Juli mama's 2008 (Deel 10)

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep nog niet teruggelezen maar goed...

Ben terug van ZH...
    Voor "Jan met de korte achternaam" wel te verstaan!
    De echoscopiste vroeg zich bij voorbaat al af waarom ik moest komen gezien de grote van mijn buik en het feit dat ik vandaag 38 wkn zwanger ben.

Ik legde uit dat de gyn een groei-echo wild ivm zwangerschapssuiker.
    Dat vond ze maar raar gezien ze geen accurate meeting kon doen.
    Maar goed ze ging even kijken. Nou kep het hartje gehoord. Hoofdje was al ingedaald en was erg pijnlijk als ze daar met dat echoding kwam. Verder kon ze niet veel zien dan dat ik genoeg vruchtwater had en dat het hartje keurig klopte!

Nou daar stond ik dan weer na 10 min, buiten. Kon ook niet eerder naar de gyn want tja was zooooooooooooo druk (er zat niemand in de wachtkamer)?!

Ben zo teleurgesteld! Nu weet ik zeker dat ik niets ga doen.
    Op de terugweg ff snel naar supermarkt geweest, lkkrs gehaald (kep vandaag ff geen zwangerschapssuiker) een boek en een tijdschrift!
    Ben nu boven met een pak sap/pak water/tijdschrift/boek/telefoon/laptop en lkkrs boven in bed!
    Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ga nu snel ff teruglezen hihihihi.

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhhhhh Sann!
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je mannetje er snel is!
    Geen vertragingen enzo!
    Poeh 13:00 uur schiphol? Maar ze wonen toch in Brabant?!
    Dan heeft ie daarna nog een rit voor de boeg...nou ja laten we hopen dat de goden goed gezind zijn en dat alles goed komt!
    Zet hem op Sann!

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou hoefde maar halve pagina terug te lezen whahahahaha!

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Meiden ik ga ff met Merel een boodschapje doen. Wellicht tot later.

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Silla, wat rot dat je nou eigenlijk voor nop naar het ziekenhuis geweest bent. Neem maar een lekkere baaldag vandaag! ;)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo, heb Joost in bed gelegd....niks is goed, alles is te veel, en huilt om vanalles en nog wat.... dan maar effe een tukkie doen in de hoop dat het straks gezelliger is/beter gaat. Nu samen met Rick maar effe een broodje eten.

Tot later!

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tot later meisjes!

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    :$ deel 10 alweer. julie kletsen wat af zeg hier:D

wel bijgelezen en dit is wat er is blijven hangen

LIeve Ramona. van harte gefeliciteerd nog met Rick en Jezelf;)

Sann succes meid met bevallen. hopelijk is je mannetje er toch op tijd bij
    Silla. leuk die gyn van jou. nog eel ff volhouden meid,
    Daantje. wat fijn dat je voeten iets minder pijnlijk zijn nu Leon je voeten gemasseerd heeft
    Veratje. Knuffel voor jou. is niet niks geweest wat je man heeft gehad.
    KK beterschap voor Maureen.
    Senn hopelijk kan Maarit naar de plaspolie toe. zou een hoop schelen als ze nu wel zindelijk wordt en blijft he,;)

en dat was t wel zo een beetje:)

hier gaat t goed. heb woensdag de eerste training sinds mn bevalling achter de rug en wat was t fijn oim weer aan de slag te zijn . zijn begonnen met een nieuwe pomshow zodat we op t NK weer kunnen knallen. vanavond weer trainen voor mijn solo onderdelen en gaan aan mijn nieuwe dance twirl beginnen. vindt t erg fijn om weer aan t sporten te zijn hoor.
    met max gaat ook alles redelijk goed. moeten volgende week bij de KA zijn ivm zijn koemelk allergie en reflux en hopelijk kan er snel actie ondernomen worden. Nikita gaat ook erg goed. haar spraakt vliegt vooruit en heeft van de week een zin gezegd met 8 woorden:$ stonden er werkelijk van te kijken woensdag is ze meegeweest naar de training en vondt t zo leuk dat ze over 2 jaar ook mag mee trainen als zij dat leuk vindt. . dus zij gaat ook erg goed met alles wat we maar kunnen wensen.

dit was weer een kleine update en hopelijk is de kleine van sann snel op de wereld als haar papa er is( als hij er uberhaupt op tijd bij kon zijn)

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Suus, fijn dat het zo lkkr met jou gaat! En met de kids al hoop ik idd dat Max snel geholpen wordt!
    Geniet maar ook succes meis, leuk dat je er weer eens bent!

