Meis, meis, meis, rustig aan joh. Het komt allemaal goed. Zoveel stress is echt niet helemaal lekker voor jou en Diva.
Kwebbels wat een leuke verrassing! Tja wij moeten ook geloven aan een achterzitje volgens mij... Arghhhhhh vriend van Hugh komt zo en...mijn zwager?! Oh zegt Hugh ja de jongens willen mss de nwe slaapkamer zien?! Dus ik zeg ja dusss doen ze maar een andere keer wat denk jezelf?! Echt logica van een guppie die vent?!
Kan geloof ik pas vanaf 4 of 5 cm, waren ze toen bij mij ook op aan het wachten zodat het daarna nog sneller ging
Yep maar dat moest ik alle harde buiken van vandaag hihihi. Tis alweer over maar hij voelde erg vaag aan.... Harde buiken zeggen niets... Ik zit gewoon op het breken van ;t vruchtwater te wachten want dan weet ik zeker dat het begint
dat zijn meer bevallings opwekkers(om het zo maar te noemen) weeenopwekkers worden via een infuus gegeven.
Mooi, niet geschoten is altijd mis. Enne zoals ik het lees, horen ze zich daaraan te houden als er geen CAO is.
Nope maar dan nog...ze komen gewoon niet boven Tja waren ze er nou om een uur of 8 zeg ik oke maar tis nu al half 10 Nee hoor ik bivakkeer heerlijk hier in mijn bedje en gezellig met jullie!
Mijn god ik ga zo eerst eens de kussens in de was doen die op de bank hier liggen. Vanaf minuut 1 dat ik ze thuis heb liggen (komen bij ikea vandaan) hangt er een vreemde meur in. Als opgedroogd water!! Heb die hoezen nu meerdere malen gewassen maar ik doe nu gewoon die kussen zelf inde machine want ik word er GEK van!