Pooh; ze wordt al ingebakerd vanaf de eerste week.. anders houd ze zichzelf wakker door met haar handen te gaan maaien.. Ze is erg onrustig anders.. Echt iets aan haar merken doe ik niet echt.. wel merk ik dat ze het heerlijk vind om op onze borst te liggen op haar buikje.. dan wordt ze wel rustiger.. maar ook dan wordt ze ineens wakker en zet ze het op een brullen.. We geven FV, Nutrilon hypo allergeen.. En wat ze nu heeft is echt de laatste 2 dagen.. daarvoor had ze wel eens een huilbui, maar zoals dit! nog nooit eerder gehad, tis nu echt al 2 dagen achter elkaar, en vandaag is het ergste! Alleen de nachten gaan wel goed. Ze slaapt om 23:30 t/m 05:00 uur en dan meestal weer tot 09:00 uur..
Pooh, flesvoeding in combi met bv is nu denk ik nog te vroeg? Bv moet wel eerst goed op gang zijn, volgens mij 4 weken iig?? weet het niet meer precies voordat je dat kunt doen. Ik hoop dat de LK je kan helpen, want dit klinkt niet fijn!! Es: Ja ik weet het ook niet meid!! SPuugt ze ook veel?
Es: hoe baker je in? Door een hydrofiel om haar te wikkelen of echt "hard-core" inbakeren met bijv. de pacco of inbakerdoeken met spelden?? Gek hoor, dat het ineens iets is van de laatste dagen. Regeldagen? Ik weet wel dat dat langer kan duren dan 1 dag, soms zelfs een week (wil je niet gelijk moedeloos maken) Kun je een patroon ontdekken in het huilen t.o.v. de voeding?
Ik hoop het ook. Ondanks dat het niet vanzelf gaat vind ik het voeden wel heel leuk om te doen (oke, 's nachts soms wat minder, en als het zo'n pijn doet ook niet natuurlijk ) En ergens is het heerlijk om te merken dat Juliette waarschijnlijk niet de allergieen van Sebas heeft. Dus het liefst blijf ik nog even bv geven en ik hoop echt de de LK de oplossing heeft. Nou ja, we zullen zien!
Idd!! Meid zet hem op!! Ik vind het s nachts voeden op zich nooit erg, als ze wat ouder worden dan .. Lekker relaxed (was Jildou wel ) drinken en dan ff momentje samen !! Maar nu is het gewoon keihard werken!!
ff snel een berichtje voor de nacht: beeb zit nog lekker warm in mijn buik alleen komt er nu iets meer regelmaat in de weeen en volgen ze elkaar sneller op. VK op de hoogte gebracht..... als ze nog regelmatiger enzo kan ik weer bellen en komt ze meteen langs..... Afwachten dus maar. We gaan zo maar naar bed en proberen nog wat te slapen hoop dat het door gaat zetten!
OOh wat spannend Einneh.. HIHI kan er niets aan doen, maar krijg altijd kippenvel als iemand dit post !! Vind het nog steeds jammer dat ik al bevallen ben .. Alhoewel.. Dan was het nu wel erge olifantendracht aan het worden HAHA!! 3 weken overtijd.. hmmmz..
@Es, ach meis toch wat vervelend... Slopend is het, voor je meisje maar ook zeker voor jullie.. sterkte @Einneh, spannend!!! Hopelijk zet het nu eindelijk door!! Heel veel succes en we duimen!! @Pooh, Wat heerlijk dat de schijven weg zijn maar rot dat ze nog niet goed wil happen... Maar het begin is er, volhouden Lijkt me zo heerlijk als het lukt, succes meis!
Es; Ik vind het echt super rot voor jullie. Sterkte! Sam; Ik krijg ook altijd kippenvel van die berichten! Nancy; Leuke nieuwe foto van luuk in je banner! Einneh; Spannend!
@ Einneh: spannend! Zet 'm op! Hopelijk zet het nu door. @ Sam: idd, dan is het heerlijk maar dat vond ik met de avond-/nachtfles ook hoor @ Nancy: thanx! Ik weet hoe graag jij het gewild zou hebben. Ik hoop ook echt dat het goed gaat lukken. En anders is de fles ook een prima alternatief, dat heb ik aan Sebas gezien. Want bv geven als het niet lukt of alleen maar pijn doet is ook niets... @ hier: De Campina moet weer in bedrijf! Maar ik zal straks nog ff kijken of Es gereageerd heeft.
Ze spuug niet! soms komt er wel wat melk naar boven maar dat is niet vaak.. en meestal slikt ze dat weer in.. de laatste 2 dagen huilt ze ook wel eens tijdens de voeding, dan gaat ze ineens huilen ook al is ze aan het drinken. Dan drinkt ze wel weer verder hoor, want ze drinkt super goed.. bijna elk flesje gaat leeg! echt een patroon in het huilen merk ik niet.. ook omdat het ''pas'' de laatste 2 dagen is.. We bakeren haar in in de puckababy.. die heb ik vorige week aangeschaft! En nu ligt ze te slapen in de kinderwagen! Maar nu moet ze om 23:00u de fles.. moet ik haar dan wakker maken, of zal ik haar nu laten liggen totdat ze uit zichzelf komt? Ik weet het ff niet hoor.. Ben bang dat als ik haar wakker maak voor de laatste fles, ze daarna niet meer gaat slapen..
Haha Pooh, ja dat is ook zo !! Kijk zo ligt Rinze al 1,5 uur bij me te slapen !! Hopen dat hij vannacht zo doorslaapt !!
Thanks Pooh voor je reactie! Zou blij zijn als het mijn menstruatie is, want opeens weer veel vloeien word ik niet blij van... Nou ja, we wachten het af! Ben heel erg benieuwd meis wat de lactatiekundige morgenvroeg zegt! Auwie voor je tepel... Niet fijn, maar wel super dat je het zo vol houdt meis!! Spannend Einneh! Mocht het doorzetten, heel veel succes. Ahhhhhh wat schattig Sam! Hoe laat heeft ze haar laatste fles gehad dan Es?
Wel handig zo'n voedingskussen, kan ik gewoon doortypen .. Hij had gedronken en viel zo bij me in slaap.. ach laat maar lekker liggen.. alleen ja, die rug..