Ik had weer aan beide kanten +0.75 maar moet voor NOG een meting omdat ik aan de ab zit en daardoor kans heb dat dat van invloed is op de meting. Maar ik merkte wel dat mijn ogen met die lensjes die ik voor mijn ogen moest houden van +0.75 wat rustiger werden.
Jeetje kunnen ze niks anders doen om in te leiden???? Dit klinkt niet goed, moet erg denken aan het geval toen met mijn achternichtje. Maar goed, ze is in het ZH, dus ik zou denken dat ze in goede handen is.
Jij snapt hem. O btw mijn pompoem is echt helemaal geweldig geworden, ben er helemaal mee in mijn sas.
Nee hoor. Bedrijven zijn niet zo dom om klanten te laten weten dat hun opzegtermijn eraan zit te komen. Tenminste dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik lees dit op de site, weten jullie of dit klopt? Naast kraamverlof heb je ook recht op calamiteitenverlof en ouderschapsverlof. Calamiteitenverlof kan worden gebruikt voor de dag van de bevalling en de dag van aangifte, dan houdt je dus nog het recht om 2 dagen kraamverlof op te nemen.
Wij hebben 4 dagen kraamverlof. Calamiteitenverlof hebben wij ook maar dat is als je aan het werk bent of moet en er komt iets spoed op zorggebied tussen waardoor je niet aan het werk kunt of verder kan met werken die dag. En daar valt bij de bevalling aanwezig zijn en aangifte doen niet onder bij ons. Misschien is dat per CAO anders?