juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Gaat hard he? Gekke vraag: van hoe laat tot hoe laat vieren jullie Noa Lynn's verjaardag?

Ik zat voor Sebas aan van 15.00 tot 18.00 uur of 15.30 tot 18.00 uur te denken. Ben natuurlijk ook nog niet zo lang geleden bevallen en dit is dan weer mooi genoeg. (maar volgens mij ben jij al een stuk fitter dan ik, want ik zie mezelf nog niet met 2 kids naar Ikea gaan morgen ;))

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Vin ff naar de AH sturen? Volgens mij hebben die Omneo 1 gewoon staan bij jullie. Of mag je niet in 1x overstappen?

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik ga me er even mee bemoeien :p:p Verwachten de mensen dan geen avondeten? (Kweet niet hoe jouw familie is natuurlijk..) Want denk niet dat je echt zin hebt om nu voor tig man te gaan staan koken ;)

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ja ze heeft haar eerste flesje omneo al op net :)

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Thanx! Alle inbreng is welkom!

Ik heb idd geen zin om voor tig man te gaan koken nu. Daarom de eindtijd van 18.00 uur. Of zou je dan voor 17.30 kiezen? Dat vind ik weer zo kort namelijk.

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Mooi!:) Die darmpjes moeten natuurlijk ook wel weer wennen aan de nieuwe voeding he.
    Ik hoop echt dat dit de "truc" is voor jullie.

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ff mijn poppetje spammen! Hoe vinden jullie d'r "Martha Hamster"-wangen in aanleg?

8. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Wij vieren dr verjaardag van 15:00 uur tot 19:00 uur.
    een vriendinnetje van mij bood aan om salades klaar te maken enz.
    Dus hoef niet te koken,en voor 15:00 kan Noa Lynn nog even slapen.
    En 19:00 tja, je ben maar 1 keer in het jaar jarig,dus die ene keer dat ze later gaat,en als ze echt gewoon moe is kan ze altijd eerder naar bed!

Ik ben inderdaad alweer aardig fit.:)
    Ikea maken we ook niet te lang hoor;)
    Er doorheen,dingen kopen,betalen en wegwezen.
    Dan mischien even naar een speeltuintje in de buurt ofzo.

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ahhh pooh, wat een moppie!!!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh WHAHA wat een leuke mop :p :D !! Heerlijk :D !!
    Meid het is niet fijn met pijn voeden. Ik hoop dat je er snel vanaf bent!! Ennuh mooie meid :D !!

Bubsie nog een bikkeltje. Ja het is eerst best pittig allemaal! Hier lek ik ook heel erg, Zoogcompressen zijn hier ook niet aan te slepen :p !! Maar meid zet hem op!! Je kunt het!! De eerste weken is bikkelen!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje hoe is het met je vloeien nu?? Hier vandaag ook weer meer en weer rood.. Bijzonder ;) !!

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ pooh, weet niet of ze het niet prettig vind. maar pak haar niet echt bij haar nekje. ze ligt ondersteund in mn arm. misschien vind ze het indd wel vervelend.
    net is het me weer gelukt!! en is ze in slaap gevallen aan de borst. ze ligt nu op bed, en hoop dat ze het volhoud tot 11 uur weer. dan weet ik in ieder geval dat ze genoeg heeft gehad ook in de zittende houding.
    en ja in leg er ook een doekje onder want het lekt indd enorm.
    liggend heb je daar niet zo'n last van.

@ sam. thanks meid. ja tis indd best pittig. maar we hebben stuwing al doorstaan dus moet dit ook lukken. tis alleen ff vechten af en toe met Djesslyn, want als de tepel te nat is ofzo, glijd ze ervan af. of als ze de tepel niet snel genoeg krijgt. zet ze het op gillen. een echte meid dus!;) en maar schudden met dat hoofd:D wat het ook niet makkelijk maakt soms;)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Herkenbaar bubsie, die van mij is 'verwend' met tepelhoed want die krijst en schudt ook als het even niet lukt :p

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hey meiden

Ik ben niet meer online geweest, ik heb me laptop kapot, en ben even bij me ouders online:(:(
    me beeldscherm is kapot, iemand miss idee of dat duur is om te laten maken??
    Ik moet nu meer als 50 pagina's lezen:(:$:(
    Dat ga ik dus niet doen!!
    Hoop op een update miss wil iemand die aan me geven anders dan zie ik t wel..

Met zoë gaat het goed, maar wat krijssen kan ze:$
    met mij zelf gaat het ook niet zo goed, ik heb last van een terug slag:( bloedarmoede ben steeds duizelig, en alles komt er weer uit als ik heb gegeten, zoë is zo anders als dani, ik heb er veel meer werk mee:) en ben zoo moe zeg:(
    IK hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen, maar ik trek het ff niet, Voor jullie allemaal een dikke knuffel!!!
    Voor degene die zijn bevallen heel erg gefelicteerd!!
    Voor de gene die nog moeten succes!!

ik kom snel weer aan waaien!!

dikke knuff mij

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

die hebben wij ook liggen voor als het echt niks zou worden toen met de stuwing. want de dag ervoor hadden we echt een rampnacht gehad toen, zei de kraam dan moet je als het morgen weer niet lukt dit een proberen. maar we hebben het niet nodig gehad toen. maar toen stond mn borst zo strak dat ze geen goede tepel kreeg dus als het niet zou lukken had ik die hoedjes. maar nog niet gebruikt.
    dus mocht het echt niet lukken dan kan ik dat nog proberen.

16. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Meiden,
    Ik ga afsluiten,en lekker op de bank zitten.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie verstop ze maar hoor!! Zolang mogelijk uitstellen!!! Vervelende dingen! Ben blij als Rinze m niet meer nodig heeft!

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja de kraam zei ook tegen ons dat ik het echt alleen ff moest gebruiken om de tepel aan te zuigen zeg maar en dan gauw mn tepel geven. maar als ik het niet nodig heb gebruik ik het niet nee.;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Topkraam!! :D

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik zou dan eerder iets eerder stoppen inderdaad... maar is mijn idee 8) Maar hier is het bij mijn schoonfamilie altijd zo dat ze dan eten verwachten ;)

En wat een mooi meisje heb jij!!! Geweldig! :D
    Luuk heeft ook van die wangetjes, kan ze wel opeten dan hihi :D

Deel Deze Pagina