Dan ben ik toch in de bonen met dat roze . Misschien is dat toch wel iets voor mijn zwager en schoonzus. Merel die maakt op haar Pucky auto ook step bewegingen. Dan gaat ze met 1 knie op de auto zitten en duwt zichzelf aan met het andere been.
Jij bent er ook veel 's avonds. Maar vaak net iets eerder weg. Niet dat dat een probleem is hoor ! Ach hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Hihihi grappig ben wel verder aan het kijken hoor! Kwam deze ook nog tegen... Hello Kitty Houten Loopscooter - Loopfiets - Timtoys - Speelgoed - De goedkoopste online speelgoed winkel van Nederland en Belgie Nee vind hem alleen in het rood sorry...
Kep hem maar da's met 2 wielen D ARPEJE HELLO KITTY STEP test prijsvergelijking prijs vegelijken D ARPEJE HELLO KITTY STEP
Nee een step vind ik dan toch leuker. Loopfietsjes heeft ze al. En dat rode is niet erg, ik dacht alleen roze gezien te hebben.
Oef wilde het niet eerder zeggen maar de harde buiken houden aan, ook in mijn rug doet het zeer en...(errug vaag) in mijn taille doet het zeer?! Hugh kwam net boven om de laptop te scoren.... Dusssssssssssssssssssssss niet whahahahaha
ik weet eindelijk van welke kant van de familie Sebas die grote ogen heeft, dit is mijn broertje toen hij jong was Bekijk bijlage 97660
Vaag inderdaad................. Enne wat moet Hugh dan met de laptop, hij heeft toch zijn vrienden daar!?