Juli mama's 2008 (Deel 10)

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmmmmmmmmmmmmm wordt alweer afgestraft door Diva vanwege het opmaken van haar wiegje...
    Harde buik!
    Als het goed is komt Sann haar man nu aan op Schiphol, hoop dat ie vervoer heeft en nog op tijd is!

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik hoop het ook voor Sann. Lijkt me ontzettend erg als je alleen moet bevallen, misschien is er iemand anders bij haar?

3. Sann smste net, dat haar mannetje onderweg is vanaf schiphol.
    Het komt nog niet echt op gang bij haar, dus ze denkt dat mannetje het wel haalt :D
    Ik moet de groetjes doen aan iedereen!

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kwebbels...handig dat er zo'n docent in de buurt woont of niet?

Hierbij (niet al te beste) foto van de wieg....

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    De kleine meid wacht gewoon op haar papa! :D
    Groetjes terug!

KK bedankt voor het doorgeven!

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, zal nog even reageren op het vorige topic:

@Lisette: 20 weken echo hebben we inderdaad vorige week gehad. Alles zag er goed uit gelukkig! Wat het wordt weten we niet, want dat willen we graag een verrassing houden;)
    @Veraatje: met mn zwangerschap gaat het prima gelukkig!!! Dapper dat je zo open verteld wat er aan de hand is met je! Kan me voorstellen dat je een heftige periode hebt gehad. Mijn oma had die ziekte ook en mn moeder heeft het in een hele lichte mate. En hopelijk krijg je het met jezelf ook weer snel in orde. Nogmaals een dikke knuffel!!!
    @Senn: heb wel eens een uitzending gezien van kinderen die ook op die plaspoli in Utrecht zaten. Het had inderdaad goede resultaten. Kan me voorstellen dat je het heftig vind, maar dit werkt natuurlijk ook niet en op de lange termijn helemaal niet!!!! Dapper hoor! Enne wat betreft het winkelen....mn ouders wonen in Amersfoort en die hadden nog kortingsbonnen die ik graag wil besteden, dus ja, we moeten eerst even langs hun. En om dan weer naar Utrecht te rijden...beetje onlogisch;) Nou ja, we zien wel. Anders inderdaad maar wat anders verzinnen.
    @Essie: wat zul jij brak zijn vandaag zeg! Maarre....heb je geen nieuwe maden meer gevonden??? Wel lekker dat je even wat afleidende visite hebt vandaag!
    @KK: lekker geshopt! Even lekker tijd voor jezelf. Lief van Christian hoor. Het klinkt alsof het nu echt een stuk ontspannender gaat tussen jullie!!!
    @Silla: balen dat je voor niks naar ZH bent geweest...grrrr:x Geniet maar lekker van je rustdaggie;)
    @Suus: KMA en reflux klinkt toch nog wel heavy zo bij elkaar! Hopelijk kan er inderdaad snel wat aan gedaan worden. Leuk dat je weer zo genoten hebt van het sporten. En die Nikita....leuk dat ze het zo leuk vond om te kijken bij het trainen:)
    @Kwebbels: fijn dat de poes toch weer zelf terugkwam! En ook lekker geshopt dus!!!
    @Sann: heel veel succes met de bevalling meid!!!! Je kunt het!!!! En ik hoop zo voor je dat je mannetje op tijd is!!!!!! Dikke knuffel!!!!

Zo, ik ben weer bij:D
    Vanmorgen de badkamer een goede beurt gegeven. Daarna met Arinde door de regen naar de bakker gelopen. Vond ze helemaal geweldig...ze mocht haar regenlaarzen en de paraplu mee, dus die vond het een geweldig uitstapje. Lekker in de plassen stampen enzo;)
    Verder alvast het eten een eind klaar gemaakt, heb ik het straks lekker makkelijk.
    Nu ligt ze lekker op bed, dus wil ik even voor school aan de slag en eigenlijk ook nog even strijken. Dan straks nog even de kamer doen als ze wakker is...en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
    De rok van Wehkamp is ook binnen, ik vind hem erg leuk. Heb er ook al een leuk vest bij, dus dat is wel ideaal. Op naar de winter;)

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, baby voelt vast aan dat ze nog niet compleet zijn. Laat maar even wachten tot mannetje er is!!!!!

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi hoor!!!!
    Ziet er naar uit om zo gevuld te worden;)

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lin, klinkt alsof jij ook een lkkre dag hebt!

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    nog even spannend dus, maar ben blij voor Sann dat waarschijnlijk toch haar man op tijd is!!

11. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

leuke wieg, en lieve dekentjes!!:)

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ga nu ECHT ff plat want tis alweer half 2...
    Tygo wil ik een beetje bijtijds ophalen van KDV.....

Ik hoop strax te lezen dat de man van Sann op tijd was en dat ze hun prinsesje in hun armen hebben!

Laterssssssssssssssssss

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    "gelukkig" dan maar dat het nog niet echt op gang komt!

Groetjes terug!

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Linnielin jij hebt echt mega veel onthouden!! super dat je 20 weken echo goed was!! ben je een beetje uitgeruster?

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Valt niet tegen inderdaad. Was vanmorgen zo moe toen ik wakker werd, maar nu ik eenmaal lekker bezig ben gaat het wel. Moet alleen wel bezig blijven, anders stort ik in denk ik;)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Leuk wiegje hoor Silla!!!!

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi...niet onthouden hoor...had gewoon een extra scherm geopen, dus kon zo bijlezen en typen tegelijk;)

Uitgerust...ach...zo lang ik bezig blijf voel ik het niet zo. Maar als ik straks rustig ga zitten, denk ik dat ik niet meer van mn plek kom. Dus ik blijf nog maar even bezig tot ik helemaal klaar ben;)

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    T wiegje is niet heel spannend hoor maar vind het wel grappig dat ie nu met een roze dekentje opgemaakt is ipv aqua hihihihi.
    Vind het wel een apart idee dat er strax weer een hummel in slaapt hihihi

19. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    KK en Kwebbels super dat jullie allebei geslaagd zijn met shoppen!

Kwebbels ook fijn dat babypoes gewoon weer thuis was!

20. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

dat is wel handig inderdaad:D

:) hoop voor je dat je je na het weekend iets fitter voelt.

Deel Deze Pagina