MamaP:nee niet gezien maar kan me er iets bij voorstellen. Niet proper dus... Maar Nederland en scandanavische landen doen het wel goed hoor met hygiene in ziekenhuis las ik laatst.(misschien een leugen van een ziekenhuis) ALs er een bacterie uitbreekt sluiten ze meteen een afdeling dat is in andere landen wel anders.
Mamameisje, ja tuurlijk dat snap ik!! Dan is het ook niet altijd makkelijk en zeker zwaar! Maar goed, ik zei dan ook uitzonderingen daar.. Als je verder een goede zw.schap hebt gehad, dan ook zijn de laatste weken het zwaarst, maar om dan altijd meteen al in te grijpen vind ik wat overdreven..
wat vinden jullie trouwens in ZH van verwassen lakens??? En kleine gaatjes?? Vind het zo armoedig en vies kan er niets aan doen. Zal heus wel goed gereinigd zijn maar toch!!
Sam: weet niet verder wat er aan de hand is met zoveel inleiden en hulp. Misschien ligt het aan het klimaat of eten? Misschien komen we er nooit achter... ALs iedereen maar een gezond kindje krijgt daar gaan we voor
Kikkert; Spannend! MamavanP; Heb er wel eens van gehoord. maar heb het niet gezien. Ik heb trouwens een vriendin die in het ZH van Delft is bevallen.. Hier; 110cc van flesje op. Maarten is nu even met Carlijne en Thijmen naar zijn ouders. Maryl was moe. En Noa Lynn hou ik liever nog even binnen... Noa Lynn doe ik naar bed waneer ze wil (niet later dan 20:30 uur) want die heeft best veel geslapen vandaag.
breek even in hoor, maar ik ben het helemaal met je eens.... flesvoeden kan uitstekend op verzoek, en er zijn een heleboel mamaas die het zo doen.... en dan kun je ind de voeding anders over de flessen verdelen.... maar heleboel cb hier verkondigen de 4 uurs regels etc... maar een cb is niet alwetend, sterker nog ze hebben het vaak mis of kunnen je niet helpen.... met bv bv worden vaak foutieve adviezen gegeven door het cb... dus altijd ook een lactatiekundige raadplegen.... je moet je baby een bepaalde hoeveelheid geven.... maar dat is een advies... een baby hoeft dat niet allemaal op te maken... er is een minimum wat hij binnen moet krijgen.... en verder goed naar je kindje krijgen .... is ze tevreden, perioden goed wakker, heeft ze goede plasluiers, heel belangrijk .... en groeit ze ... dan is het oke! breek weer uit..... kon het even niet laten te reageren
@Kikkert, zet 'm op meisje! Ik hoop niet dat je weer naar huis moet, dat zou ik echt niet tof vinden... Sterkte! @Mamma chan, Fijn dat Den je goed helpt! Succes met Dani Dit is ons schema trouwens: 8.00u 11.00u 14.00u 17.00u 20.00u 23.00u 5.00u (die laatste redden we niet altijd want meneer komt meestal eerder.. is logisch denk ik. Soms lukt het) En ons is gadviseerd Luuk wel wakker te maken als hij zijn fles moet hebben
ik heb ook geen klachten mevrouw heeft hier net weer 100cc gedronken.. en dat na 3 uur!! en ze kwam er zelf om
Nancy; Oke, mijn ex-familielid en vriendin woont in Pijnacker en haar kids. Es; Woehoe!! Fijn!! Nu hopen dat ze zo doorblijft gaan!
Kikkert spannend meis, ik hoop dat het doorzet en je kan blijven, ipv weer naar huis. Mamavp balen zeg, maar gaan ze je dan maandag inleiden? Net patatjes gegeten, en vanavond maar een rustig avondje op de bank. Ik was idd al die tijd vrij fit vond ik zelf ook, dus moet niet zeuren eigenlijk. Sorry meiden als ik zeur hoor
net heeft ze om half 6 50cc gedronken en viel in slaap nu net werd ze wakker en heeb ze de rest leeg gedronken.. dus in totaal 70cc. dit doet ze s avonds vaker, heb het id dat ze overdag nie zo veel honger heeft en s avonds het wil inhalen, hmz niemand dtips??
@Eline, zeuren Ben je nou helemaal gekke meid! We hebben je de hele zwangerschap nog niet gehoord, dus mag best een keer hoor! @Es, HOERA goed zeg van Naomi!! @Mamma chan, nee hier een kind wat 9 van de 10 x zijn flesje leegdrinkt, dus helaas geen tips @Lisette, dat is hier vlakbij inderdaad! Wereldje is weer klein