daar kan ik ook echt om huilen wat een ellende zeg wat je zegt, er izjn zoveel mensen die geen kinderen kunnen krijgen om wat voor reden dan ook en dan lees je zulke berichten
Verschrikkelijk van die baby's. Hoe desperate je ook bent...die kun je gewoon niet doen. Je hoort het steeds vaker?! Ik kan er met mijn pet niet bij....
Wow grote woonkamer (leuk die muuren) maarre je eetkamer tafel mag nu wel wat groter . Ziet er mooi uit hoor!!! Gave stoel ook (zag ik ff zo in de verte) hihihi
nice pictures AN!! en silla, wat een stunt zeg van Hugh!!!! sukkeltje!! maar miss jheeft je schoonmoeder het wel gehoord maar doet ze net alsof. Aggut wat zal Hugh zich rot voelen!! maar moet er ook wel stiekem een beetje om lachen!! hahaha
De computerkamer/bieb/chill.. (hier komt het dartbord dus, en mn oude comptafel heb ik maar om getoverd tot was tafel, dus pool is onnodig T is van onder de was door genomen (er hangt dus ook een échte was lijn ) en ons bed ligt er, omdat we nog niet in onze eigen kamer slapen, ivm de kleding kast die nog moet komen.
Tis ook een stunt! Aan de ene kant lachwekkend maar aan de andere kant. Ik weet zeker dat ze het niet gehoord heeft want toen hij haar naam zei stopte die en toen hoorde ik zijn moeder verder ratelen (nogal een fam. trek bij hun elkaar niet uit laten praten) dus de kans is denk 5% dat ze het gehoord heeft...(hoop ik)
Heeft Essie zich nog gemeld vandaag?! Ik wilde ff weten hoe het met haar ging gezien ze er gister een beetje doorheen zat...
Dit is dus onze kamer op het moment haha. En die van Noof, daar ligt ze nu te slapen, dus die heb ik ook niet op de foto maar goed, die is ook mooi
Slaap ze!! De pics zijn klaar anders ben ik uren bezig hahaha. Wel lullig Van Hugh, jammer dat je niet perongeluk de naam typte Dát zou pas een stunt zijn geweest
silla nog niet bevallen? Hoop voor je dat jij eerder aan de beurt bent dan mij . En essie, idd nog niks van gehoord. Hoop voor dr dat ze of ook bevallen is of nog aant bevallen is. Ze gaat ook bijna richting het einde. Jij morgen 39 weken ik morgen 38 weken . En met hugh, sorry maar moet er wel om lachen, zou ons ook zo gebeuren. Had het voor een paar weken terug ook dat ik me bijna versprak maar kon me nog net inhouden .