juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, Omneo is zelfs nog IETS goedkoper volgens mij ;)
    En wij leggen hem ook weleens miepend weg hoor, beetje schudden en lopen met de wagen, doet ook vaak wonderen :)
    Moet ook eerlijk zijn dat we tegenwoordig de voeding overdag met Bar le duc water aanmaken en dan wel in de magnetron. Fleswater werkt dus ook goed.. Moet namelijk zeggen dat Luuk al paar dagen niet echt meer gekrijst heeft :) (even afkloppen ;))
    Succes meid, snap je onzekerheid hoor, heel bekend ;)

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja op een gegeven moment ga je van alles proberen.. niet in magnetron opwarmen.. fles water ipv kraanwater.. Alles proberen totdat je er gek van wordt :p

Woooh tis trouwens wel ff lekker zeg die rust!! Kom ff helemaal bij zo.. nieuwe energie opdoen :D

3. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Ik gebruik geen programma.(geen PSP)
    Soms zoek is ze op bij google en ga dan met paint een foto erin plaatsen en dingen aanpassen.
    En soms op een site.
    Dit is het adres.
    Picnik

4. tmnkooijmans

Ik hoop voor je dat het nog even zo blijft!:)

5. tmnkooijmans

Maarten,Thijmen en Maryl komen thuis.
    Ze waren naar de bouwmarkt geweest.
    Ze hebben nieuwe behang gekocht voor de kamer van Thijmen.
    We willen nl. de kamers van Thijmen en Maryl(later) een nieuwe look geven.
    Mischien ook nog wel de kamer van Noa Lynn,maar dat zien we dan wel weer.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb toch nog maar even met mijn moeder gebelt en we hebben het maar even uitgepraat want ik heb echt geen zin in ook nog ruzie met mijn familie aangezien we al ruzie hebben met de helft van mijn man zijn familie. ondanks dat ik het niet geheel met mijn moeder eens ben heb ik maar ja en amen gezegt voor de lieve vreden (al heb ik haar natuurlijk wel ff wat dingen duidelijk gemaakt ;) ).

net gaat de deurbel...staat de ha onaangekondigd op de stoep *schrik schrik* hahahaha....hij heeft ff naar het hartje van chayenna geluisterd en dat klonk perfect :D en nog ff hebben we het gehad over anticonceptie en daarna was hij weer snel weg (gelukkig ;) ).

mijn luchtalarmpje gaat af want die wil mama-melkje....doei doei

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Boehoe voor de krampen Pooh! Hoe is het nu met Juliette?

Super dat je weer bent goedgekeurd J2J en gestript, woehoe! Nu maar afwachten of het iets doet, spannend.

Mamsan, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Yilano!

Jeetje Kikkert, wat vervelend meis al die familie issues:(. Sterkte ermee en een dikke knuffel!

Fijn MoederK dat het beter met je gaat maar wel raar dat je liggend zo'n pijn hebt. Super dat het zo goed gaat met jullie meisje!

Dat meen je niet Nancy, wat balen zeg dat de mini te groot is... Wij maken ook de fles aan met bar le duc meis sinds een paar dagen!

Fijn dat je het schema met het CB hebt kunnen doornemen Es, nu ff afwachten wat de arts zegt! Ben benieuwd!

Whaaa wat goed Sam dat Rinze zonder hoedjes heeft gedronken!!

Mooi hoor Lisette!

8. tmnkooijmans

Es/Dithje; Zag net dat jullie op dezelfde datum uitgerekend waren als ik!

Dithje; Bedankt!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lisette, echt erg leuk dat scrappen
    Leuk dat jullie de kamers gaan doen, kinderen vinden dat vaak ook geweldig :)

@Es, Nee dan word je gek inderdaad.. Dus hoe het nu gaat, vind ik het wel best eigenlijk ;)

@Kikkert, ach tja af en toe... Laat jij dan maar de wijste zijn dan maar weer he ;)
    En dan schrik je zeker als ineens de HA op de stoep staat :$ Gelukkig was alles goed..

@Dithje, haha wij gaan echt zowat gelijk op, nu weer Bar le duc hetzelfde hihi geweldig :D Heb je trouwens het nieuwe schema al toegepast??

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga trouwens over van 7 voedingen naar 6 voedingen van 100cc..
    Ook even over gehad met het CB, en afgezien van haar gewicht (4k) mag ze dus 6x 100cc hebben, en ik merk dat om de 3 uur voeden voor Naomi te veel is, dan drinkt ze niet goed.. en om de 4 uur drinkt ze veel beter en dan ook de hele fles (100cc) leeg!
    Dus vandaar nu over naar 6x 100cc :D En ze zeiden ook, drinkt ze dan een flesje niet helemaal leeg is het geen probleem, alleen dan zal ze daarna wat eerder komen ipv 4 uur ertussen, maar dat moeten we gewoon even aankijken..

