Eerlijk gezegd vertik ik het nog om de verwarming aan te zetten Heerlijk zeg, een nieuw huisje. Geniet er maar lekker van!
Er zal nog wel vaker een dagje komen dat mama de hort op gaat. Vorige keer kreeg ik ook een knuf van Rick.
Hahaha, wat stom. Laten we het er maar op houden dat ik koude vingers heb Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Schiet ook al op!
Ik zei het nog vanmiddag.....papa neemt wel vaker Rick mee op stap, maar alle 2 de jongens......is volgens mij nog niet voorgekomen en anders iig op 1 hand te tellen..... Vroeg 'm ook nog hoe hij het nou had gevonden vanmiddag....op zich wel goed, maar hij vond het toch wel "lastig" dat hij Joost de hele tijd in de gaten moet houden....Tja Rick trekt zijn eigen plan inmiddels en Joost gaat op onderzoek uit en ziet geen gevaar en zo (ach weet ie ook eens hoe mijn dagen er uit zien )
Heb het hier al wel gedaan Omdat het zo cool is, een echte thermostaat (had ik in het oude huis niet namelijk ) dus ik draai wat af hahaha
Silla vind anders dat je een net sms terug gestuurd hebt, en kan me voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten om telkens smsjes te krijgen! Wel lief dat ze aan je denken maar om 07:30??
Oja, ik herken het gevoel. Echt irritant. Net of mensen denken dat je hun niet op de hoogte stelt als je bevallen bent!
' ja wel goed, alleen veel last van harde buiken de laatste tijd. Maar zal er wel bij horen, bij mika had ik er ook super veel last van en resulteerde in 2 cm ontsluiting . dus hopen dat het nu ook gebeurt dan . maar verder wel goed op de bekende kwaaltjes na , mag niet klagen...
Helemaal begrijpelijk dat het irritant wordt!! En je sms vond ik helemaal niet onaardig hoor... Niet druk over maken die kan haar nieuwsgierigheid waarschijnlijk niet zo lang bedwingen dus die hoor je al snel weer
Dames de finishvlag is gevallen dus ik ga naar bed toe. Suus waar blijf je! Je had allang thuis moeten zijn. Fijne avond nog en tot morgen allemaal.
Haha daarom. Rick gaat natuurlijk vaak zat mee dus die weet hoe alles daar werkt enz. Joost is daar nog wat te jong voor denk ik ook inderdaad! Miss maar vaker doen dan
We gaan binnenkort denk ik ook maar weer eens proberen om te logeren...maar dan samen....misschien dat het dan wel goed gaat.
hihi als het lijkt op dat van mika dan loop ik nog 3 weken door . ik wacht geduldig af, het is ook nog geen 10 uur geweest . (leon moet draaien tot 10 uur en heb gezegd na 10 uur mag ie komen )