Claire gefeliciteerd met Sepp, lang geduurd zeg, maar hoop dat je nu volop van hem kunt genieten! Bella, jullie ook gefeliciteerd met Mink. Heftig dat geduw en getrek aan jou en je zoontje zeg Je zult wel beurs zijn nu... Gelukkig is hij er dan toch nog uitgekomen zonder al te veel kleerscheuren. Liefs Elea
MamavanP; Als je meer productie wilt helpt het wellicht om met je hand extra te stimuleren (nee niet van onder je borsten ). Maar ik vind je opbrengst al heel goed hoor. En dat na 1 week! Het varieert bij mij soms ook heel erg. Liefs Elea
ff snel hier: hier vanaf 6 uur om de 10-15 minuten iets van weeen, of het nou voorwerk ik of echt weet ik niet, ga zo ff in bad kijken wat dat doet! hou jullie op de hoogte!
Spannend Einneh !! Ben benieuwd!!! Nou jaa zeg, wil je douchen, heb je alleen koud water.. Wat blijkt, manlief heeft er een nieuwe kraan op gezet (dat wist ik wel ) maar om de een of andere reden komt daar geen warm water uit, Inmiddels stap verder en is het lauw, maar nog niet warm genoeg.. Grrr zit je hier te wachten !!
Sorry meiden, hier flinke netwerkproblemen gehad, dus geen internet de afgelopen dagen:x Teruglezen is echt geen doen, sorry! Voor alle nieuw bevallen meiden: van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!!!!! Voor alle meiden die nog lopen of bezig zijn: heel veel succes!!!!
@ Sam: nog bedankt voor de tip. het liggend voeden werkt goed! De happen van mevrouw zijn nog niet altijd geweldig, dus nog veel loskoppelen en opnieuw aanleggen, maar over het algemeen lijkt het al wat beter te gaan. Vannacht en vandaag zelfs liggend "ondersteboven" voeden omdat ik bovenin m'n borsten (vooral rechts) enorme rode harde schijven heb zitten (en die wil ik echt zo snel mogelijk kwijt!!!!!) Heb dan wel de hulp van manlief nodig met aanleggen, maar als dat alles is, toch? Morgenochtend komt de lactatiekundige meekijken. Ben benieuwd wat die ervan zegt.
hee meiden, zal straks even bijlezen hoor Hier eindelijk vannacht 8 uurtjes kunnen slapen, ik voel me stukken beter. Kim drinkt nu heel goed van de fles, ze wil eigenlijk nog teveel. Tis echt een dotje Ik heb minder last van mijn hechtingen, en begin aan alles te wennen. De stuwing is ook al aan het afzakken. We hebben een hele fijne kraamhulp, ze is er elke dag 6 uurtjes. Maakt ontbijtje, stofzuigd, doet de was, en helpt natuurlijk met Kim. Zal zo nog wat fotos plaatsen. xxxx
Wat super Sam dat Jildou tot 8 uur heeft geslapen! Wel balen dat Rinze zo onrustig is. Geen goede nacht dus? Neeeeee dat is verrot zeg, geen warm water! Probleem inmiddels opgelost? Whaaaa spannend Einneh! Ben benieuwd wat het bad doet meis, knuffel! Grrrr geen internet Pooh:x, een van je eerste levensbehoeften weg! Super dat de bv beter gaat en het liggend voeden blijkt te werken. Ben echt heel erg blij voor je meis! Hier; gisteravond 2 ontzettend poepbroeken voor mijn kiezen gehad van Luca... Pfff wat een opluchting zeg dat ie dat kwijt is en beter te pas is! Hij drinkt zijn flesjes ook weer leeg nu, kan je zien wat voor impact het heeft...
Fijn Eline dat je begint op te knappen! Super dat Kim het zo goed doet en flink wil drinken. De kraamhulp ook toppie, heerlijk! Spammen maar meis, ben benieuwd naar Kim!!
Wat een schatje Eline, ze heeft echt een 'meisjeskoppie'. Lief hoor. En dat uilenshirtje is leuk he, die heb ik ook voor C.élya. Ik mis de Hema!
Spannend Einnuh, ik hoop dat het gaat doorzetten. Zou wel super zijn om eens gewoon een forumdinnetje te hebben die op de juiste termijn bevalt hè
Nou oude kraan er weer op gezet, Jil en Rinze zijn schoon, nu ik nog !! Neej Rinze veel gedronken vannacht maar goed, het is niet anders.. Eline: Lekker meid!!! Prachtige meid, lekker van genieten! Dikke knuffel!! Pooh: Heeel fijn dat het zo wel beter lukt !! Ik zal het ook weer eens zonder proberen bij Rinze liggend. Want zittend pikt hij het niet .. Gekkie !! Balen zeg geen internet!! dithje fijn 2 poepbroeken !! Daar worden de kids blij van !! Hier begint Rinze trouwens steeds meer te genieten van zn' badje zoo leuk !! Ff vraagje, hoe is het met de 3 weken oude baby's en hun naveltjes?? Die van Rinze was bijna naar binnen, en komt nu weer wat naar buiten, steeds wat troepjes en ook wat rood eromheen!
Zo, ben vanmorgen nog een keer naar de Souq geweest. Moest de kettinkjes ophalen met Arabische naam en ik houd er zelf niet zo van eigenlijk, maar moet zeggen dat ze heel mooi zijn geworden en helemaal niet kitch ofzo. Heb ze expres in het zilver laten maken. Verder was de buit vandaag: 3 in het arabisch zingende kamelen 2 ketting/hangers met kleine gekleurde kameeltjes eraan. 2 Arabische poppen 1 Handgemaakte tamboerijn 3 paar schoenen Hihi weer goed geslaagd dus en ben blij, want ben nu helemaal klaar. Hoef alleen nog maar 1 tshirt en dat is 't. Dan ben ik er weer even af tot de kerst Liefs Elea
Heerlijk Sam dat de kids alweer schoon zijn! Het naveltje van Luca is heel mooi naar binnen getrokken en verder heel schoon... Die van Rinze zal stiekem toch niet aan het ontsteken zijn? Jij hebt weer goed je best gedaan Elea op de Souq! Heerlijk joh dat shoppen... Verder al een beetje klaar voor de trip naar NL? Hier; heb vanochtend in een deuk gelegen. Manlief heeft de nachtvoeding gedaan en daarna kwam Luca om 06.00 uur weer. Ik ga naar zijn kamertje om hem te pakken, ligt ie in zijn wieg in het ledikant. Manlief heeft hem dus vannacht met wieg en al in het ledikant gezet omdat ie zo lekker sliep!
Goedemorgen!! whaha Dithje echt zo'n mannenactie Ach waarom ook niet.. geen slapende honden wakker maken Hier een goede nacht gehad. Naomi sliep om 23:30u en kwam om 05:00u na haar flesje heeft ze wel even liggen jammeren en piepen maar viel al snel in slaap en toen werd ze weer wakker om 08:00u vanmorgen Om 10:00u lekker in bad gedaan, 11:00u de fles gegeven en nu slaapt mevrouw heerlijk in bed!