Nah! Krijg net een mailtje van de verkoper van de stoel (MP) dat ie beide stoelen voor de vraagprijs heeft verkocht! Zonder dat ik uberhaubt de kans heb gehad om te bevestigen?! Wat een kl#tz@$@k
Hier heb ik een vest aan van Jos (te warm gewassen dus nu is hij eigenlijk gewoon van mij) lekker warm!
Hugh is grofvuil aan het buiten zetten, dus wat in de schuur staat moet door het huis naar de voorkant van het huis Maar kep het niet koud! Slaapt Merel nu? Tygo sliep net ook nog niet! Maar tis nu wel stil boven...
Tygo ook! We hadden hier een gevalletje eetdrama (nou ja al de hele dag?!) Dus ik had alles uit de kast gegooid om hem aan het eten te krijgen. Nou ja dat werkte dus niet, toen kwam mijn broertje (Tygo's beste vriend) dus naar bed was ook geen optie. Toen werd Tygh zo vervelend dat ik hem naar boven genomen heb, voorgelezen en wonderbaarlijk ging hij tevreden liggen. Kep hem voor alsnog niet gehoord terwijl Hugh nog steeds bezig is hihihi
Zo, ik ga er weer vandoor. Mannetje en maatje zijn klaar met stuccen, dus we gaan lekker op tijd naar bed. Hierna ben ik 2 avonden weg, dus wil mannetje proberen om de grote spullen van Arinde's nieuwe kamer weg te doen. Dus hopelijk kan ik aan het eind van de week of volgende week het kamertje klaar maken. Ben benieuwd!!! Fijne avond nog! Enne Sann....zet 'm op he!!!!!
Woensdag weer, vanavond was het kijkuurtje in de klas. Ze hebben elkaar erg gemist en wilden allemaal niet mee naar huis.