Klote !! Last van mn rug/ bil. Kan niets !! En Rinze houdt ons s nachts wakker.. En nu ineens 3,5 uur tussen de voedingen?? Shock!!
oh bah meis kan me helemaal voorstellen hoe je je moet voelen bahh ik ken het..heb je toevallig al een warme kruik geprobeerd (rubber) ?? niet dat het ervan over gaat maar het verzacht wel... je moet dan wel kokend water erin doen en dan lekker op de huid leggen wel met een handdoek erom heen want anders verbrand je .. hoop dat het gauw wat beter wordt ... zo die rinze wil dus nog steeds niet s,nachts? heb met je te doen ... dikke knufff
Whihii die zus van jouw Angel! Vrijdag dus een spannende dag, leuk... Hier gaat het goed! Lekker aan het genieten!!
Nou mijn hele BV verhaal moet ik alweer ontkrachten, want het komt toch op gang! Vigo ligt al voor de 2e keer op mijn voeding te slapen en net met kolven 20cc gekolfd. Best netjes aangezien het nog geen 48 uur na de bevalling is. Vraagje over kraamtranen; wie heeft ze gehad en wat voel je dan? Ik voel me hartstikke happy, maar af en toe bekruipt me een naar gevoel dat als straks manlief gaat werken dat het dan niet meer leuk is. Stom gevoel natuurlijk, maar zou dit net zoiets als kraamtranen zijn, onder het mom van het hoort erbij? @Es, fijn te lezen dat het beter gaat met je wond! @Sam, Rinze is ook zo'n lekkere flinkerd he! Hij had ook al snel maat 62 toch? Vigo past 56 precies nu, dus dat zal hier ook vast niet lang meer duren. Al is hij wel bijna 2 ons afgevallen al, maar het lijkt erop dat de voeding toch op gang komt. Hoe doe je dat met Jildou en de BV als je alleen bent? Gaat dat gewoon vanzelf, vermaakt Jildoe zich goed? @Goldy, als ik je verhaal zo lees voel ik meteen dat vreselijke drukgevoel weer hahaha! Wel een mooie bevalling, of niet? Nou ik merk nu al dat ik toch weer een hoop te vragen heb hoor. Terwijl ik over mn zwangerschap toch redelijk relaxed was. Maar ben geen BV deskundige, behalve in een mislukte dan, dus echt wel fijn dit! Ik ga even braaf mn oogjes dicht doen!
Guppie woehoe!!!! Zet hem op!!! Ja Rinze is ookeen flinkerd !! Kraamtranen heb ik nu minder last van gehad als bij Jildou. Kan nog komen he !! Ik heb het nu wel wat, maar dat is ook omdat ik hier zo van baal, weer geen kraamtijd waar ik op had gehoopt! Maar goed hier komen we wel doorheen. Jildou is gewoon in de kamer en die kan zich heel goed zelf vermaken en anders geef ik haar wat lekkers als ze wat moeilijk is !! Maar ik ben best wel mobiel met voeden Nou Camoina mocht weer even open! Zou hij hier nu een gewoonte van maken? van mij mag het
Hey dames: Ff snel, hele verhaal komt later wel Gisteren, 26 juli, is onze zoon Mark geboren Tijd: 12.43 uur gewicht: 3820 gram lengte: nog onbekend We zijn net thuis uit het ziekenhuis dus ik ga ook meteen weer off, kom vanavond nog wel ff langs!
