ie wel verdient ;)

@Marj en J2J, ja ik noemde jullie ook al hihi ;)

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja hier dus precies hetzelfde! Moet kunnen hoor.. :) En ik zal toch ooit wel een keer alleen er voor staan ;)

Ach jee, dus zoiets wat Luuk dus 2 dagen geleden had en wat volgens de VK een regeldag was? Nou Naomi en Luuk schelen 2 dagen dus wie weet :( En het is niet fijn nee, dus heel veel sterkte... :(

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik heb 1 gratis gekregen van Nutrilon. Is een langwerpige.. Vind hem ideaal. Lekker dik, mooi formaat, ook omdat Rinze zo'n knoeier is in combi met een tepelhoedje zit vaak mn kleding eronder ;) dus dan is zo'n kleintje niet handig en zomaar doorweerkt. Dus ben op zoek naar langwerpige en dikkere spuugdoekjes, maar die kosten nogal wat ;) !! Dus dacht ik vraag even of hier ook dames zijn met ervaringen ;) !!

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    nancy; geen idee of het een regeldag was.. ik merkte dat ze constant poepjes aan het laten was.. en STINKEN :$ niet normaal.. Een ouwe vieze vent is er niks bij :p
    Dus ik denk dat ze erge last heeft gehad van krampen.. arm kind.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Het valt mij op dat alle kids wat onrustig zijn deze leeftijd! Allemaal rond de 3 weken!!! Kor zei vandaag al ik kan me niet herinneren dat Jildou zo onrustig was qua krampjes. Maar goed, toen zij zo oud was als Rinze nu lag ze op de IC en daarna op kinderafdeling dus was het allemaal anders. Als ze dan eens een nacht onrustig was zorgde de verpleging voor haar, en kon ik lekker slapen ;) Zoo aardig :D !! En verder was het natuurlijk allemaal anders.. Ook kreeg ze medicijnen etc..

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam; Elke baby wat nu rond de 3 weken zit die zoveel last hebben van krampen, misschien dat het ook wel door het weer komt.. die warmte.. hebben die baby's misschien ook wel last van.. Of zeg ik nu iets heel geks :(
    Bij mij slaat de hitte ook altijd op me darmen.. misschien kan dat ook bij die ukkie's zo zijn.

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, o die verdraaide darmkrampjes ook :(:(:( Dat kan het ook zijn inderdaad.. arme trullies en dat van die warmte, tja zit wat in inderdaad!

@Sam, o ja die! Die heb ik ook nog ergens maar gebruik 'm niet.. Vraag me af waar ie is :( Zat volgens mij in zo'n gratis doos toch? Als je me je adres PBt en ik vind 'm, dan wil ik 'm wel naar je opsturen? Geheel kosteloos, zo ben ik dan ook wel weer hahaha :p

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh kijk die wil ik :D !!! Dat is nog mooier ;) !!! Ja hij zat volgens mij in de blije doos..

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja denk ook wel dat ze wat van de warmte hebben, maar vind het net iets te toevallig allemaal even oud en allemaal aan de kramp ;) !! Stumpertjes!! Hier huilt er nu ook weer 1!!!

Ik pb je ff Nancy!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nog meer die hun Nutrilon spuugdoekje kwijt willen?? ;)

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ja ik wil ook wel bevallen ;)
    ga ff in bad, buikje is de hele middag al onrustig en pijnlijk..... misschien helpt het ;)

zal strax ff terug lezen!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ik zal zo gaan zoeken want Luuk ligt nu te slapen op het kamertje.. :)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    toppie :D

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Gevonden!! Nu nog een geschikte envelop zien te vinden :D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    joepieeeee :D

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marj, :D zou wat zijn als wij rond blijven lopen met deze buik en conditie, pffff.....1 voordeel zou het hebben, het is goed voor de portemonnee, ik waggel niet zo ver meer, want dan protesteert mijn onderkantje. Dus alle winkels op veilige afstand :p

@Lisette, dank je wel! De kleine komt als hij/zij komt.....geen haast ;)

@Nancy, je hebt gelijk, je mannetje moet ook even eruit kunnen. En het gaat je vast lukken vanavond, Luuk zal lief zijn voor mamma ;)
    Balen van je Puckababy, raar dat ze niet ruilen. Ik zou vanmiddag ananas kopen, maar er vlogen al zoveel fruitvliegjes bij, dat ik dat even heb gelaten, ben niet van de beestjes bij fruit.

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou Bas is weg, eerste officiele avond alleen hihi echt vreemd :D Luuk ligt tot nu toe vredig te slapen..

@J2J, nee brrrrrrr geen beestjes en nu zeker niet :(

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Nancy ik zou zeggen, geniet er lekker van :D !!
    Ben blij dat die van mij er is ;) !! Rinze heeft weer krampjes ;) !!

Deel Deze Pagina