Dithje; ze heeft om 20:00u de laatste fles gehad.. daarvan 90cc gedronken.. Ik weet niet zo goed waar ik nu goed aan doe.. haar zo laten liggen in de kinderwagen en kijken wanneer ze zelf komt voor haar fles, of haar wakker maken, flesje geven en in bed leggen en dan hopen dat ze weer gaat slapen..
Ik zou ook wachten Es! Ze ligt nu net zo lekker te slapen... Wellicht is wachten tot uiterlijk 24.00 uur een optie en anders alsnog wakker maken? Verschrikkelijk wat een aso's bestaan er toch op deze wereld:x! Net op Hart van Nederland dat er 56 graven zijn vernield in Gelderland... Echt schandalig en respectloos, kan ik zoooo boos om worden:x!
Meiden, ik duik me bed in. Sam/Es; Hoop dat Noami en Rinze vanacht lekker slapen,en dus jullie ook! Hier;Carlijne ligt lekker te pitten,dus komt denk ik wel goed vanacht.
Ja ik laat haar liggen tot 23:30 of 00:00 uur, en dan kan ik haar alsnog wakker maken voor de laatste fles.. En dan hopen dat ze daarna weer verder slaapt.. *duim**duim* Ik ga nu afsluiten en even in bed tv kijken met Vincent, nu Naomi slaapt hebben we even tijd samen.. Pooh; ik lees morgen je reactie wel Iedereen bedankt voor het meedenken!! *knuff*
@Es, moeilijk moeilijk, die vraag hebben we ons ook weleens gesteld inderdaad... meestal maakten we hem dan wel wakker en sliep ie daarna gewoon verder (of zelfs onder fles) maarja waar doe je goed aan, echt superlastig! @Lisette, dank je wel, ja was toe aan een nieuwe ticker, deze vond ik veel leuker @Pooh, ja precies, als jijzelf of je kind er niet beter van wordt, dan houdt het gewoon op.. Hopelijk ben je morgen wijzer, succes meis! @Sam, schattige foto! hihi heerlijk als ze zich zo geborgen voelen he, super Zelfde voedingskussen als hier (die met Nijntje toch ) Al heb ik er weinig meer aan... @Dithje, zag iets over vloeien? De VK vertelde me bij haar laatste bezoek dat vloeien na de bevalling misleidend kan zijn.. Kan zomaar ineens 2 dagen over zijn en dan weer in volle hevigheid beginnen.. Denk niet dat dat is wat je wilde horen Werd bij mij ook minder en gister had ik ineens weer volop sliertjes puur bloed...
Geen dank.. Hier ga ik ook zo naar bedje.. Al ligt Rinze ook nog wel erg lekker Nou ja, hij mag nog wel ff koese !! Dames slaap lekker ik ga ook afsluiten!! Ennu bedankt
Trusten Es en Lisette! Es, veel succes vannacht! Duim voor jullie dat Naomi na haar fles weer lekker gaat slapen...
Ja idd nijntje kussen.. vind hem heerlijk Zit er zelf ook graag tegenaan.. Maar je kunt Luuk er ook in leggen he !! Zo'n hoes kopen
Trusten Sam! Inderdaad niet wat ik wil horen Nancy maar zou wel logisch zijn, want nu al ongi is heel snel natuurlijk... Ach, we gaan het meemaken. Hoe is het vandaag met Luuk?
@Dithje/grafschending, dan ben je gewoon gestoord, ziek in je kop! Kan me ook superkwaad om dat soort dingen maken :x:x Echt als zoiets ooit bij mijn moeders gedenkplaat gebeurd, dan rust ik niet voordat ik ze persoonlijk gelyncht heb, en dat meen ik echt... :x:x Ik zeg weleens dat er meer los lopen dan vastzitten hoor, stelletje gekken @Lisette/Es/Sam, trusten en hopelijk een fijne nacht!!
@Sam, deden we ook maar hij rolt al op zijn zij, verleden keer hing ie er naast Dus doen we maar niet meer Trusten meid! @Dithje, Luuk doet het erg goed vandaag, al heeft ie begin vd avond beetje zitten miepen.. Maar mogen niet klagen Hij krijgt zometeen de fles om 23u En Luca? Slaapt ie?
Heerlijk Nancy! Hopen dat hij de trend van slapen doorzet na zijn fles. Luca ligt idd te slapen maar gaat zo gewekt worden voor z'n fles van 23 uur.
Luuk net de fles gegeven, al slapende, en zo goed als leeg (135cc) lukt namelijk niet altijd.. Slapend terug kunnen leggen, houwen zo
Pff.20 voor 1 was Rinze pas stil en nu zit ik alweer te voeden.nu maar hopen dat t zo snel na t voeden stil is.
