Haha ja denk ook dat ik beiden zou doen in jouw geval Elea Iemand wat poep van Rinze?? Ik ben blij als er eens geen poep in zit !!
Deze foto wil ik jullie echt niet onthouden: Bekijk bijlage 88279 Onze kleine/grote prinses met dr zusje
He dames, ik heb een paar foto's in mijn album gezet! Ik wilde er eigenlijk wat meer plaatsen maar dat uploaden duurt me veel te lang, heb er geen geduld voor Een paar dagen geleden hapte ze dus opeens weer aan de borst maar daarna niet meer... Maar, ik geef nog niet op! Ze ligt nu lekker even te pitten maar zal zo wel weer wakker worden.. Maken jullie kleintjes trouwens (vooral) 's nachts ook zoveel geluiden?? Echt zuchten, kreunen en piepen! Verder zit ons meisje dr gezicht helemaal onder de puistjes, nog meer die dat hebben?? Moet volgens het cb (en kraam) vanzelf weggaan.. Verder alles prima! Proficiat Koekie, geniet ervan!!
@Foto's, wat een heerlijke plaatjes zag ik voorbij komen zeg! Super! @Sam, Kor lijkt gelukkig niet op Rinze he @Dithje, zou het een patroon zijn? Geen idee hier nog niet ontdekt.. Ben benieuwd of je gelijk hebt, hou je ons op de hoogte? Want zo best kunnen hoor! Hier is pesthumeur iets gezakt, kweet niet wat ik had @Es, ja hoor kan je gewoon gebruiken,k wij hebben ook gewoon zakjes! had geen idee dat bijv de AH dat ook had.. Van die fles weet ik eigenlijk niet @Einneh, heh lekker onzeker zeg, af en aan grrrr @Elea, hahaha heeeeel herkenbaar hoor, toos besluiteloos noem ik mezelf soms @Loveparade, loveparade ging normaal door de stad maar nu op een festivalterrein. Ze hadden 1 ingang afgesloten en toen raakten mensen in de verdrukking.. 19 doden en ik weet niet hoeveel gewonden, erg he Hier de link --> Nederlander (22) overleden bij Loveparade | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Leuk foto's! Ga zo even kijken Ja hier ook eentje die alleen maar geluiden maakt.. Daarom ligt hij ook sinds 3 dagen op zijn eigen kamertje, hij hield papa daardoor wakker En Luuk had in het begin ook erge last van puistjes, babyacné noemde de kinderarts het.. Heeft met BV en hormonen van ons te maken. Gaat zo weer weg Gelukkig dat alles prima gaat meid!
Sjonge MoederK wat balen dat jullie meisje niet meer aanhapt. Wel goed van je hoor dat je zo'n doorzetter bent, toppie! Die geluidjes zijn zeer herkenbaar, ze kunnen er wat van die kleintjes. Wat een prachtige foto's, zo lief! Tuurlijk houd ik je op de hoogte Nancy! Als mijn beredenering klopt zouden we morgen een goede dag moeten hebben... Hmm, misschien last van de hi-ha-hormoontjes?
MoederK we zijn nog geen vriendjes geloof ik Wat betreft aanhappen, lact.kundige erbij gehad? Balen zeg, maar jij bent een bikkel!!!
@geluiden s'nachts.... nee hier niet chayenna slaapt heel rustig,maar wat niet is kan nog komen hihihi... dylan ligt al van 18uur in bed die was heel moe, papa en chayenna zitten op de bank dus die ga ik nu maar eens vergezellen. fijne en rustige avond behalve voor de meiden die nog moeten bevallen
oww ik kan wel janken! het is hier vandaag weer ballen net als gisteren! mevrouw heeft nog geen uur achter elkaar geslapen geslapen vanaf vanmorgen 10 uur! ze valt wel bij mij in slaap maar als ik haar weg leg is ze klaar wakker en gaat ze enorm krijsen. dan is ze een kwartier stil en dan ineens zet ze het op een schreeuwen.. die benen en armen gaan dan zo hard tekeer niet normaal.. en wat een kracht heeft ze dan zeg! ik loop dus al vanaf 10u vanmorgen met haar te sjauwen.. met tussen poses natuulrijk als vincent me aflost ik ben echt verrot van 2 van deze dagen achter elkaar! ik hoop niet dat ze het morgen ook heeft.. morgen is me eerste dag met haar alleen.. dan moet vin weer werken helaas.. en ik wil niet de eerste de beste dag jankend aan de telefoon zitten met mijn vader of vincent dat ik het niet trek..