Sam en Es succes en sterkte met de baby-op-de-arm-dag/avond! Fijn Lisette dat het al beter gaat met de krampen van Carlijne! Whaaaa geweldige foto's Nancy! Luuk is echt een kind van z'n ouders! Wanneer heeft ze voor het laatst een poepbroek gehad dan Es? Maar het kan wel hoor volgens mij 2 dagen achter elkaar krampen... Het is gewoon zo zielig en je kunt er zo weinig aan doen. Vraagje; zou het kunnen zijn dat ik alweer ongi ben??? Vanochtend ontzettende buikpijn en nu vloei ik weer onwijs. Ook weer echt bloed-bloed en lijkt erg op ongi...
Ben ik met je eens, zie overal staan dat het zo'n 6 tot 8 weken na je bevalling komt als je geen bv geeft... Mijn cyclus was strak 28 dagen! Vind het wel vreemd hoor... Pfff zou niet blij worden als het vloeien in alle hevigheid terug is.
Kan ook een dagje 'terugval' zijn he?? Even afwachten en anders maar weer vk/ ha bellen? Ik had namelijk ook van de week ineens weer veel meer bloedverlies.. Gister eigenlijk niets, vandaag weer iets meer..
Dithje; vanmiddag nog een poep broek gehad hier.. dus dat is het em niet.. Maar stttt mevrouw slaapt sinds een kwartiertje... Dithje, wat ik trouwens vanmiddag las over Infacol, is dat als je het vaak gebruikt het de darmen stil kan leggen.. en ik weet dat jij het gebruikt en Luca nu al 2 dagen geen poep broek gehad heeft.. misschien even de Infacol wat minder gebruiken? Ik weet niet hoe vaak je het gebruikt? Ik zeg natuurlijk niet wat je doen moet he.. ik denk met je mee Jij weet het het beste natuurlijk!!
Joh Es, infacol legt de darmen stil? Dat moeten we niet hebben... Dank je voor het meedenken meis. Gelukkig heeft Naomi nog een poepbroek gehad, nu de krampjes nog laten verdwijnen...
Nou mevrouw heeft 5 min geslapen in de kinderwagen toen ik haar weg legde, en is nu weer aan het krijsen bij Vincent op schoot! Owww moeten we zo de nacht in gaan..
Hey Es, mss ben ik wel spuit elf met m'n reactie, maar zou het niet kunnen zijn dat Naomi (weer?) spruw heeft? Omdat ze niets in d'r mondje wil?
Toevallig heb ik net in haar mondje kunnen kijken, maar ik zie niks! Alle plekjes die ze had zijn weg, en ik zie geen nieuwe..
Speen pakt ze soms sabbelt ze even, en dan schreeuwt ze hem weer uit.. Dat kind moet toch dood moe zijn, dat kan toch niet anders.. ik ben het al.. laat staan die kleine..
Hey Es, ik heb even wat verder teruggelezen, maar dit heb ik met Sebas ook gehad. Slopend!!! Ik weet echt heel goed hoe je je voelt. Het huilen staat je nader dan het lachen. Wat voor voeding geef je nu? FV toch? En geef je hypo-allergeen of standaard? Gek dat het 's nachts wel goed gaat. Wij zijn Sebas op een gegeven moment gaan inbakeren met de Pacco-doeken. Echt inbakeren, het ziet er zielig uit, maar werkte voor Sebas in ieder geval super! De eerste 2 keer vond hij het niks om in de doeken te gaan, maar daarna begon hij al te lachen zodra ik 'm op de doeken legde. Ook een strak ritme van rust en regelmaat erbij, dus wakker worden, eten, even knuffelen en evt. nog wat in de box en bij de eerste geeuw weer naar bed. Merk je verder nog iets "geks" aan haar, voorkeurshouding, of heel erg huilen als je haar op een bepaalde manier vastpakt of vasthoudt?
@Infacol: Wow. Dat wist ik niet eens. Gelukkig gebruiken wij het niet vaak. Carlijne heeft gelukkig ook genoeg poepbroeken. Dithje; Gelukkig gaat het beter. Ze ligt nu lekker te slapen. Es; Mischien onder de douche met Vincent? Hier; Diepe rust. Carlijne heeft net dr flesje op. Het enige wat ik hoor is de televisie van Maarten.
Hey meiden, het internet lijkt het -voor nu- weer even te doen. Heb dus even vluchtig teruggelezen. Vast niet alles onthouden, maar ik zal een dappere poging doen! @ Elea: hihi, koffer vol mee terug. En de rest van de plek die over is kun je bij de Hema vullen (of breng ik je nu op nog meer ideeen?) @ mooie baby's: ik zag een paar schitterende baby's voorbij komen. Volgens mij die van Lisette, Nancy, Kikkert en Eline. sorry als ik nog iemand vergeten ben, maar ze zijn allemaal prachtig! @ Dithje: volgens mijn kraamhulp kan het wel hoor, dat je met een week of 3 al ineens je menstruatie krijgt. Ff in de gaten houden, maar ik zou er niet raar van staan te kijken. De dingen gaan wel vaker niet zoals ze in de boekjes staan he? Ik pb je morgen weer oke? @ venkelthee: ik zou er voorzichtig mee zijn hoor. Venkelthee werkt "rustgevend" op de darmen in de zin van dat ze "stilgelegd" worden. @ Nancy: hihi, is de kleine man nu al te breed? Haha, en ik zou zeggen de lach van z'n moeder en de oren van z'n vader. @ de rest: dikke knuffel! @ hier: morgenochtend komt de lactatiekundige. Ben erg benieuwd. M'n rechtertepel is echt heel erg auwie nu! De rode harde schijven heeft Juliette vandaag redelijk weg kunnen drinken, dus dat is echt geweldig. Maar dat happen.... het blijft lastig voor d'r. Ik laat er nu overdag max. 3 uur tussen en dat scheelt wel iets, maar ze blijft vaak driftig en d'r hoofdje maar richting het plafond "gooien" ipv naar de tepel te gaan. Nou ja, vanavond lekker met een vriendin gekletst die ook bv geeft en ook de mogelijkheid van fv met bv combineren besproken. Mss dat dat wel al fijner is voor m'n boobs.... Eerst maar morgen afwachten en zien wat dat doet en anders kijken of ik het kan gaan combineren, want ik wil het liefst niet opgeven. Maar van ongeveer 10 uur per dag voeden knappen die tepels natuurlijk ook niet op
Ja hier gebruik ik liever niets. Het is toch iets waar ze 'doorheen' moeten, als het om krampjes gaat. Al denk ik wel dat het met bv toch anders is als met fv? Zo zijn er ook mensen die standaard na het geven van een inenting pcm geven.. Hier heeft Jildou op 1x na er nooit erg op gereageerd, alleen slaperig en dan komt er echt geen pcm in hoor. De keren dat Jildou een pcm heeft gehad, zijn dan ook te tellen!