Juli mama's 2008 (Deel 10)

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

ik vind het anders altijd erg leuk om de smaak te zien van anderen:) lijkt me trouwens wel een heel handige wieg, want volgens mij kan je de bovenkant eraf halen of niet?

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja tis een wieg cq reiswieg de standaard is zo smal in te klappen dus je kunt hem makkelijk ergens mee naar toe nemen of als ze uit logeren gaat hoef je dus niet met campingbedje te morren. Tygo heeft er tot 6 mnd in gelegen ofzo....

Nou nu ga ik echt, werd net nog ff gesmst door leidinggevende maar goed nu echt plat want de harde buiken houden aan...

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rust maar lekker even uit inderdaad!!!

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Sow deel 10!

En las het nieuws van Sann! Tjonge het zit haar niet mee (of wel net hoe je het bekijkt natuurlijk). voor haar is het beter dat ze gaat bevallen, maar de omstandigheden zijn uitermate k*t om het maar even zo uit te drukken ;).
    Sann meis, ook vanaf hier heel veel sterkte en kom op he! Je kunt het!
    Hoop dat manlief nog optijd bij je is!
    Uhm ga even dit topic verder doorspitten en straks even terug lezen in het oude topic ;)

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    doe de groetjes maar terug, en wens haar maar sterkte en succes van mij!

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    he ramoon ;)

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dit is trouwens de laars die ik zocht ;)

8. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

mooi!:)

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Zie dat ik vandaag alweer 37 weekjes ben! pff nog 3 weken en dan hoop ik ukkie vast te kunnen houden

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ben eindelijk klaar met mn voorbereidingen voor school. Nu nog even strijken, zo lang als Arinde nog slaapt.

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik had zoiets van lees alles gewoon door zet het in een kladblokje en kom dan zo de link wel tegen

maar idd ik heb jullie zo ook weer gevonden

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

hè gelukkig iig onderweg
    hoop dat ik zo kan lezen dat hij op tijd is/was

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

wat schattig!!

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

Daantje85
    moet eerlijk bekennen dat ik het niet zo heftig heb gehad dat ik echt moest huilen enzo. Maar had wel een soort van 'leeg' gevoel. Zo van het is nu gedaan het is geweest we zijn getrouwd en het normale leven gaat weer door.
    het is ook niet zo at ik nu continu zit te huilen hoor, maar er zijn wel wat traantjes gevloeid nog deze week

kwebbels
    LK; goed zeg 10 kg eraf! Enne, Indi gaat nu ook al heel veel op het potje. Zijn bezig met een stickerkaart en gaat ontzettend goed. Vaak is ze gewoon droog in de luier en zegt ze zelf dat ze naar het toilet moet!
    nu nog zorgen dat het er nu ook afblijft
    vind het echt knap hoor dat ze er al zo ver mee is

essie1979 Oorspronkelijk geplaatst door lovelykids
    dat heb ik net zo met de pampers eigenlijk altijd wel ergens een aanbieding
    Dat is. En door de doos van de Prénatal, ben ik automatisch lid geworden van "Lekker in het Leven" en die geven 2x per jaar nog eens een kortingsbonnenboekje uit met alle producten van Proctor en Gamble en daar valt Pampers ook onder.
    die krijg ik ook altijd heb nu ook nog wat bonnetjes die tot maandag lopen
    en heb je nog weer van die vieze krioelende beesten weergevonden?

Senninha
    Oorspronkelijk geplaatst door lovelykids
    volgens mij is psychisch haast moeilijker te behandelen soms

Ik weet dat er in een ziekenhuis in Utrecht een plaspoli is waar ze kinderen dan 2 weken opnemen en dan krijg je ze weer zindelijk mee naar huis. Ik weet niet wat ze doen in die 2 weken maar het schijnt te helpen.
    Daar gaan we het dinsdag over hebben bij de ha.
    Het is wel heftig 2 weken lang maar dat liever dan dat ik nog een jaar mega gefrustreerd ben en dat begint ook z'n weerslag te krijgen op de rest van de kinderen.
    heel veel succes dan met het gesprek en dikke knuf!

Veraatje
    Ik zal proberen even kort uit te leggen wat er aan de hand is:
    Ik zit nogal in de knoei met mijzelf. Er zijn de laatste tijd wat dingen gebeurd, waardoor ook veel 'oude' dingen weer zijn gaan spelen.
    Er zijn een aantal mensen niet echt eerlijk tegen mij geweest en ik ben zeer teleurgesteld over bepaalde dingen en ik merk gewoon dat ik dat nu even niet goed kan handelen. Weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan en dat maakt mij de laatste tijd erg verdrietig.
    Daar komt nog bij dat mijn man ziek is geweest en we vreesden even het ergste, maar geluk viel het nog mee. Hij had sarcoïdose. Maar voordat je die uitslag hebt, gaan er veel heel veel dingen rond in je hoofd.
    Nogmaals bedankt voor het meeleven, het heeft even tijd nodig, maar dan komt het vast wel weer goed met mij.
    Ik zal me nu even klaarmaken, want ik ga zo op kraamvisite.
    Daag!
    klinkt heavy allemaal. en het komt ook vast wel weer goed, maar neemt niet weg dat het nu zwaar ... is
    dikke knuf voor jou

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    zo ff een teken van leven van mij zelf. Weinig verandering nog. Beetje steken en harde buiken maar nog geen goeie weeën. Wel nog erg hoofdpijn en band om mn ribben. Zou nog een ctg krijgen vanmiddag maar nog niemand gezien. Zen is nu onderweg naar hier dus die is wel op tijd. Wat een stress was dat zeg.

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid, zet 'm op straks he!!!! En die kleine wacht gewoon lekker op haar vader!!!!! Kom straks nog wel even spieken of er al nieuws is!!!

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, strijk is af en Arinde is wakker...dus ga er nu vandoor en even mn dametje entertainen!!!

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    even snel want heb geen tijd om alles door te lezen:

Sann heel veel succes meid!! en zodra papa er is komt de kleine meid!!

19. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo, Indi is wakker geworden...Ik heb net even haar speelgoedkist uitgezocht en heb weer een hoop in een tas gestopt waar ze nooit meer naar omkijkt. Maarja, wat doe ik ermee? In de schuur wil ik ook niet alles gaan verzamelen maar vind het ook zonde om weg te gooien. Of toch in de schuur voor een eventuele tweede?

20. gaaf! :$

Deel Deze Pagina