@bellemano, super dat Mink zo goed groeid Ik typ overgens per post mn antwoord op iemand in kladblok en kopieer het dan naar het forum, anders vergeet ik het ook hoor wie wat nou schreef hahaha Enne geniet van je nachtrust hihi @marj, wat zei de vk? en was het gezellig met je nichtje? @petatje, meeting lijkt me gezellig alleen heb ik geen auto enzo en zie het niet zo zitten met de kinderwagen en alles in de bus en trein te gaan, aan gezien ik in een uithoek woon (boven in N-H) Yilano heeft geen jasje aan, gewoon dun dekentje over hem heen en dat dekje wat over de bak heen moet zeg maar.. kap omhoog en ze hebben het vast niet koud hoor. @pooh, heel herkenbaar, ik geef vaak mn pink ff (hou niet van spenen) en dan is het goed, vaak heeft yilano ook alleen ff zuigbehoefte.. ga ik mn tiet niet voor geven.. doet idd zeer haha krijzen kan ook van krampjes komen, ik geef dan paar slokjes venkelthee tegen de krampjes @es, hoop met je mee dat ze minder last van dr krampjes heeft. yilano ligt nu trouwens ook lekker te ruften in zn slaap hahaha @bubsie, ben jaloers haha wou dat die van mij al zo doorsliep @goldy, gefeliciteerd met jayden @angel, ik vloei ook alleen nog afscheiding en ruikt ook niet echt fantastish, maar zolang het niet naar rotte vis enzo gaat ruiken moest ik me van mn vk en kraam geen zorgen maken. denk dat het er gewoon bij hoort maar fris is anders hahaha @guppie, ik had met de 4e dag mn kraamtranen, gewoon een wirwar van emoties, dan weer happie dan weer in tranen.. weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, om het minste geringste kon ik wel janken.. @einneh, gefelciteerd met Mark geniet ervan! @nachtvoeding, 1x maar vanacht en vanmorgen om half 8 dus ik klaag niet... geloof dat ik nu overal wel op gereageerd heb hahaha wij zitten heerlijk op de camping, ben nu even bij mn ouders in de caravan.. hun hebben de laptop mee haha
Nu weer even hier want Juliette moet zo weer eten... Maar, we hebben DE speen ontdekt geloof ik. Idd dezelfde als Sebas toen wilde, de Avent. Ziet er erg koddig uit, want het schildje van de speen is echt reusachtig t.o.v. zo'n klein koppie. Net onder de douche geprobeerd het melkblaartje weg te krijgen, maar dat is helaas nog niet gelukt. Vanavond weer een poging en anders morgen nog. Lukt het niet dan gaat ze 'm donderdag doorprikken Vanmorgen heeft mevrouw nog gedronken, en nog steeds net zo pijnlijk als vannacht. Het aanhappen gaat redelijk, maar het is gewoon nog te pijnlijk. Er is dus een grote kans dat ik vandaag of morgen de handdoek in de bv-ring gooi. Heb nagedacht over th, maar ik loop nu al zo lang te klooien dat ik er ook wel een beetje klaar mee ben. Mss kan ik het nog 2 dagen rekken en het met de LK bespreken, maar anders gaan we hier lekker afbouwen. @ mamasan: pink hebben we hier ook geprobeerd en accepteert ze alleen als ze geen eten wil, maar we zaten zo vaak met haar een pinkje te geven dat we echt niets meer konden. Dus vandaar toch maar een speen. @ einneh: GEFELICITEERD!!!!! @ de rest: sorry, niet in topvorm vandaag. Dikke knuf! O jee, Campina moet weer open.... Wellicht tot later.
De speen zou mooi zijn Pooh, hier is het er wel iets makkelijker van geworden.. Ik zou het tepelhoedje proberen denk ik..Dikke knuffel!
Super Guppie dat de bv toch op gang komt! Denk wel dat het onder het mom van kraamtranen c.q. het hoort erbij is hoor... Kraamtranen heb ik behoorlijk last van gehad, kon al janken bij de kleinste dingen. Whaaaaaaaa Einneh en Wichard, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Mark!! Wat goed Pooh dat Juliette de Avent speen wil! Hihihi, dat koddige willen wij graag zien hoor. Wat is een melkblaartje precies dan meis? Sjonge zeg, ontzettend balen dat de voedingen zo pijnlijk zijn! Kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent hoor... Vind het echt top dat je zo'n volhouder bent! Hier; omgekeerde wereld tov gisteren met Luca. Gister overdag heeft hij bijna niet geslapen en vandaag doet hij niets anders dan slapen... Geen pijl op te trekken toch?!