Ze ligt trouwens nog steeds heerlijk in dromenland!! :D Eigenlijk zou ze om 15:00u de fles moeten 12:00u was de laatste, alleen nu mag ik haar een uur langer laten liggen.. dus hoef ik haar nu niet wakker te maken gelukkig!! Of ze moet zo uit zichzelf komen.. dan krijgt ze natuurlijk gelijk de fles :)

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, hey wat goed! En wat wordt dan je nieuwe tijdschema voor de dag?? Als ik vragen mag.. ;)

12. tmnkooijmans

Nancy; Ja, ze vinden het geweldig.
    Thijmen heeft Cars behang en Maryl heeft prinsessenbehang(hoe kan het ook anders)
    Als we het voor Noa lynn ook gaan doen doen we waarschijnlijk een pip kamer.

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Tuurlijk mag je dat vragen..:D

Aangezien ze meestal 's nachts rond 04:00/04:30 uur komt wordt dit ons schema.. (ik reken de nacht fles als 1)
    Natuurlijk zal het elke dag verschillen, en ben ik niet zo op de tijd.. soms een half uur eerder of later.
    Of als ze zelf komt na 3 uur krijgt ze ook gewoon de fles natuurlijk.. Honger is honger ;)

04:00/04:30
    08:00
    12:00
    16:00
    20:00
    23:00 of 00:00 uur

Vandaag is het op deze manier gegaan.. Vanmorgen heeft ze 2x om de 3 uur gedronken.. en nu slaapt ze eindelijk! dus laat ik haar liggen tot 16:00 en zit er dus 4 uur tussen ;)
    En dan zien we vanavond wel hoe het gaat..

06:00
    09:00
    12:00
    16:00

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, klinkt goed zeg! En waarom is nou ook alweer besloten tot dit tijdschema/aantal cc?

15. tmnkooijmans

#1775 tmnkooijmans, 26 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2010
    100 keer raden waar de kids nu mee bezig zijn...
    Juist,.. behang scheuren...
    Ga even kijken,want Carijne krijgt de fles van Maarten.

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Omdat Naomi met maar 3 uur ertussen niet goed drinkt.. en als er 4 uur tussen zit drinkt ze wel haar hele fles leeg.
    Ze drinkt alleen om de 3 uur goed als ze uit zich zelf komt.
    Maar net zoals nu bv.. ze heeft om 12:00u gedronken, dan zou ze om 15:00u weer moeten maar toen sliep ze pas een uur.. en dan moet ik haar wakker maken en dan drinkt ze dus slecht.. maar als ik haar nu om 16:00u wakker maak heeft ze dan dus echt honger, en drinkt ze dus veel beter!

En afgaande van 150cc per kg per dag, is dat bij Naomi dus 600cc per dag, dus 6x 100cc :D
    Al staat er op de verpakking van Nutrilon dat ze nu al 135cc per fles zou mogen..
    Maar dat drinkt Naomi bij lange na nog niet ;)

Bekijk bijlage 88626

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ah mevrouw wordt nu uit zichzelf wakker.. KIJK aan!!! teken dat ze honger heeft.. :D
    ik ga dus flesje maken.. tot later!! :)

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat goed van je Kikkert dat je je ouders hebt gebeld! Oh joh, de huisarts op de stoep... Wel goed zeg, hier niet gezien hoor!

Whihiihi Nancy dezelfde gedachten;)! We zijn het schema nu aan toepassen en vannacht is het heel goed gegaan. Om 02.00 uur heeft manlief Luca de fles gedaan en daarna is hij gaan slapen en ik om 05.00 uur en om 05.17 lag hij al slapend weer in zijn wiegje in het ledikant:p.
    Hoe gaat het vandaag met Luuk?

Fijn Es dat je duidelijkheid en handvaten aangereikt hebt gekregen!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Heej daar komen de schema's! Ik dacht van de week nog, hoelang zal het nog duren :D
    Hoop dat het helpt Es, zou echt mooi zijn!

Ik zit me poepie te vervelen op bed. Ik voel me al zoveel fitter dan in zwangere toestand, alleen nog veel last van mn bekken. Mag van de kraam niet de trap af. Serieus, de laatste 6 weken kan niemand het schelen dat ik niet meer kan lopen en nu opeens mag ik niet van de trap af. Ik wacht wel even tot ze weg is :D. 1 keertje hoor, eraf en erop, want we krijgen straks bezoek.

BV gaat alweer moeizaam, de huurkolf staat alweer naast mn bed. Maar ik ga het gewoon weer proberen, al kan ik stiekum wel janken hoor. Het punt is dat Vigo veel slaapt en met zijn flinke gewicht echt wel goed moet drinken. En vanmorgen had hij beide borsten leegedronken en bleef maar huilen van de honger. Dus van 9 tot 12 honger honger honger en daarna slapen slapen slapen. Het is dat hij af en toe kreunt, anders zou ik vergeten dat ik een baby had...

Nou sorry voor mijn gewauwel, maar ik was even vergeten hoe overweldigend het allemaal is...

20. tmnkooijmans

Hoe vindt Ymke het?

Deel Deze Pagina