Daantje fijn dat je misschien wat meer uren kan gaan werken. Doe je vandaag wel een beetje rustig aan na alle drukte van gisteren. Mooi dat het bij de vk allemaal goed was m.u.v. je ijzer.
Dat kan ik me idd nog herinneren, die foto en dat het in zijn oksel zat.... Kon me de jeuk en de pijn niet meer herinneren.... Nou ja, ik hoor het straks wel (voor het zelfde geld is het toch een reactie op een insectenbeet, ik weet het niet )
Ik ga er vandoor....even een broodje eten met de jongens en nog wat rommelen in huis en dan op naar de dokter! Tot later!
Laat dokkie maar eens goed kijken. Wij hebben voor Maarit op 9 september een afspraak staan bij de ka om het plasverhaal te bespreken en dan horen we of ze door kan naar de "plaspoli". Heb wel al te horen gekregen dat ze dat eigenlijk pas vanaf 6 jaar doen. Mja het speelt natuurlijk al zo lang en we hebben ook het psychologisch rapport dus misschien maken ze wel een uitzondering.
Zo, hier weer een mindere nacht gehad met Esmée.. Ze is gister weer naar de oppas geweest, dus misschien heeft het er toch mee te maken.. Oh, ik ben er zo weer.. Hoor Maureen iets TE vrolijk over de babyfoon.. Zal wel weer staan in bedje.. Later!
Nou ik laat momenteel af en toe ook gewoon de telefoon voor wat ie is. Gisteren belde mijn moeder, heb hem gewoon laten gaan. Had er ff geen zin in. En mijn schoonmoeder belt nu ook zo'n beetje 2x per week. Dus ik zei al tegen Bas terwijl hij d'r gisteren aan de lijn had "schoonmoeder moet ff ophouden met zo vaak te bellen, nu vind ik het niet leuk meer", dus hij heeft dat even iets minder bot overgebracht.
ja ik hoop het eigenlijk wel . ja zal vandaag wat rustiger aan doen . vanmorgen naar de verjaardag geweest, mijn moeder doet nu mika naar bed . dus kan lekker relaxen .
belde vanmorgen leon op om te vragen of we nu bij mijn ouders bleven eten. zegt ie meteen van moet ik naar huis komen?! hihi sorry zal nu niet meer bellen . die dacht dat het begonnen was
ja hier begint het zo'n beetje te komen van en zit ie er nog? uhh nee die is er al een week uit duh!. snap dat je er een beetje gek van wordt zou ik ook zijn. Maar bij jou nog geen vorderingen? hoelaat moet je naar de vk?
Zo hier weer terug van de VK. Alles was weer goed. Bloeddruk 135/80, gewicht -400 gram t.o.v. vorige week en ukkie was nog steeds niet volledig ingedaald, maar de VK kon hem/haar niet meer zo heen en weer bewegen als vorige keer. Ik snap alleen niks van mijn gewicht. Ik haar dus ook verteld dat ik me daar wel zorgen om maakte, omdat het gewicht van de kleine hoort te stijgen de laatste weken, maar het mijne zakt alleen. Nou ik hoefde me geen zorgen te maken, want ukkie heeft een normale grootte. Ben nu dus slechts 3,5 kilo aangekomen sinds mijn 1e bezoek daar. Nou ja dan ga ik in elk geval een flink stuk onder mijn startgewicht eindigen als ukkie eruit is, dat kan gewoon niet anders.
Heel fijn, maar ik maakte me daar wel zorgen om. Want alles bij elkaar gaat er na de bevalling toch gauw een kilo of 7 af, denk ik. Dus dat gaat dan heerlijk ten koste van mijn eigen gewicht .