X

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ga ff plat....

xx

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankjewel namens ons beiden!

Fijn dat het zo goed gaat bij jullie, op de vermoedelijke koemelkallergie bij Max na dan....Maar als dat eenmaal geconstateerd is, dan kun je ook weer verder moet je maar denken! Hopelijk wordt er snel meer duidelijk!!!!

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Zie dat Sann ingeleid word, succes meid en ook hier draaien de duimen heel hard dat je man op tijd is!!

13. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Silla wat vervelend dat je dan voor niets heen bent geweest! wanneer moet je nu weer naar de gyn toe?

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Susanne fijn dat het zo goed gaat bij jullie!!
    (op de allergie na, maar goed daar heb je al de nodige ervaring mee met Nikita!)

15. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Silla je hebt je in ieders geval goed voorbereid voor je rust dag!! wat voor boek ga je lezen?

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!!

Jeetje Sann wat een nieuws zeg! Heel veel succes vanmiddag en ik hoop echt dat je mannetje er op tijd bij is!!! :(

Susanne leuk dat je weer aan het trainen bent zeg!!

Ramoontje: wat lief zeg dat je je laptop aan haar geeft :)

Senn: oh 2 weken op de plaspoli is heftig maar als het helpt...;) En voor je het weet is het voorbij en dat is ook fijner voor jezelf als het probleem opgelost word (maar ook voor haar natuurlijk).

17. kwebbels

Ik wilde vanmorgen om 10 uur vertrekken. Ga ik de kleine babypoes roepen, nergens te bekennen. Nou komt hij veel buiten maar niet als ik niet thuis ben. Ik ruim een half uur gezocht en toen dacht ik van ''Laat hem dan maar buiten hoor''. Soms als ik hem roep dan komt ie gewoon niet en dan zie je hem even later naar binnen lopen. Dus ik maar hopen dat dat ook zo zou zijn als ik thuis kwam :D Toen naar de H&M. Voor ik er was was ik een half uur verder en in de H&M was het nogal druk. Broeken kon ik niet echt voor slagen. Ze heeft gewoon een hele lastige maat(brede heupen ofzo lijkt het wel, bijna elke broek zit bij haar middel net wat te krap). Ik heb 1 broek 110 gekocht en 1 104. De pijpen moeten bij beide omgeslagen worden maar dat maakt de broeken juist ook weer heel leuk vind ik. Ook nog 2 leuke shirtjes lange mouw gekocht, 6 paar sokken, 1 hello-kitty haarborstel en haarclipjes. Toen ik thuis kwam en de tuindeur open deed kwam de babypoes gelijk aangerend :D .

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Liset, moet maandag naar Gyn mja vind het gewoon irri dat het niet op 1 dag kon!
    Ik heb een 1 of andere pocket triller gekocht, maar ben ook nog bezig in het boekje van Daphne Deckers maar die bewaar ik voor het ZH en ik was ook gestart met het boek van Andre Agassie maar dat boek is te zwaar om vast te houden met mijn dikke handen....

Kep net het wiegje opgemaakt, kreeg daar inene behoefte aan. Kep foto's gemaakt met mobiel maar die is nog aan het zenden naar mijn PC *zucht* kreeg er wel pijn in mijn rug van terwijl ik het wiegje (mozes mand) op mijn hoge bed had gezet maar goed lig nu alweer dus komt goed!

Balen dat 't zo lang duurt voordat de foto's doorgestuurd zijn....

19. kwebbels

Silla balen nog dat je echo niet echt ging zoals het moest! Nu lekker rustig aan doen!!!! :D

Ik heb nog wat opdrachten voor school gemaakt, heb ze ook maar gemaild naar de docent of hij even een blik wilde werpen of ik goed bezig was. Ik kwam er ook achter dat de docent gewoon 1 straat achter mij woont ofz.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zooo toch nog lkkr geshopt zo te lezen en gelukkig kwam babypoes weer thuis hihihihi.
    Hij zal wel geleerd hebben van de vorige keer ;)

Deel Deze Pagina