Nou dat is goednieuws toch Petatje? Ik moet vrijdag naar de fysio.. Wat betreft de bv, denk/ hoop dat het wel beter wordt, de eerste weken zijn gewoon zwaar, en daar kom ik ook wel doorheen hoor.. T voordeel van Jildou destijds was dat ik s nachts alleen hoefde te voeden en verschonen, als ze 'vervelend' was kwam de verpleging wel .. Die deden het graag en kon ik ook ff doorslapen !
@sam ja komt helemaal goed hoor! moet wel zeggen dat ik het in het begin ook zwaar vond! Vrijdag fysio dus,hopelijk ben je snel geholpen. Laura lacht! Video - wenneke1983 - MyVideo België Laura lacht!
Sorry jullie hebben veelste veel gekletst, ga vanaf nu weer meelezen *sorry meiden* Zag wel Einneh bevallen!! Jeeeeeeeeh gefeliciteerd meid + Wichard met jullie zoon Mark! Heerlijk dat ie er is! @Hier, net een uurtje terug uit de Bogaard (winkelcentrum) en lekker geshopt. Leuke witte Mexx gympies gescoord en lichtbruine enkellaarsjes met een hakje. Wel maat 39 (ipv 3 8 dus mijn voeten zijn zeker nog niet de oude En nog een rokje en roze Haivanas slippertjes. En natuurlijk leuke rompertjes bij de Hema voor Luuk En weeeeeeer bij de Zeeman geweest want daar hebben ze leuke betaalbare blauwe plastic bekertjes voor ons kraamfeestje maar elke x grijp ik net mis Luuk is echt de hele dag wakker geweest (wel redelijk vrolijk) maar ligt nu sinds een half uurtje in dromenland... 4 uur-schema gaat trouwens aardig Es!
klinkt als een leuke dag Nancy! hier ook maatje 39 ipv 38. kan dus nog niet in al men mooie schoenen @marj en dithje hebben jullie een cursus gevolgd ofzo? zou het graag doen met Laura maar heb niet zo veel zin in zo'n cursus. kunnen jullie de basis niet zo leren aan me? of is het ingewikkelder dan ik denk?
Erg he Hier minstens 70 paar schoenen en ik kan alleen mijn slippers maar aan En ja schaam schaam, ik heb een hele erge schoenentic... Zal eens een fotootje maken
Petatje; ahhh wat liefff.. zo ligt Naomi ook vaak bij me als ik achter de laptop zit Lekker geshopt Nancy! Ik ga koken.. en dan op visite.. tot later!!
zag trouwens nog een foutje in mijn 1e berichtje: Gewicht moet 3720 zijn Thnx voor alle felicitaties! Het gaat hier echt super, hij drinkt goed aan de borst en is erg tevreden! tis echt een heerlijk mannetje. Kan het bijna nog niet bevatten.
Balen Kikkert dat jullie visite krijgen terwijl je daar geen zin in hebt. Succes! Wat goed Es dat de 20 weken echo van je schoonzusje goed was! Ben benieuwd Petatje of de zetpillen snel hun werk gaan doen! Joh verborgen reflux is minder zeg... Heb 1x babymassage gedaan samen met de kraam, dus wel eens gedaan maar echt ervaring nee. Het is wel heel erg simpel, dus ik zal je morgen even pb-en meis! Wat een schattige foto! Heerlijk geshopt dus Nancy, altijd leuk! Je voeten nog niet helemaal afgeslankt? Is dat wel normaal? Vocht zou toch allang verdwenen moeten zijn? Wat een dotje Einneh, echt een pracht mannetje!
Wat een mooi kindje is Mark, Einnuh! Mooie ogen heeft hij zeg! Dat wordt later een HUNKKKKKKK (nu al eigenlijk he )
@Einneh, aaaaaah wat een schatje, echt super! En helemaal geweldig dat alles zo goed gaat, TOP! @Dithje, nee blijkbaar niet Heb gegoogled en kan soms nog wel maanden duren maar ik denk dat ik het toch aan de ha ga vragen.. Haha onderstaand trouwens Luuk in zijn veeeeelste grote Puckababy Mini zak Bekijk bijlage 88981
Einneh wat een lekkerding! Mooi gewicht! En wat fijn dat de bv zo lekker gaat al!! Toppie!! Petatje wat een schatje!! En dat lachje!! Nancy wow wat een schoenen! Kor ergert zich al aan mijn paren en dat houudt met 10 echt wel op