@angel dat van dat bruin verlies en dat het ruikt heb ik ook maar niet extreem, maar de kraamhulp zei dat dat wel normaal was mits het echt heel erg is. @guppie kraamtranen ja hoor dat gevoel hoort er echt bij en dat kunnen idd de kraamtranen zijn . ik heb er dits keer overgins meer last van gehad dan bij dylan (toen kwam dat allemaal pas veel later eruit). @einneh van harte gefeliciteerd emt jullie zoon mark!!!!! @pooh hier ook de avent speen chayenna wilt netzoals dylan geen andere. hier is het aanhappen trouwens ook pijnlijk maar door de tepelhoedjes gaat het iedere dag iets beter (heb jij die al geprobeerd???). een dikke knuffel voor jou @dithje hihi idd daar is geen pijl op te trekken hier net terug van de prenatal 2 shirtjes en 1 broek voor chayenna gekocht maar ik vond dat ze nog maar weinig hadden hangen want alles voor het najaar hing er al. dylan is nu ff met papa naar opa en oma en chayenna die ligt nu nog lekker te slapen in de box maar die zal zo wel wakker worden voor te drinken, dus ik ben er weer van door ff snel een machine was aanzetten en nog wat opruimen mss tot later
Einneh en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Mark!! Geniet ervan! @Goldy, fijn dat je bevalling zo vlot is verlopen. Jayden is een mooi manneke, erg mooie foto! @Nancy, die pappa toch , geen romper aan. Lang leve de wasmachine. @Dithje, oeps vast een foutje van je vriendin. @Sam, aiai je rug, rustig aan hoor! @Angel, goed om te horen dat Caitlin het zo goed doet. Spannend vrijdag voor je zus. @Petatje, lekker gewandeld met Laura. Lijkt me zalig, ik kan me hier nu al op verheugen. @Guppie, laat de tranen maar lekker gaan, hoort erbij en geeft niks. @Pooh, het zit je niet mee met de BV, vind het wel top dat je zo doorzet! Mooie foto van jullie meisje. @hier, nog altijd rustig. Dus de 1e strippoging heeft niks gedaan. Morgenvroeg nog weer een poging, we zullen zien. Net even gezellig met manlief naar de winkel geweest, is ook wel lekker dat we nog een paar dagen samen hebben voordat de kleine er is.
Haaaaaa Ik wist het wel Einnuh!!!! Gefeliciteerd met Mark meid, hoop dat alles goed is gegaan. Rust nu maar lekker uit... *knuff* Jeemiedepeemie J2J, jij gaat het record verbeteren geloof ik voor w.b. het over tijd lopen En ik maar duimen... Krijg er RSI van joh . Wat een eigenwijsje heb jij in je buik, die laat zijn mama en papa lekker wachten. Alles op zijn tijd he Maar beebje: 'Nu mag je je wel eens laten zien hoor! We worden nu wel èrg ongeduldig naar jou!' Guppie, wat fijn dat de bv op gang komt! 20 CC zo snel na de bevalling is een hele mooie opbrengste zeg! Pooh, vroeg me ook af wat je met een melkblaar bedoelt? Ik hoop dat het alsnog gaat lukken en anders is er gewoon nog de fles hè meid. Daar krijgt Juliëtte ook niks van hoor Angel, ik had dat dit keer ook. Blech... Maar zodra mijn laatste hechting eruit was was dat over en rook ik weer naar roosjes Goldy, wat een schattig ventje is Jayden zeg. Supermooie foto is het geworden (kan toch ook niet anders met zo'n mooi kind zeker)! Kraamtranen: Heb er eigenlijk nooit last van gehad. Nouja bij L.yvia moest ik na 2 weken 1 keer huilen, omdat ik telerugesteld was dat ze me nog niet wilden laten borstvoeden, maar weet niet of dat echt kraamtranen waren. De hele situatie was toch ook wel behoorlijk sneu natuurlijk. Dus denk dat wat dat betreft 1 keer huilen, nog heel erg meevalt en het ging echt wel ergens over Weet nog van mijn vriendin dat die echt huilde om een scheet Liefs Elea
Lekker geshopt voor jullie meisje dus Kikkert, leuk hoor! Nee helaas Wvd! Ai J2J alles nog rustig bij jou ondanks het strippen! Hoop dat de poging van morgen meer gaat doen. Gezelli met manlief naar de winkel geweest, quality time! Hoe is je man er onder dat de baby zo op zich laat wachten? Denk ook dat het geen traamtranen waren bij jou hoor Elea, toch wel heel belangrijk waar jij om gehuild hebt! Ik moest laatst huilen om een liedje op de radio... Terwijl ik voor mijn zwangerschap zo'n beetje emotieloos was en het aantal keren dat ik huilde op 1 hand te tellen was! Hier; manlief komt net thuis met een kadotje! Lief, lief, ikke blij!!
