oef hier steeds beentjes die aant duwen zijn en armpjes volgens mij ook want kreeg een dreun van onder dat ik even verschoot
ja en dan na een week nog een keer, over wat er dan al in ligt, hoeft niet een heel pak in maar telkens een beetje.
je kunt er even een kruik tegen aan leggen voor verlichting, had ik op het laatst in de zwangerschap ook redelijk vaak.
Ik voor je dat het toch vannacht ofzo word!! hoe is het nu met je weeen?? wanneer heb je weer onderzoeken?
Maar nog leuker is het toch als er meer tijd tussen zit, want 1 dag achter elkaar lijkt me ook niet alles.
nee oke, maar denk ook naar mate je ouder wordt dat je je verjaardag niet graag meer echt viert (tenminste is hier het geval) dus dat zou je dan evt op kunnen schorten ofzo?
Ik denk dat zo lang het niet om broertjes/zusjes gaat het niet echt veel uitmaakt. Voor volwassen vieren wij verjaardagen ook niet echt.
Senn, visite komt bij ons hihihi dus thuis blijf ik sowieso... Essie, een Samsung LEd whaterver, deze hangt middels een speciale Samsung muurverbinding aan de muur. Net als een schilderij dus geen echte muursteun... Ga weer verder lezen.......