Lieve buddy LK: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag hebt, samen met MAN en kids!!!
Pfffffffffffffff zeggen ze dat vrouwen altijd traag zijn! Hugh is nog steeds niet klaar! Tis verdorie al half 11... Oh hoor hem nu tegen Tygo zeggen...Kom we gaan naar beneden! Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
is dat die meid waar je toen wel eens over verteld had, die je eigenlijk niet zo ziet zitten of wat was dat ook alweer, een heel verhaal meen ik me te herinneren
Zo, goedemorgen! Hier wederom een GOEDE nacht gehad! Esmée heeft WEER helemaal doorgeslapen Ik ben beetje brak Gister bruiloft gehad van een collega en dat was op fietsafstand Was errug gezellig! Toen ik thuis kwam, lag Christian al lekker te slapen Trouwens, dat slapen van Esmée LIJKT nu te komen door het plan/beloningsbord. Ik plan samen met haar wat we 's ochtends gaan doen en als ze uit bedje komt 's middags plan ik weer wat we 's middags gaan doen.. Dus eerst een plaatje van eten, dan spelen/kleien/buiten spelen/koekje eten/ boekje lezen/ tv kijken/eten/bedje zoals vanochtend: eten/spelen/kleien/koekje/boekje/eten/slapen en dat werkt zo goed, die structuur!
Over slapen gesproken....Joost slaapt sinds donderdag in zijn nieuwe bed, zonder bedhekje . Gaat echt super!
@Senn, fijn dat het zwemmen van Maarit goed ging @Kwebbels, lekker een meidendag. Heerlijk samen genieten @Ramoon, fijn dat Joost zo goed in het grote bed slaapt @Silla, leuk hoor een LCD kopen, ideale dingen! @KK, fijn dat Esmée beter begint te slapen door het schema. Hopelijk blijft het zo
nacht was goed hoor. justin was om 7.10 uur wakker zonder huilen en hebben lekker nog tv op bed gekeken (kon mama nog even dutten ) en die van jou?
Daan, dat is dat grietje idd. Die ik niet moet hihihi Nog geen nws van Sann? KK, het gaat dus super met jullie!
Ling..mijn nacht kon beter mja tis niet anders. Lkkr dat Justin goed geslapen heeft. Nou EINDELIJK geslaagd voor LCD scherm!!! Liggen WEDEROM achter op schema! Tygo heeft een power nap gedaan in de auto. Wij zijn maar gaan touren zodat Tygo toch ff een uurtje kon tukken. Wij zijn toen maar naar Zandvoort gereden en daar een broodje gegeten in de auto hihihi. Nu thuis, Tygo wakker, mijn vader en Hugh bezig met de audio shit! Schilderen gaat hem niet worden vandaag gezien de LCD scherm VANDAAG nog moet hangen (dat begrijpen jullie). Wel zou hij gaan afplakken en voor mij een sidetable naar beneden halen die ik dan vanavond zelf ga schilderen. Dus morgen staat er schilderen op het programma en vandaag loopt het gewoon weer es niet zoals ik wil. Maar ik probeer het los te laten maar ik hoop dat Tygo wel gezellig blijft want dat kan ik er ff niet bij hebben hihihihi.
Goedemiddag allemaal! KK fijn dat je leuke bruiloft hebt gehad Laat geworden? SIlla fijn dat je een LCD scherm hebt zeg!! En inderdaad, probeer je niet te druk maken en wat vandaag niet lukt gaat morgen weer. Ramoontje wat goed dat Joost zonder rekje al slaapt zeg! Ik wil nu ook een eenpersoonsbed voor Indi aanschaffen alleen wil manlief er nog niet echt aan Maar anyways, ik trek me er niks van aan en ben al aan het rondspeuren op marktplaats
Zo, was ik ook weer ff.. Mausi heeft weinig geslapen vandaag, maar is tot nu toe gelukkig wel goed te spreken! Zit nu lekker in de box een koekje te eten.. Haha, zit Esmée naast me, laat ze me toch een dikke scheet! Kan Christian nog wat van leren..
Ff update van Sann: Schiet nog niet erg op. Wel wat meer buikpijn, dus hopelijk werkt d'r toch iets. Heb nu ook weer flink hoofdpijn. Telkens van die aanvallen. Uk gaat goed gelukkig.