pfff.... komt manlief met dylan thuis zegt hij wel ff dood leuk dat we dadelijk nog bezoek krijgen (stiefvader van mijn man) en daar heb ik zooooo geen zin in , gisteren zijn mijn ouders geweest en mijn schoonmoeder dus vind het wel goed en heb vanaaf eigenlijk geen zin in bezoek. mijn schoonmoeder was trouwens gisteren mega irritand want chayenna lag te slapen en manlief dacht och geef haar toch maar even aan haar en toen begon ze me toch allerlei streken uit te halen om chayenna wakker te krijgen :x zoooo irritand vind ik dat....ze was de hele tijd haar aan t kussen en zat de heletijd aan chayenna's mond :x (en dat vind ik gewoon goor ik ga toch ook niet bij haar aan de mond zitten of wel dan???) sow dat moest ik ff kwijt hahahaha ik ben trouwens bijna klaar met mijn bevallings verhaal te typen als het af is plaats ik het op onze hyves want ik gebruik nl gewoon alle namen ook van het ziekenhuis ect.... dus vind ik het wel prettig als het een beetje prive blijft
Einneh: Gefeliciteerd!!! hier; gaat het vandaag goed! Naomi heeft weinig huilbuien gehad.. wel 1x een hysterische, lekker bij me gepakt en na 5 min viel ze bij me in slaap.. Nu slaapt ze ook weer lekker in de kinderwagen! Wij gaan vanavond even een bakkie doen bij me zwager en schoonzusje.. Me schoonzusje heeft vandaag de 20 wkn echo gehad, en alles was goed Ik heb trouwens me nieuwe foon binnen!! gaaf ding!! leuk zo'n nieuw speeltje haha
@bubsie fijn dat Djesslyn zo flink heeft geslapen! @dithje heb valentine's day gekeken. leuke film. @goldy wat een mooi manneke is Jayden seg! en hele mooie foto! wel leuk dat hij op jullie oma's verjaardag is geboren. Hier is ze op mijn opa's verjaardag gekomen. @sam ik roep niet snel "het is een sprongetje" of "regeldagje" maar Laura heeft dat rond 3 weken ook wel gehad. bij mij is dat (sorry als ik je niet zo'n goede hoop geef ) vorige week gebeterd. Ze komt in de dag nog wel om de 3u,soms zelfs 2u maar 's nachts laat ze er wel 6u tussen nu. Hopelijk betert het bij Rinze ook snel he. Ben het ff vergeten trouwens maar heb je al bij de fysio geweest voor je rug? of is dat pas vrijdag? @angel ik heb al 4 weken bruin verlies. Het ruikt ook niet altijd fris. Ik moet donderdag op controle bij de gyn. Zal je ff laten weten wat zij zegt Fijn dat Caitlin zo goed slaapt! @guppie super dat Vigo al twee keer flink heeft gedronken! gaat goed zo twee dagen pas na de bevalling! en kraamtranen,ik heb vooral veel gehuild in het zh doordat het zo druk was en de bv niet goed wou lukken doordat ik me te zenuwachtig maakte. de week na het zh heb ik ook nog gehuild om domme dingen maar dan ging het beter. Heb eigenlijk nooit gedacht dat het niet leuk meer zou zijn als Andrew ging werken. Heb wel gedacht:Andrew heeft het maar gemakkelijk,ik kan nooit eens ff weg van Laura. Maar dat is nu ook over. @Einneh en man! wauw gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Mark!!!! @pooh Laura wil ook alleen maar die van avent. is inderdaad koddig zo'n klein kopje en zo'n groot tutje hier: bij de ka geweest. Heb glycerine zetpillen gekregen. Heb er al eentje op gestoken. zou ook wat minder lactose moeten nemen. Liever soja dus. Ben is benieuwd wanneer de poep komt ze zou "verborgen reflux" hebben. Moet haar eigenlijk rechter leggen in haar bedje. Maar heel erg is het niet. als ik fv zou geven zou ze gewoon dikkere pap moeten krijgen. voor de rest is ze flink gegroeid. ze weegt nu 4kg700,55.5 cm en hoofdje was 38.7. een heel gezond kindje zei de ka.