juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo komisch ook.. haha.
    Op dat moment wordt je echt geleefd en denk je er niet bij na, maar nu.. nu kan ik er wel hartelijk om lachen om die gênante momenten van bloed verliezen, scheten laten, boeren en noem maar op..

2. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Nancy wel leuk achteraf dat je erom kunt lachen. Wat een ruggeprik wel niet met je kan doen:D

Kan mij vorig jaar ook herineren dat ik een ruggeprik had nou ik was even de leukste thuis haha

Maar toen hij uitging niet meer;)

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ nancy hahahaha geweldig he die gekke dingen die we zeggen en doen dan. moest wel lachen om je poepverhaal hihi.

@ es, ach wat lief. ik heb er ook 1 op de foto gekregen. alleen beetje wazig. zal zo ook ff spammen.

@ claire, van harte gefeliciteerd!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nee zonder ruggeprik ben ik normaal de leukste thuis maar met was ik dus bloedserieus, dat was nog het ergste whahaha :p

5. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ha dames!!

Gisteren is onze zoon Mink Niels geboren:) het was een "stortbevalling" ging van 5 naar 10 cm ontsluiting binnen 15 min.. Waardoor Mink zijn hartslag erg daalde, vervolgens zat Mink met zijn schouder vast en kreeg ik een soort houdgreep door 3 man waar de 4e knoerthard op mijn buik ramde waardoor zijn lichaampje meekwam zijn hoofdje was nl wel al geboren.. Mink had even een moeilijke start moest mee naar de kinderarts maar kanpte super snel op:)
    BV gaat anders zeg maar.. haha Mink wil nl eigenlijk continue in een paar uur en dan slaapt hij een paar uur waarna hij vervolgens eigenlijk weer continue wil drinken.. Happen ed gaat wel helemaal super en hij heeft enorme zuigkracht waardoor mijn tepels wel mega gevoelig zijn geworden..
    Nou dit was mijn update en ga snel weer bijlezen:)

Hoe is het bij Jullie? Ik zag dat SEPP geborgen is:) CLAIRE EN MAN GEFELICITEERD!!!

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    :Dhier ons lachebekkie!

wel beetje wazig maar ach.

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Bellamo gefeliciteerd!!!

Claire gefeliciteerd!!!

Is Claire haar bevalling toch vanzelf begonnen of kon ze alsnog terecht in het zkh? Heb niet ver genoeg terug gelezen...

Marj en J2J sorry, ik wist dat ik iemand(en) vergat! We zijn nog met 5 dus? Pff niet leuk om de hekkensluiters te zijn he!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bella; Gefeliciteerd met jullie zoon Mink!!!

Ahhhhh Bubsie, Lieff!!

De site kan ik niet meer bijhouden hoor meiden.. wie er nu bevallen zijn en de gegevens.. Dus iedereen die het erop wil hebben moet mij even pb-en met alles.. 8)

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    oja onze raamsticker!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bellamano, Heftig! Gefeliciteerd meis met jullie 2de zoon, geweldig!! En super dat ie het zo goed doet met de BV! Lekker genieten en bijkomen nu! Weer een ADO-fannetje erbij hihi :p;)

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bubsie, schattige foto!! En gave raamsticker, super! :)

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    het hele raam

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jeetje meiden. Nog een week dan is de maand Juli ook alweer voorbij! :$ Ik vind het maar ineens vreselijk snel gaan.. terwijl de laatste weken van me zwangerschap onwijs langzaam gingen ;)

14. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland

Haha echt, wat leuk.

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zo en nog 1, van dr 1e jurkje.
    de rest zet ik er nog een paar op mn hyves. dus dan moet je vriendjes worden met me als je het wilt zien;)

16. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Bellamano GEFELICITEERD! Heftig maar je bent er vanaf meid;)

17. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Gaat nu wel ineens zo snel met de baby's zou het door het weer komen?

IK WIL OOK!:D

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bubsie; lieffff, had ze idd ook al gezien op je hyves ;)

Hier nog steeds een dame in coma hoor :p die is haar slaap aan het inhalen van vanmiddag denk ik.. hihi!

He bah, bedenk me ineens dat Vincent alleen morgen nog vrij is, en dan weer aan het werk moet :(
    Gelukkig draait hij nu zomerdiensten, is hij gelukkig vroeg thuis 's middags..

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Misschien wil Sam nog een keer haar uitzettingsbevel voorlezen? Echt meiden die nog lopen, ik duim zo hard voor jullie... Juist nu want het is even niet zo warm meer, gun het jullie echt! Dus bij deze, babytjes van de overgebleven meiden: OPSCHIETEN NU JULLIE ;)

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, nou he Es, dan is het alweer augustus :$ Gaat zo hard... Mijn moeder zei het altijd al, maar weet nu dat ze echt gelijk had :(

En brrrr Bas heeft nog een week maar ik zie er ook tegenop hoor.. en spannend! :$

Deel Deze Pagina