@ Es: snap dat je even ten einde raad was. Maar probeer je misschien te veel middeltjes uit? Naomi is nog maar 3 weekjes nu, en lees inbakeren, spruw, krampjesmiddel, venkelthee... Mij is altijd verteld om minimaal 2 wkn iets te proberen, eerder weet je niet of het baat heeft bij een baby. Is gewoon tip hoor! Verder kan het ook een wisselwerking zijn, jij wanhopig vh huilen, merkt kleine ukkepuk ook, dus gaat huilen etc. Misscien idee om lekker haar in kinderwagen te leggen en eind te wandelen? Draagdoek: heb minimonkey. Vond Marjolein heerlijk. @ Sam: ik ben ook niet vd middeltjes. Ze moeten er idd doorheen en heb zelf zoiets van laat de natuur eerst zijn best doen. Goed voor stukje weerstand (maar wel lastig soms). Hier alles in rust... Geen spoortje van as bevalling!
ff snel want duik zo mijn bedje weer in, alle nieuw bakken mamas van harte gefeliciteerd es weet niet of t gezegd is al maar overstrekt naomi zich ook?? nikita huilde ook aan 1 stuk door overdag en dat bleek een reactie op koemelk te wezen waar ze hartstikke allergies voor bleek te zijn voor de rest ben ik t alweer kwijt want ik moest ongeveer 69 paginas door komen hier. hier gaat t redelijk. ben erg moe van weekend opa en oma en kermis maar t was geslaagd alleen is nikita gister voordat we naar huis gingen ziek geworden ze heeft 6 keer in de auto de boel ondergekotst en t was zo erg dat ik uiteindelijk maar mijn tshirt uit trok omdat zij geen kleertjes meer had omdat alles al onder zat. we hebben haar zelfs onderweg bij een tankstation moeten douchen omdat ze helemaal onder zat incl autostoeltje. de 6de keer was 20 min voordat we thuis waren dus daar niks meer aan gedaan en uiteindelijk met stoeltje en al onder de douche gezet en de bekleding maar uitgewassen, met mij gaat t ook niet best want ben in de nacht van zaterdag op zondag bij opa en oma van de trap gelazerd. van boven tot onder helemaal en ben aardig gehavend, paarse bil incl zere heup. een gekneusde enkel en een gekneusde elleboog. alles is ook pimpelpaars of pijnlijk qua spieren dat ik alleen maar loop te kreunen en te steunen haha maar ik ben voornamelijk erg blij met t feit dat ik max of nikita niet op de arm had terwijl ik viel en natuurlijk ben ik blij dat ik er vrijwel goed vanaf ben gekomen. max doet t ook erg goed. drinkt zo de ene dag zin fles minder goed leeg en de andere keren drinkt hij met gemak 100 cc naar binnen. verschilt nogal. ben ook benieuwd of hij weer aangekomen is maar wat wordt donderdag bekeken want dan komt t CB weer langs voor consult( te kort artsen waardoor ze nu langs komt haha) ook laat hij steeds meer van zich horen als hij de fles wilt maar dat is niet zo heel gek natuurlijk. ik duik nu nog ff lekker mijn bedje in samen met meneer en dan kom ik vanmiddag weer langs. maar eerst maar een ritje richting opticien vandaag
goedemorgen ladies! Iedereen hopelijk een goede nacht gehad. @ Es: en, hoe is het vannacht gegaan? De puckababy is niet echt inbakeren he. Het is een slaapzak waarbij ze in hun bewegingen geremd worden. Wat Marj zegt klopt wel, je hebt echt even een paar weken de tijd nodig om te merken wat iets doet. Alhoewel wij met inbakeren duidelijk verschil merkten al na 1 slaapje. Maar zeker voor wat betreft de andere dingen zou ik 1 ding tegelijk proberen. Een ding weet ik wel: een huilende baby is slopend! Hoeveel uur per dag huilt ze nu? Probeer anders vandaag lekker een relaxdagje met Naomi te houden, om zelf weer lekker tot rust te komen en wellicht heeft het ook op Naomi effect. Lekker samen in bed, knuffelen, even mama-dochter tijd (maar dan op een leuke manier). Het huis komt wel weer Ik heb de ByKay als draagdoek, maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik 'm nog niet geprobeerd heb. Dus met ervaringsverhalen kan ik je (nog) niet helpen @ Sam: pfff, dus Bertha weer flink in de overuren vannacht? Balen meid. Hier ook meer gevoed vannacht dan "normaal". Zou het met de stand van de maan te maken hebben gehad? Nou ja, onze hongerwolfjes zijn in ieder geval niet in weerwolfjes veranderd, dus dat scheelt weer @ Marj: nog geen voortekenen dus. Hoe gaat het verder met je?