ja ik was goed thuis gekomen. heb 1 keer onderweg moeten stoppen omdat t gewoon niet meer te zien was waar ik rijden moest dus maar uit vorzorg ff gestopt bij een tankstation was iuteindelijk om 21.40 uur thuis en heb daarna meteen SYTYCD gekeken die jeroen voor mij opgenomen had,
Sann succes vandaag! Gelukkig dat er toch actie ondernomen is! Senn ik hoop ook voor je dat die andere niet meer reageert!! Alle mensen met een boutnacht, hopelijk kunnen jullie nog even bij slapen!
Retour van Gyn... Ik word pas volgende week woensdag ingeleid! Ik ben zooo boos/moe/teleurgesteld! Weer een andere gyn, en ze hebben gewoon niet 1 duidelijke richtlijn! Als ik weer een horrorbevalling heb klaag ik ze echt aan! Ik ga nu zelf maar aan een infuus Bitterlemon, een dieet van Ananasharten, 3x dgs seks en een eetlepel wonderolie en als ik dan nog niet bevallen ben! Man wat is mijn dag verpest! Tygo was al ruim 8 pond bij de bevalling en bij deze kunnen ze het niet eens meer meten! Er komt strax gewoon een 10 ponder uit!
ja dat is waar, maar mezelf kennende blijf ik ook aant lopen (totdat iemand boos wordt die me beveelt te gaan zitten )
hee suus, nou dan heb je een behoorlijke trip erop gehad zitten gister. Wel goed dat je even gestopt was hoor! Heb je de spam gezien . wil je jouw email even door pb-en probeer ik je ook foto's door te sturen.
Das dus pas met 40 weken, ik hoop echt voor je dat het voor die tijd gewoon zelf begint. Als je eigen gevoel klopt dan is het deze woensdag al!
Silla kan begrijpen dat je baalt van de beslissing van de gyn. Maar dat Diva niet meer meetbaar is, wil toch niet zeggen dat ze een 10-ponder is? Ik kan je alleen maar een digitale knuffel geven en hopen dat het mee gaat vallen de komende tijd.
pff balen meis! lijkt me verschrikkelijk als je als zwangere vrouw elke keer bij een andere gyn of vlos loopt. Ben zo blij dat deze het in haar eentje doet dat ik niet elke keer een ander heb. En dan loopt het nog zo langs elkaar heen blegh. zou er ook doorheen zitten. Maar dacht dat ze jou dus deze week in wilde leiden ivm dus het gewicht en je suiker?!
Dit is trouwens een tekening die we hebben laten maken op vakantie, in t echt is hij nog mooier Bekijk bijlage 98090
knuffel meid. kun je t niet gewoon een beetje aandikken en vanavond bijvoorbeeld t Z bellen dat je zoveel klachten hebt dat er ect iets aan gedaan moet worden??
Precies dat is het vreemde eraan! Al heel vroeg werd er gezegd dat de kleine te groot was! En nu schijnt het weer niet belangrijk genoeg te zijn....blijkbaar.... Maar het feit dat Tygo al met ruim 8 pond niet normaal ter wereld kwam en dat hij daar de ellende van heeft gehad en IK (geestelijk en lichamelijk) dat is blijkbaar niet belangrijk genoeg! Maar goed ik hou erover op kan niets anders dan janken zit er gewoon zo doorheen.
Nee wilden ze toen bij Tygo ook niet, en toen was het geen aandikken maar gewoon echt en dan nog deden ze niets!
ik zal je zo ff pb-en. ik had de spam gezien inderdaad. haha leuk weer en je zou spontaan weer een dagje doen met zijn allen
zou het anders wel even aankaarten hoor. Dat je er doorheen zit en er tegenop ziet enzo. gewoon van je afbijten, soms is dat nodig